Siat ovat hyvin älykkäitä, sanoo etologi Linda Marie Hannius Ruotsin maatalouskorkeakoulusta. Meillä ihmisillä vain on vaikeuksia ymmärtää sikoja.
Pastorit ovat älykkäämpiä kuin siat?
Kahdeksasta maasta koottu kansainvälinen tutkijaryhmä seurasi noin 400 sikaa koko näiden eliniän, ja kartoitti sikojen ääniä eri tilanteissa.
Ollessaan iloisia siat röhkivät lyhyesti ja äänenkorkeus vaihtelee vain vähän. Myös sikojen utelias käytös ja eteenpäin osoittavat korvat merkitsevät iloista mieltä. Porsaat saivat tutkimuksen mukaan iloa emon imettäessä niitä ja saadessaan juosta vapaasti. Iloa antoi myös poissaolleen lajitoverin paluu.
Älykäs pastori ei syö sianlihaa eikä juo kahvia mustana vaan Whitenä
8
75
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä pelottaa lukea ruumispussin keveydestä - joka voi sota tuoda esiin.
Jo meillä on esissä vaaratekijät - ja jotkut vain pilkkaavat, välittämättä elämänkunnioituksesta.
Olen itse katsellut ruumispusseja - silpoutuneita ihmisiä - eikö kestä viestitystä lukea? Pitää poistaa viestiä.
Eli jokainen voi joutua asioiden eteen ja jo nyt neuvotaan ruan varastointiin. Opetellaan ampumaan - vain pilkkaan? Ei vaan siksi, että ammutaan ihmistä.
Jo nyt on jo ajateltava - että ja jos.
Eihä me hyökätä mihinkään, mutta jo historia on kertonut vainolaisista.
Kannattaisi täällä jo jättää pilkat syrjään ja alkaa polvitietä kulkemaan. Luoti ei väistä, että olkoon pilkkaaja tai pilkan kohde, se tappaa.
Senverran on sotaväen vuosia takana - ettei kannata leikkiä, edes poistajat asian äärellä. - Anonyymi
Jotkut harhaiset adventismia puolustavat yksilöt väittävät, että ns. saastaiset eläimet ovat välteltävien eläinten listalla, koska saastaiset eläimet syövät eläinruokaa tai jotakin saastaista. Mistä tämä harha johtuu?
Kuitenkaan petokalat eivät ole saastaisia. Miksi? Entä jänis, joka on kasvissyöjä? Miksi sitä ei saisi syödä? Miten se sopii tähän em. väitteeseen?
Jos pastori syö tai juo jotain saastaista hän muuttuu saastaiseksi.- Anonyymi
Jumala määrää mikä on ja mikä ei ole saastainen. Piste.
- Anonyymi
Älykäs ihminen ei liiku.
- Anonyymi
Sen takia pastorit kulkevat autolla.
- Anonyymi
Olet typerä trolli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142