Enää 40 päivää! Sitten Helsinki hävitetään. Toivokaa että Herra muuttaa mielensä mutta ennen kaikkea rukoilkaa!
Enää 40 päivää
7
933
Vastaukset
Varmistin juuri ettei Helsinkiä hävitetä, pyysin nöyrästi Lentävältä Spaghettihirviöltä ettei tuota katastrofia sallisi ja lupasin uhrilahjaksi syödä viikottain raamen-nuudeleita lihapullien kera!
Ramen!Noniin, 40 päivää on kulunut joten voimme todeta Lentävän Spaghettihirviön olevan ainoa oikea jumala, koska Helsinkiä ei ole tuhottu.
Nolottaako nyt kristinuskonharhaisia? Nolottaako? Hävettääkö teitä epäjumalanpalvojia?
Ettehän te osaa edes hävetä!
En tiedä mistä tuon sait päähäsi, mutta älä peittele mielikuvitustasi Jeesuksella, Jeesuksella tai Raamatulla ei ole mitään asiaa sinun sanomaasi!
"Jokainen, joka ei pysy Kristuksen opetuksessa vaan tuo siihen jotakin lisää, on vailla Jumalaa." 2. Joh. 1:7- Anonyymi
Voi että minua pistää vihaksi nämä ennustajat. Jokos se paljon puhuttu Tukholman profetia on tapahtunut, fb:ssä taas vapikset innoissaan tuosta. Huoh..
- Anonyymi
Tukholman profetia, niinpä tätä on seurattu, tuleeko pitään paikkansa ennustus.
- Anonyymi
"se paljon puhuttu Tukholman profetia" - laittakaa sitten aina asiaankuuluva linkki, esim. tässä tapauksessa linkki Tukholman profetiaan.
- Anonyymi
Harmi, kun Helsinki hävitettiin. Olisin halunnut siellä vielä joskus käydä.
Varmaan helsinkiläiset tekivät parannuksen, kun ei kaupunki ole täysin tuhoutunut.
Meidän profeetat menevät ennusteluissaan aina sieltä, missä aita on matalin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222