Mitä helvettiä?!

Anonyymi

Presidentti Volodymyr Zelenskyi ja valtaosa kansasta ovat kristittyjä!

Eikö heidän pitänyt olla ateisteja, jotka puolustavat kristityn diktatuurin hyökkäystä maahansa?

Eikö tässä sodassa olekaan kysymys uskonnosta, niin että sodan ainoa syy on kristinuskon ja sen arvojen levittäminen sekulaariin valtioon?

Onko palstalla siis valehdeltu?

https://www.president.gov.ua/en/news/vistup-prezidenta-ukrayini-volodimira-zelenskogo-v-sejmi-res-73497

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/zelensky-putin-wont-be-able-to-hide-from-god-no-bunker-can-protect-you/

On vaikea uskoa, että ateistit veljet valehtelisivat, mutta kyllä se nyt pahasti siltä (taas) näyttää. :)

12

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain patologinen osatotuuden puhuja V. V. Putin valehtelee.

    • Anonyymi

      kun juutalainen tapattaa muita sodassa niin se on heidän etu 🤣varsinkin kun on tehnyt taloudelliset liikkeet sitä ennen 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Moskovan patriarkaatin epäpyhän synodin Sota-Saatanan illuminaatin kultti tarvitsee kristittyjen ukrainalaisten verta ja ruumiita pääsiäismessujensa salaisille juhla-aterioille.

        Moskovan patriarkka Kirill on siunannut Tsetsenian ja Syyrian islamistiterroristien ja Sota-Saatanan palvojien yhteisen uhriteurastusretken kristittyyn Ukrainaan.


    • Anonyymi

      Zelenskyi ei ole kristitty vaan juutalainen. :)

      No, sama jumala niillä kaikilla kirjauskovilla on: juutalaisilla, kristityillä ja muslimeilla...

    • Anonyymi

      Ei tässä sodassa ole kyse uskonnosta.

      Tässä on kyse Putainin sekopäisyydestä ja Venäjän suurvalta-ajan kaipuusta ja muistelemisesta. Onhan Venäjä jonkinlainen suurvalta nytkin, mutta heidän mielestään sen pitäisi olla suurempi.

      Lisäksi on kyse tyypillisestä venäläisestä vainoharhaisuudesta: Venäjällä kuvitellaan, että länsimaat haluavat valloittaa Venäjän. Typerää, eiköhän kaikilla mailla ole omiakin ongelmia ihan tarpeeksi. USA:llakin on paha ongelma Trump ja trumpilaiset republikaanit, ja muut uskiskiihkoilijat.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että Putainia ja kumppaneita pelottaa länsimaisissa arvoissa erityisesti demokratia. Putain ei halua demokratiaa, hän haluaa diktatuurin ja varsinkin sellaisen, jossa hän itse on vallassa. Tuo on juuri sitä fasismia!


    • [Messiaaninen juutalainen] on kristitty, Jeesukseen Kristukseen uskova juutalainen.
      Kaikki juutalaiset eivät ole.

      • Anonyymi

        Messiaaniset taivaaseen, muut Juutalaiset helvettiin ne kyykäärmeen sikiöt.
        -Jeesus-
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Messiaaniset taivaaseen, muut Juutalaiset helvettiin ne kyykäärmeen sikiöt.
        -Jeesus-
        😁

        kAIKKi palstan uskovaisetkin uskoo olevansa Jeesuksia


        -Eleasere


    • Anonyymi

      Putin uhkailee ydinaseilla ja esiintyy ortodoksina ja pyytää Kiinalta aseita..

      Perustavaa tietoa siis, että vallanvaihtoa täytyy harkita.
      Kehittynyt persooNALLIsuushäiriö on sairauden tasolla.

      Hän on saanut muutaman tärkeän virkamiehen puolelleen. Mutta Lavrov on pudonnut kelkasta, samoin nykyiset neuvottelijat. Stressitaso on yksinkertaisesti liian korkealla, jos yksi mies uhkaa maailman rauhaa näin uhmaavalla ja itsekkäällä tavalla.

      Putinin kohdalla on tapahtunut suuren luokan nöyryytys henkilökohtaisella tasolla.
      Koko maailma on kääntynyt vastaan, johtuen massamurhaajan toimista.

      Ne eivät kuulu moderniin maailmaan.

      • Anonyymi

        Niinpä, "esiintyy" kristittynä ja ortodoksina, mutta pyytää aseapua "ateistiselta" Kiinalta.

        En ymmärrä, mitä velvollisuutta Kiinalla olisi antaa apua Putinille. Miksi mennä mukaan hullun hullutuksiin...


    • Anonyymi

      Jeesuskin olisi hyökännyt Ukrainaan, jos hän olisi syntynyt mielisairaaksi tsaariksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2844
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      955
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      82
      818
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      92
      695
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe