Jone Nikula on pelle

Anonyymi

Omasta mielestään varmaan helvetin kova tyyppi, ase kädes naamassakin pullistelee, Nyt sit kävi vähä kamaa viemäs ukrainan rajalle, olipa kova suoritus! Olis menny sinne puolustamaan Ukrainalaisia! Nyt vaan selfieitä ja naurerkelee, päästin rajalla, no olipas suoritus! Ja miks oli niin paljon porukkaa tuolla keikalle? Enempi olis sitä kamaa mahtunu puntoon ilman hännystelijötä...ainii mutt ku eihä sitä yksin iso mies uskalla.

82

2776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki mitä tuo ukko suustaan päästää, sitä pidetään valtamediassa ehdottomana totuutena ja Jumalan sanana. Tätä en ymmärrä.

      • Anonyymi

        Mokoma ukko potki uskovaisten bussia vuosia sitten. Tämäkö joku hiton sankari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mokoma ukko potki uskovaisten bussia vuosia sitten. Tämäkö joku hiton sankari?

        Muistaakseni oli eläinaktivisti maastohousuissaan ysärillä kissa kainalossaan.
        Sitten jostain kumman syystä Radio City sittemmin Radio Rock Heikelän syrjäytti ja alkoi mukarokkiäijäksi.


      • Anonyymi

        Natsi-Venäjän fasisti-trollien sepustukset muuttuvat päivä päivältä sekopäisemmiksi höpinöiksi.

        Joko ruplien ostovoimattomuus alkaa syödä aivotoimintaa noin rajusti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mokoma ukko potki uskovaisten bussia vuosia sitten. Tämäkö joku hiton sankari?

        Onhan sillä pitkä rasvainen Jeesustukka...


      • Anonyymi00059
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakseni oli eläinaktivisti maastohousuissaan ysärillä kissa kainalossaan.
        Sitten jostain kumman syystä Radio City sittemmin Radio Rock Heikelän syrjäytti ja alkoi mukarokkiäijäksi.

        Siellä radiokanavilla on melkoinen russofobia kyllä ne vielä ojennetaan


      • Anonyymi00073

        Jonelle pitäisi antaa mitalli,hän sanoo mitä muut ei uskalla.


      • Anonyymi00076

        Onko tää Nikula jo dementoitunut?


      • Anonyymi00089
        Anonyymi kirjoitti:

        Mokoma ukko potki uskovaisten bussia vuosia sitten. Tämäkö joku hiton sankari?

        Muistakaa rasvainen jeesusletti...


      • Anonyymi00092
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsi-Venäjän fasisti-trollien sepustukset muuttuvat päivä päivältä sekopäisemmiksi höpinöiksi.

        Joko ruplien ostovoimattomuus alkaa syödä aivotoimintaa noin rajusti?

        Rauhoitu hyvä mies


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Jonelle pitäisi antaa mitalli,hän sanoo mitä muut ei uskalla.

        Yleensä sellaiset viedään suomessa pilliautolla hoitoon.


      • Anonyymi00098
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sillä pitkä rasvainen Jeesustukka...

        Ei tukka näytä rasvaiselta vaan ain puhtaalta.


    • Anonyymi

      No tuon porukan avustustarvikkeet menevät todella tarpeeseen. On lääkkeitä jne, eikä mitään vanhoja vaatteita, joita lojuu avustuspaikoilla tonnikaupalla.
      Kiitos Jone ja kumppanit.

    • Anonyymi

      Siis hä. Kuka on jonenikula? En oo koskaan kuullutkaan. Ja mitä sitte?

      • Anonyymi

        Suomen johtava homoikoni.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen johtava homoikoni.

        Sanoi keskusteluohjelmassa mamujen joukkoraiskaamaksi joutuneelle naiselle, "kohtaa pelkosi". Siis mitä tämä tietää naisen tuskasta ja pelosta, todella raukkamainen kommentti.
        Olen aina pitänyt Nikulaa pelkurimaisena machona jolla ei ole miesten joukossa mitään sijaa.


      • Anonyymi00078
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen johtava homoikoni.

        Onko? Eikö se olekaan Niko Saarinen, joka ei osaa muuta kuin soittaa suutaan eli on Suomen turhin julkkis.


    • Anonyymi

      Ainakin oot nähnyt. Se pepsodenttimainoksen hohtohampi. Se jolla on ne siistit hiukset ja jonka pierut haisee hyasintille.

      • Anonyymi

        ..pierut tuoksuu hyansintille

        taikka kieloille

        oman maun mukaan


      • Anonyymi00080
        Anonyymi kirjoitti:

        ..pierut tuoksuu hyansintille

        taikka kieloille

        oman maun mukaan

        Siis sä olet päässy haistelemaan niitä??


    • Anonyymi

      Lopeta ryyppääminen. Aivot ehkä kirkastuvat.

    • Anonyymi

      Tietenkin myrkkypiikitetty Jone nieli tämänkin valepropagandan sodasta.

      • Lähes kaikki te Putler-fanit olette myös rokotuskauhuisia lahkouskovaisia äärioikeistolaisia. Tämä kannattaa muistaa koko ajan.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Lähes kaikki te Putler-fanit olette myös rokotuskauhuisia lahkouskovaisia äärioikeistolaisia. Tämä kannattaa muistaa koko ajan.

        Älä nyt Repe aseta näitä juttuja kahteen leiriin. Ei ole pelkästään joko-tai asetelma.
        Mielipiteitä mahtuu näiden välille tuhottomasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt Repe aseta näitä juttuja kahteen leiriin. Ei ole pelkästään joko-tai asetelma.
        Mielipiteitä mahtuu näiden välille tuhottomasti.

        Olet oikeassa, ja Putler-fanitus, jossa muilla tavoilla ajattelevat halvennetaan ja demonisoidaan, on oma laitansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt Repe aseta näitä juttuja kahteen leiriin. Ei ole pelkästään joko-tai asetelma.
        Mielipiteitä mahtuu näiden välille tuhottomasti.

        Ottakaa rokotteet , pitäkää välimatkaa euhun ja tointukaa kuuliasiksi sannoille!


      • Anonyymi00060
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Lähes kaikki te Putler-fanit olette myös rokotuskauhuisia lahkouskovaisia äärioikeistolaisia. Tämä kannattaa muistaa koko ajan.

        Repe viettää hanukkaa molo suussaan


      • Anonyymi00081
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Lähes kaikki te Putler-fanit olette myös rokotuskauhuisia lahkouskovaisia äärioikeistolaisia. Tämä kannattaa muistaa koko ajan.

        Ketä Renttu Ruttukallo tarkoittaa?
        Mistä löytyy Putler-faneja?


    • Ei ois sinne menny jos ei ois saanut mainostettuu itseään telkussa/netissä.
      Nyt on muotia tehdä rahaa ja mainetta ukrainalla ja se on ....

    • Anonyymi

      Jone aina esittää toimittajana ohjelmissaan kovista ja leuhkaa sotajätkää, mutta muuten puheissaan edustaa ilmastohuuhaata ja muuta pelleilyä.

    • Anonyymi

      Vali vali

      • Anonyymi00055

        Joo ota valiumia ja äkkii


    • Anonyymi

      Hyve-signaloinnin maksimointia tuolla pelleltä, luuleeko se olevansa joku globalisti eliitti =D käkäkä, kunhan globalistit pääsee tavoitteeseen, tuo hyödyllinen idiootti potkaistaan ekana hautaan. Hienoa että sai vietyä Ukrainan natsi-kapinallisille lisää aseita, Klaus Schwabs myhäilee tyytyväisenä chank yu Jone.. chank yuu =D

      • Anonyymi

        Kaikkihan me tuota mainitsemaasi olemme, kaikki siis jotka eurorahaa taikka usd yms Suomessa käytämme.

        Eikä valtaanpääsynsä jälkeen .. ei sen jälkeen evankeliumista kuulleet ole eligeebeleitä hengissäolon kemuihin. Jokaikinen, siis ihan jokainen, joka on koskaan ikinä ees kuullutkaan evankeliumin, siis tuollaiset jeesustelut, tulee olemaan ei-toivottu, eli siis suomeks entinen. TUOTA emme moni tiedä/ymmärrä/hyväksy. Vielä.

        Markka (ja SKP Suomalaisille, omistakoot sen sit vaikka saulisannat fiftysixtynä, ihan sama minulle). AITO itsenäisyys, aito itsemääräämisoikeus ja todellinen omavaraisuus niin alkaa edes näyttää paremmalta. Ja kunnon satsaus maanpuolustuksiin ja poliisiin, kitkeäkseen kaikenmaailman korruptiot , AIDOSTI.

        Ajat huomioden, jos halutaan vielä kapsuloita jo toimitettu, rukous ja ihmeet tuohon lisäks. Ja jos halutaan vielä selvitä kiinasta, olisi jonkun moinen suojakupu ihme nyt suoraa sosiaalista tilausta noita kinuskien satelliittilasereita vastaan.

        Ai niin.. Ja ois kiva jos jemmattaisiin pikkaset resursseja noiden ruuantuottajien tileille right about now, jotta elintarviketuotanto KASVAISI tuhoutumisen sijaan. Kunnon summat, ja nuoret ihmiset sinne töihin 3k kk palkalla, et oisivat motivoituneita liittymään, maleksinnan sijaan.

        Annan mainitsemilleni likimain nollan prosentin toteutumistodennäköisyyden, koska prosentin tasolle se ei nouse, ja koska sen on alta puolen pinnan, se pöyristyy alaspäin kohti nollaa. Nolla on muuten tässä kohtekstissa kansa sellainen jutska, ku sukupuuttopaska. Hip vitun buu.


    • Anonyymi

      Monet haluaa jeesustella ja päästä parrasvaloihin.

      • Anonyymi

        Meitä oli yli 400 Jeesus marssilla.


    • Anonyymi

      Ukrainan kundit tarvii nyt jeesiä ja Jone mies paikallaan. Tää on meidän kaikkien yhteinen juttu. Ehkä nyt parempi ettei jokainen mee ite henkilökohtaisesti paikalle ku siel on ruuhkaa. Ettei nyt joka jonne oo siel vaa tientukkeena. Jone kertoi et veivät sidontatarvikkeita ja ensiapua mitä jokainen osaa käyttää.

    • Anonyymi

      Kuka jone niksula?!?..

      • Anonyymi00068

        Niksulan tvn päätoimittaja.

        Satuja lapsenomaisille rockareille!


      • Anonyymi00083

        Vanha homppeli se on.


    • Anonyymi

      Sinne Puolan rajalle ei kukaan ole edes pyytänyt mitään vaatteita tai muuta roinaa, ei siellä mitään kerjäläisiä ole. Ylempi keskiluokka Ukrainasta pakenee merkkivaatteet niskassa ja American Express kultakortti lompakossa. Aloittavat uuden elämän toisaalla. Jengiä on miljoonittain, se on suurin ongelma.

      Kos autat, lahjoita rahaa avustusjärjestöille, älä mene itse paikalle säätämään.

    • Anonyymi

      Teki kuitenkin enemmän kuin sinä. Sinä osaat vaan kitistä anonyyminä täällä Suoli24 palstoilla.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa pikku hinttarilta.

      • Anonyymi

        Nooh!

        Pikku-Putin voi suutahtaa arviosta, vaikka tottahan se on.

        Bunkkeripappa on kyllä yrittänyt varjella pikku salaisuuttaan piiilottelemalla ja valtaisten pöytiensä takana kyyristelemällä.


      • Anonyymi00058

        Sehä on, vaikka sil o eukko joka jakaa kaikille torttuu mulle eilen viimeks.


    • Anonyymi

      Niinistö varmaan palkitsee mannerheim-ristillä. 🤣🇾🇪🇨🇳

      • Anonyymi

        Itsenäisyysjuhlaan pääsee ja kansanedustajaksi vehreisiin. Oletteko nähneet kaverin paljon hymyilevän?


      • Anonyymi00062

        Tom of finland sen jo sai🤣ei niillä ole mitään pysyviä arvoja perusjärkeä kaikki menee suuruuden hullun🏳️‍🌈🇺🇦🏳️‍🌈agendan mukaan haluten tavis kansan hengen pois👹


    • Anonyymi

      Jn on epähenkilö. Poliitikon poika, siinä lienee ansiot koostamansa rokkikirja, johon kopioi itsestäänselvyyksiä sieltä täältä. Nii ja pahimman luokan suvakki. On siinä ansioita miehelle joka pitää itseään kovana jätkänä. Vanha ihminen, menis jo töihin.

      • Anonyymi00063

        Jone yrittää olla old school ja ihailemansa rokkarit vetelisivät sitä kunnolla feissiin


    • Anonyymi

      Kyllä se telkkarissa pääsi tanssimaankin. Myöntää täytyy, että oli hyvä. Kyllä sekin jossain onnistuu.

    • Anonyymi

      Kun kaikki ihmiset tapetaan, tulee rauha maailmaan.

    • Anonyymi

      Vieläkö nikulalla on se huumetukka?

      • Anonyymi

        Onko hänellä ollut huumeita karvoissaan?
        Ainakin nenä on sen verran suuri että voi imaista kaiken kaman kerralla eikä tarvitse varastoida hiuksiin.


    • Anonyymi

      Idolstuomarius on ilmeisesti unohtunut poliisinpojalta? Jeren isikältä ei sekään.

    • Anonyymi

      Joka paikkaan se Jonekin ehtii. Nyt on Englannin euroviisuedustajakin.

    • Anonyymi

      Ihan hyvä että vie hyödyllisiä tarvikkeita, haavanhoito, lääkkeet, korpisoturi puukot, talvivarusteet yms. Olis.ollu tekemättä siitä numeroa ja ollu ottamatta hienoja jeesustelu selfieitä rajalta ja opettaa vaimonsa kanssa tanssia. Jätkä kun on semmonen sotasankari että navy sealit on partiopoikia hänen rinnallaan niin ois toki värväytyny ukrainan armeijaan. Ois tosi hienoja kuviakin saanu someen sieltä sotakentiltä

    • Anonyymi

      Tämä poika on samanlainen koiranoksennus kun andykin!

    • Anonyymi

      Woke Nikula on mamis

    • Anonyymi

      Pelle, siis samaa sarjaa stubin kanssa josta tulee aina mieleen pyörivä stubtikkataulu.

    • Anonyymi

      menis parturiin törkyturpa !

    • Anonyymi

      olet oman elämäsi luuseri joka katselee kun muut kykenee suuriin tekoihin.

    • Anonyymi

      Tämä mies on samaa sarjaa kun andykin, eli koiranoksennus!

    • Anonyymi00054

      Kaks viisasta jone ja tanssija eukkosa. Yhdessä, ehkä osaavat laskea 1+1=2😃luulisin🤔

    • Anonyymi00064

      Joo ompa tosi äijä! Heh, heh! Ihme nyyhkijä runkku.

    • Anonyymi00065

      Oikein epäsiistin hampuusin näkönen!

    • Anonyymi00066

      Jonehan sai sydärin tammikuussa, oli kaikki suonet tukossa. Oli 15 vuotta sitten uhonnu lekurille ja lopettsnu kolestetoli lääkityksen. Karma kosti, äijä on vasta 56 v. ja meinas delaa roskaruuan ja liikkumsttomuuden takia. Että ei ne laihatkaan kuolemattomia ole.

    • Anonyymi00067

      Woke Nikula kertoi saaneensa sydärin

    • Anonyymi00069

      Parempien isien lapsia. Kumpi kovempi Karalahti vai Nikula?.

    • Anonyymi00070

      Joo ompa tosi äijä! Heh, heh! Oikein nauratti kun se sarja pyöri mis oli se toinen takkutukka hynynenkin! Oikein andyjä molemmat luusrerit heh, heh!

    • Anonyymi00071

      Samaa mieltä. Nikula on pelle 🤡

    • Anonyymi00072

      Erittäin fiksutyyppi joka aiheesta kuin aiheesta osaa kommentoida hyvin.Kunnioitan.

      • Anonyymi00074

        Väärä topikki kehuille


    • Anonyymi00079

      Nikula toimii Radio Cityn sota- ja politiikka reportterina, politikointi ja kuuntelijoiden mollaaminen sai vaihtamaan Novaan, jossa ei haukuta ihmisiä.

      Jone on yhden miehen Ukrainan sota

    • Anonyymi00084

      Joopa joo tosi mies! Heh, heh! Tosi pelle pikemminkin!

    • Anonyymi00086

      Jone on tyhmä kuin saapas

      • Anonyymi00090

        Seuraava sydäri ja se on siinä...ehtii ennen Fredeä ja Dannyä...


    • Anonyymi00091

      Jännä että Jonen yhteydessä mainitaan että on sotilasarvoltaan majuri. Eipä muiden julkkisten kohdalla näin tehdä. Jone varmaan itse toivoo että majurius mainitaan, jottei hän vaikuttais niin typerältä.

    • Anonyymi00093

      Paljonko sinä avaaja olet vienyt tavaraa Ukrainan rajalle ja oletko osallistunut taisteluihin siellä suunnalla? Taidat olla vain surkea Persusivari joka huutelee joka suuntaan kun oma elämä on tukien varassa.
      En minäkään tuosta sedästä pidä, mutta en näe mitään syytä lähteä häntä mollaamaan, sillä en todella tunne häntä lähemmin.

    • Anonyymi00095

      Tämä epäsiisti hampuusi näyttää ihan kodittomalta! Varsinainen turhapuro!

    • Anonyymi00096

      Jone sopis paremmin tytöksi, heh, heh!

    • Anonyymi00099

      Jone 15v. Oon tosi kovaaaaaaaaaaaa!!!!

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe