Rodoksella vuonna 1988

Anonyymi

Hei
Olimme likkakaverin kanssa Rodoksella kesäkuussa 1988 siellä oli kaksi miestä muistaakseni Kemistä. Vihelsin sinulle mutta valitettavasti olin varattu joten siitä ei mitään silloin syntynyt. Nimeä en muista mutta mielestäni vaaleatukkainen olit. Mitähän sinulle kuuluu?

24

1726

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sairastuin eturauhassyöpään ja vain pallit jäi jäljelle,

      • Anonyymi

        Miksi vastailet puutaheinää puhuen, ilkeyttäsi kai, mistä johtuu sinun ilkeytesi ja kohdistat sitä viattomiin ihmisiin täällä.?


      • Anonyymi

        Siinä vaan harmittele vaikka loppuelämä mutta älä kiusaa ihmisiä täällä epäasiallisilla kirjoituksillasi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaan harmittele vaikka loppuelämä mutta älä kiusaa ihmisiä täällä epäasiallisilla kirjoituksillasi .

        Onko epäasiallista saada eturaussyöpä? Niin varmaan. Olenkohan tehnyt jotain pahaa että tuonkin sain ja täällä vielä terveet sortaa. Nyt jotain rotia tuohon kirjoitteluun. Kohta ei ole ehkä pallejakaan.


      • Anonyymi

        Miksi pilailet niinkin vakavalla asialla kuin syöpä?
        Aggressiivisen eturauhassyövän uhrin sivusta kohdanneena voin kertoa ettei huvittaisi jos siihen sairastuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pilailet niinkin vakavalla asialla kuin syöpä?
        Aggressiivisen eturauhassyövän uhrin sivusta kohdanneena voin kertoa ettei huvittaisi jos siihen sairastuisi.

        Niinpä. Siinä pallit saattaa tipahtaa vessanpönttöön


    • Anonyymi

      Muistan sen vihellyksen kyllä hyvin. Mutta voi voi, siitä on jo yli 30 vuotta. Taidat olla nyt jo vähän rupsahtanut. Joten kannattaako lämmittää vanhaa juttua?

      • Anonyymi

        Kannattaa. Vielä on tiukkaa


    • Anonyymi

      Hei, muistan sinut, mutta perheellinen nykyisin

      • Anonyymi

        Mutta voin tietysti erota jos jutut sopii yhteen


    • Anonyymi

      En ihmettele yhtään miksi vastaukset on tätä luokkaa kun aloitus on tuollainen epätosi yhtälö!

      1. Nyt on vuosi 2022 ja aloitus koskee 35v vanhaa kohtaamista.

      2. 35v sitten esim 20v ikäinen ihminen on nyt 55v. Osa ihmisistä jopa kuolee, vaikka elinaikaa voisi olla 25-40v jäljellä!

      3. Yl 50v ikäisistä (itse olen 52) ei käytä suomi24 sivua ja harva juuri tätä osaa. Ihmiset vain yksinkertaisesti unohtaa asian joka on noi kaukana!


      4. Minäkin olin 1996 Rohdoksella ja mieleen jäi hotelli Cactuksen kreikkalainen respan nainen, mutta enpä ole häntä kaipailut enää vuosiin!

      • Anonyymi

        En ole miettinyt sinua enää aikoihin! Piti vaan mainita!


      • Anonyymi

        Epätodellista löytää yli 30v takaa. Muistaa, vaikka ei olis dementiakaan,joku vihellys tms.


    • Anonyymi

      Rock baari, pari paikallista juippia häiriköimässä? 2 kundia oli veljekset? Soittaako kelloja?

      • Anonyymi

        kling klang...


    • Anonyymi

      Olitte Lahesta/ sen lähistöltä? Toisella teistä tummat, kiharat ja pitkät hiukset. Veljeksistä toisella oli pitkät, vaaleat hiukset? Vieläkö osui?

      • Anonyymi

        Osui ja uppos.


    • Anonyymi

      No, kerro lisää niin nähdään, puhutaanko samasta tapauksesta.

    • Anonyymi

      olin siellä

      • Anonyymi

        Epäilemättä olit. Useampi sata muitakin oli.... Kommenttisi selvensikin jo asiaa paljon...


    • Anonyymi

      Jos kerrot vähän tarkemmin? Saatan olla etsimäsi tyyppi. Pari vinkkiä tohon ketjuun kirjotin, mut vastaukset ei tainnu tulla sulta...

    • Anonyymi

      Kuka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään.
      Mene tinderiin, siellähän ne varatut etsii sala"seuraa". Voi hyvä sylvi, eikö tule mieleen sellainen, että nykyään pappa olisi onnellisesti naimisissa ja hyysäilee omia lasten lapsiaan? Haluaisit sekoittaa pakan? Oikeasti en kovin korkealle arvosta sinunlaistasi uusioneitiä.

      • Anonyymi

        Peräkammarin katkeruus haisee mailien päähän. Jos serkku ei suostu, koita siskoa, punaniska.


    • Anonyymi

      Mä olin sillon siellä. Tampereelta, mut asuin sillon Hesassa. Vaalee pystytukka, mut en taida olla oikee.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe