Hyundait on hyviä talviautoja

Anonyymi

7

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin on.

    • Anonyymi

      Hyndai i20 kevythydridi DCT7 kaksoiskytkin autoni on ollut ajokiellossa tässä kuussa jo 11 päivää pakkasen vuoksi, valmistaja ei tiedä että vaihteistoon ei voi laittaa voiteluun vaseliinia, koska hammasrattaat ei pyöri vaseliinissa kevyesti.Vaseliinilla tarkoitin öljyä joka on w70 öljy, eli muuttuu pakkasella niin jäykäksi ettei vaihteisto toimi, Koko auto on Suomen talvioloihin sopimaton, auton maahantuonti pitäs kieltää, ja valmistajan pitäs lunastaa jo myydyt autot omistajilta.
      Miksei auton myynti-ilmoitukseen ei ollu laitettu että autolla ei voi ajaa talvella pakkasen aikaan, olis mulla ainakin jäänyt ostamatta, onko muilla samoja ongelmia i20 kaksoiskytkinvaihteiston toimimattomuuden takia? Autoa käynnistäessä kovalla pakkasella, tuntuu että koko auto hajoaa käsiin.

      • Anonyymi

        Hyundai Sonata itsellä. Valittiin aikoinaan vuoden talviautoksi. Aikaisemmin Elanta. Molemmat todella lämpimiä talvella.Ei minkäänlaisia propleemoja.


    • Anonyymi

      Soul sisters svengaa, ameeriikas.🤭

      • Anonyymi

        Ostakaa kunnon auto
        https://www.youtube.com/watch?v=FyUcc7bAYB8


    • Anonyymi

      ei,
      Onko kenelläkään samaa vikaa pakkasella kuin minun autossa jossa kaksoiskytkin vaihteisto,, kovalla pakkasella kauhea tärinä kun käynnistää auton, vaihteistosta varmaankin johtuva, vaihteistossa öljy W70 mikä on liian jäykkää hammasrattaille kylmänä, vois sanoa että vaseliinia silloin, maahantuoja käski viemään liikkeeseen mikä huoltaa näitä. Siellä sanottiin ettei tiedä mikä kun ei ole pakkasta nyt. Käskivät soittamaan tieturvaan kun tulee pakkaset, eikai ne kotia tule autoa kuunteleen, ja minä en voi viedä autoa liikkeeseen jos lupaa kovia pakkasia, koska ei ole paluukyytiä eli taksia tilattu. Takuun aikanahan ei saa kuluttajalle tulla minkäänlaista laskua, eli myös matkat maksettava. Tärinä loppuu kun öljy lämpenee vaihteistossa.
      Auto HYndai I 20 hydridi 48v vm 2022.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe