Hyundait on hyviä talviautoja
https://www.familyhyundai.com/blog/best-hyundais-for-winter-chicago-il/
Hyundait on hyviä talviautoja
7
348
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Hyndai i20 kevythydridi DCT7 kaksoiskytkin autoni on ollut ajokiellossa tässä kuussa jo 11 päivää pakkasen vuoksi, valmistaja ei tiedä että vaihteistoon ei voi laittaa voiteluun vaseliinia, koska hammasrattaat ei pyöri vaseliinissa kevyesti.Vaseliinilla tarkoitin öljyä joka on w70 öljy, eli muuttuu pakkasella niin jäykäksi ettei vaihteisto toimi, Koko auto on Suomen talvioloihin sopimaton, auton maahantuonti pitäs kieltää, ja valmistajan pitäs lunastaa jo myydyt autot omistajilta.
Miksei auton myynti-ilmoitukseen ei ollu laitettu että autolla ei voi ajaa talvella pakkasen aikaan, olis mulla ainakin jäänyt ostamatta, onko muilla samoja ongelmia i20 kaksoiskytkinvaihteiston toimimattomuuden takia? Autoa käynnistäessä kovalla pakkasella, tuntuu että koko auto hajoaa käsiin.- Anonyymi
Hyundai Sonata itsellä. Valittiin aikoinaan vuoden talviautoksi. Aikaisemmin Elanta. Molemmat todella lämpimiä talvella.Ei minkäänlaisia propleemoja.
- Anonyymi
Soul sisters svengaa, ameeriikas.🤭
- Anonyymi
ei,
Onko kenelläkään samaa vikaa pakkasella kuin minun autossa jossa kaksoiskytkin vaihteisto,, kovalla pakkasella kauhea tärinä kun käynnistää auton, vaihteistosta varmaankin johtuva, vaihteistossa öljy W70 mikä on liian jäykkää hammasrattaille kylmänä, vois sanoa että vaseliinia silloin, maahantuoja käski viemään liikkeeseen mikä huoltaa näitä. Siellä sanottiin ettei tiedä mikä kun ei ole pakkasta nyt. Käskivät soittamaan tieturvaan kun tulee pakkaset, eikai ne kotia tule autoa kuunteleen, ja minä en voi viedä autoa liikkeeseen jos lupaa kovia pakkasia, koska ei ole paluukyytiä eli taksia tilattu. Takuun aikanahan ei saa kuluttajalle tulla minkäänlaista laskua, eli myös matkat maksettava. Tärinä loppuu kun öljy lämpenee vaihteistossa.
Auto HYndai I 20 hydridi 48v vm 2022.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818