Mitä helvettiä?!

Anonyymi

Presidentti Volodymyr Zelenskyi ja valtaosa kansasta ovat kristittyjä!

Eikö heidän pitänyt olla ateisteja, jotka puolustavat kristityn diktatuurin hyökkäystä maahansa?

Eikö tässä sodassa olekaan kysymys uskonnosta, niin että sodan ainoa syy on kristinuskon ja sen arvojen levittäminen sekulaariin valtioon?

Onko palstalla siis valehdeltu?

https://www.president.gov.ua/en/news/vistup-prezidenta-ukrayini-volodimira-zelenskogo-v-sejmi-res-73497

https://www.timesofisrael.com/liveblog_entry/zelensky-putin-wont-be-able-to-hide-from-god-no-bunker-can-protect-you/

On vaikea uskoa, että ateistit veljet valehtelisivat, mutta kyllä se nyt pahasti siltä (taas) näyttää. :)

12

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain patologinen osatotuuden puhuja V. V. Putin valehtelee.

    • Anonyymi

      kun juutalainen tapattaa muita sodassa niin se on heidän etu 🤣varsinkin kun on tehnyt taloudelliset liikkeet sitä ennen 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Moskovan patriarkaatin epäpyhän synodin Sota-Saatanan illuminaatin kultti tarvitsee kristittyjen ukrainalaisten verta ja ruumiita pääsiäismessujensa salaisille juhla-aterioille.

        Moskovan patriarkka Kirill on siunannut Tsetsenian ja Syyrian islamistiterroristien ja Sota-Saatanan palvojien yhteisen uhriteurastusretken kristittyyn Ukrainaan.


    • Anonyymi

      Zelenskyi ei ole kristitty vaan juutalainen. :)

      No, sama jumala niillä kaikilla kirjauskovilla on: juutalaisilla, kristityillä ja muslimeilla...

    • Anonyymi

      Ei tässä sodassa ole kyse uskonnosta.

      Tässä on kyse Putainin sekopäisyydestä ja Venäjän suurvalta-ajan kaipuusta ja muistelemisesta. Onhan Venäjä jonkinlainen suurvalta nytkin, mutta heidän mielestään sen pitäisi olla suurempi.

      Lisäksi on kyse tyypillisestä venäläisestä vainoharhaisuudesta: Venäjällä kuvitellaan, että länsimaat haluavat valloittaa Venäjän. Typerää, eiköhän kaikilla mailla ole omiakin ongelmia ihan tarpeeksi. USA:llakin on paha ongelma Trump ja trumpilaiset republikaanit, ja muut uskiskiihkoilijat.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että Putainia ja kumppaneita pelottaa länsimaisissa arvoissa erityisesti demokratia. Putain ei halua demokratiaa, hän haluaa diktatuurin ja varsinkin sellaisen, jossa hän itse on vallassa. Tuo on juuri sitä fasismia!


    • [Messiaaninen juutalainen] on kristitty, Jeesukseen Kristukseen uskova juutalainen.
      Kaikki juutalaiset eivät ole.

      • Anonyymi

        Messiaaniset taivaaseen, muut Juutalaiset helvettiin ne kyykäärmeen sikiöt.
        -Jeesus-
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Messiaaniset taivaaseen, muut Juutalaiset helvettiin ne kyykäärmeen sikiöt.
        -Jeesus-
        😁

        kAIKKi palstan uskovaisetkin uskoo olevansa Jeesuksia


        -Eleasere


    • Anonyymi

      Putin uhkailee ydinaseilla ja esiintyy ortodoksina ja pyytää Kiinalta aseita..

      Perustavaa tietoa siis, että vallanvaihtoa täytyy harkita.
      Kehittynyt persooNALLIsuushäiriö on sairauden tasolla.

      Hän on saanut muutaman tärkeän virkamiehen puolelleen. Mutta Lavrov on pudonnut kelkasta, samoin nykyiset neuvottelijat. Stressitaso on yksinkertaisesti liian korkealla, jos yksi mies uhkaa maailman rauhaa näin uhmaavalla ja itsekkäällä tavalla.

      Putinin kohdalla on tapahtunut suuren luokan nöyryytys henkilökohtaisella tasolla.
      Koko maailma on kääntynyt vastaan, johtuen massamurhaajan toimista.

      Ne eivät kuulu moderniin maailmaan.

      • Anonyymi

        Niinpä, "esiintyy" kristittynä ja ortodoksina, mutta pyytää aseapua "ateistiselta" Kiinalta.

        En ymmärrä, mitä velvollisuutta Kiinalla olisi antaa apua Putinille. Miksi mennä mukaan hullun hullutuksiin...


    • Anonyymi

      Jeesuskin olisi hyökännyt Ukrainaan, jos hän olisi syntynyt mielisairaaksi tsaariksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      186
      1508
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1090
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      894
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      875
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      85
      788
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      597
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      558
    Aihe