Hei
Olimme likkakaverin kanssa Rodoksella kesäkuussa 1988 siellä oli kaksi miestä muistaakseni Kemistä. Vihelsin sinulle mutta valitettavasti olin varattu joten siitä ei mitään silloin syntynyt. Nimeä en muista mutta mielestäni vaaleatukkainen olit. Mitähän sinulle kuuluu?
Rodoksella vuonna 1988
24
1777
Vastaukset
- Anonyymi
Sairastuin eturauhassyöpään ja vain pallit jäi jäljelle,
- Anonyymi
Miksi vastailet puutaheinää puhuen, ilkeyttäsi kai, mistä johtuu sinun ilkeytesi ja kohdistat sitä viattomiin ihmisiin täällä.?
- Anonyymi
Siinä vaan harmittele vaikka loppuelämä mutta älä kiusaa ihmisiä täällä epäasiallisilla kirjoituksillasi .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaan harmittele vaikka loppuelämä mutta älä kiusaa ihmisiä täällä epäasiallisilla kirjoituksillasi .
Onko epäasiallista saada eturaussyöpä? Niin varmaan. Olenkohan tehnyt jotain pahaa että tuonkin sain ja täällä vielä terveet sortaa. Nyt jotain rotia tuohon kirjoitteluun. Kohta ei ole ehkä pallejakaan.
- Anonyymi
Miksi pilailet niinkin vakavalla asialla kuin syöpä?
Aggressiivisen eturauhassyövän uhrin sivusta kohdanneena voin kertoa ettei huvittaisi jos siihen sairastuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pilailet niinkin vakavalla asialla kuin syöpä?
Aggressiivisen eturauhassyövän uhrin sivusta kohdanneena voin kertoa ettei huvittaisi jos siihen sairastuisi.Niinpä. Siinä pallit saattaa tipahtaa vessanpönttöön
- Anonyymi
Muistan sen vihellyksen kyllä hyvin. Mutta voi voi, siitä on jo yli 30 vuotta. Taidat olla nyt jo vähän rupsahtanut. Joten kannattaako lämmittää vanhaa juttua?
- Anonyymi
Kannattaa. Vielä on tiukkaa
- Anonyymi
Hei, muistan sinut, mutta perheellinen nykyisin
- Anonyymi
Mutta voin tietysti erota jos jutut sopii yhteen
- Anonyymi
En ihmettele yhtään miksi vastaukset on tätä luokkaa kun aloitus on tuollainen epätosi yhtälö!
1. Nyt on vuosi 2022 ja aloitus koskee 35v vanhaa kohtaamista.
2. 35v sitten esim 20v ikäinen ihminen on nyt 55v. Osa ihmisistä jopa kuolee, vaikka elinaikaa voisi olla 25-40v jäljellä!
3. Yl 50v ikäisistä (itse olen 52) ei käytä suomi24 sivua ja harva juuri tätä osaa. Ihmiset vain yksinkertaisesti unohtaa asian joka on noi kaukana!
4. Minäkin olin 1996 Rohdoksella ja mieleen jäi hotelli Cactuksen kreikkalainen respan nainen, mutta enpä ole häntä kaipailut enää vuosiin!- Anonyymi
En ole miettinyt sinua enää aikoihin! Piti vaan mainita!
- Anonyymi
Epätodellista löytää yli 30v takaa. Muistaa, vaikka ei olis dementiakaan,joku vihellys tms.
- Anonyymi
Rock baari, pari paikallista juippia häiriköimässä? 2 kundia oli veljekset? Soittaako kelloja?
- Anonyymi
kling klang...
- Anonyymi
Olitte Lahesta/ sen lähistöltä? Toisella teistä tummat, kiharat ja pitkät hiukset. Veljeksistä toisella oli pitkät, vaaleat hiukset? Vieläkö osui?
- Anonyymi
Osui ja uppos.
- Anonyymi
No, kerro lisää niin nähdään, puhutaanko samasta tapauksesta.
- Anonyymi
olin siellä
- Anonyymi
Epäilemättä olit. Useampi sata muitakin oli.... Kommenttisi selvensikin jo asiaa paljon...
- Anonyymi
Jos kerrot vähän tarkemmin? Saatan olla etsimäsi tyyppi. Pari vinkkiä tohon ketjuun kirjotin, mut vastaukset ei tainnu tulla sulta...
- Anonyymi
Kuka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään.
Mene tinderiin, siellähän ne varatut etsii sala"seuraa". Voi hyvä sylvi, eikö tule mieleen sellainen, että nykyään pappa olisi onnellisesti naimisissa ja hyysäilee omia lasten lapsiaan? Haluaisit sekoittaa pakan? Oikeasti en kovin korkealle arvosta sinunlaistasi uusioneitiä.- Anonyymi
Peräkammarin katkeruus haisee mailien päähän. Jos serkku ei suostu, koita siskoa, punaniska.
- Anonyymi
Mä olin sillon siellä. Tampereelta, mut asuin sillon Hesassa. Vaalee pystytukka, mut en taida olla oikee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982