Mä ainakin kaipaan vanhoja salkkareita! Onneks uusinnat alkaa. Mä ainakin aijon kattoo kaikki uusinnat! Muut?
Vanhat salkkarit!
5
1114
Vastaukset
- kakakakakaak
joo tietty katon!! miulta ei oo vissii jääny mitää niist jaksoista missaamatta! iha oikkesti muistan vieläki mihi viime kesän uusinnat loppu! ne loppu siihe ku ismo,jukka ja saku etti miia ja löyti miian auringon (miia on siis "nooan arkissa" toivon kanssa! yök se toivo karhu on kauheen äklöttävä!
- tuntematon
HeIpS! KaIkki SaLkKaRi FaNiT tiiätte kai että vanhat salkkarit alkaa muistan vieläkin mihin ne jäi
siinä ku ne miia ja toivo karhu.. oli siinä nooan arkissa niin mut jatkuuko se nyt ku alkaa vanhat salkkarit.? nii jatkuuko se siitä jaksosta?
tiedotus niille ketkä ei tiädä vanhat salatut-elämät alkavat 16.5 2005 ok - onko pakko
tuntematon kirjoitti:
HeIpS! KaIkki SaLkKaRi FaNiT tiiätte kai että vanhat salkkarit alkaa muistan vieläkin mihin ne jäi
siinä ku ne miia ja toivo karhu.. oli siinä nooan arkissa niin mut jatkuuko se nyt ku alkaa vanhat salkkarit.? nii jatkuuko se siitä jaksosta?
tiedotus niille ketkä ei tiädä vanhat salatut-elämät alkavat 16.5 2005 oktaas koko kesä jotain typeriä uusintoja.Pitääkö maikkari ihmisiä niin dementikkoina että kaikki on pakko aina uusia ja uusia ja uusia ja uusia ja uusia....
- pike
Voi hyvä ku muistutit, mä en muistanu ollenkaan, et ne alkaa kesällä ne uusinnat. Täytyy muistaa kattoo kaikki!
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
moi kaikki ne alkaa 16.5 jos joku eij tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907