Älykäs pastori ei syö sianlihaa eikä juo kahvia mustana vaan Whitenä

Anonyymi

Siat ovat hyvin älykkäitä, sanoo etologi Linda Marie Hannius Ruotsin maatalouskorkeakoulusta. Meillä ihmisillä vain on vaikeuksia ymmärtää sikoja.
Pastorit ovat älykkäämpiä kuin siat?

Kahdeksasta maasta koottu kansainvälinen tutkijaryhmä seurasi noin 400 sikaa koko näiden eliniän, ja kartoitti sikojen ääniä eri tilanteissa.

Ollessaan iloisia siat röhkivät lyhyesti ja äänenkorkeus vaihtelee vain vähän. Myös sikojen utelias käytös ja eteenpäin osoittavat korvat merkitsevät iloista mieltä. Porsaat saivat tutkimuksen mukaan iloa emon imettäessä niitä ja saadessaan juosta vapaasti. Iloa antoi myös poissaolleen lajitoverin paluu.

8

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä pelottaa lukea ruumispussin keveydestä - joka voi sota tuoda esiin.
      Jo meillä on esissä vaaratekijät - ja jotkut vain pilkkaavat, välittämättä elämänkunnioituksesta.
      Olen itse katsellut ruumispusseja - silpoutuneita ihmisiä - eikö kestä viestitystä lukea? Pitää poistaa viestiä.
      Eli jokainen voi joutua asioiden eteen ja jo nyt neuvotaan ruan varastointiin. Opetellaan ampumaan - vain pilkkaan? Ei vaan siksi, että ammutaan ihmistä.
      Jo nyt on jo ajateltava - että ja jos.

Eihä me hyökätä mihinkään, mutta jo historia on kertonut vainolaisista.
      Kannattaisi täällä jo jättää pilkat syrjään ja alkaa polvitietä kulkemaan. Luoti ei väistä, että olkoon pilkkaaja tai pilkan kohde, se tappaa.
      Senverran on sotaväen vuosia takana - ettei kannata leikkiä, edes poistajat asian äärellä.

• Anonyymi

Jotkut harhaiset adventismia puolustavat yksilöt väittävät, että ns. saastaiset eläimet ovat välteltävien eläinten listalla, koska saastaiset eläimet syövät eläinruokaa tai jotakin saastaista. Mistä tämä harha johtuu?

Kuitenkaan petokalat eivät ole saastaisia. Miksi? Entä jänis, joka on kasvissyöjä? Miksi sitä ei saisi syödä? Miten se sopii tähän em. väitteeseen?

Jos pastori syö tai juo jotain saastaista hän muuttuu saastaiseksi.

• Anonyymi

Jumala määrää mikä on ja mikä ei ole saastainen. Piste.

• Anonyymi

Älykäs ihminen ei liiku.

• Anonyymi

Sen takia pastorit kulkevat autolla.

• Anonyymi

Olet typerä trolli.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      197
      1535
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1288
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      52
      1042
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      965
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      873
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      873
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      105
      855
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    10. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      42