-Antaa haastatteluja Putinista/Venäjästä/Ukrainasta mm; NewYorkTimes, Dagens Nyheter, The Sunday Times (brit.), Washington Post jne.
(Analysoi Putinin muuttuneen yms.)
-Suomi on tarjoutunut lähettämään aseita ja sotilaallista tukea Ukrainalle.
-Lähti Amerikkaan äkkilennolla (Tapaamaan Paidenia, antoi haastatteluja jotka kyseenalaisia)
-Vanha sananlasku jo sanoo: jos kumartaa toiseen suuntaan, pyllistää toiseen suuntaan. Suomi ei kuulu Natoon, eikä Natoon liitytä tuosta noin vain.
-Suomi on ottanut sotilaallisia askelia Venäjää vastaan, puolueettomuuden sijaan. Suomella pitäisi olla hyvät välit Venäjään, mutta Salea kiinnostaa muut asiat.
”Minä eikä Suomen kansa pelätä mitään”
Sauli Niinistö Amerikkalaislehdessä
”Minä olen tehnyt aloitteen - soitan huomenna Vladimir Putinille”
Sauli (5 päivää sitten)
Ei muuta.
Miksi presidenttimme Sauli
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Koska naapuri hyökkäsi toiseen maahan.
Ei mulla muuta, jatkaa.Kun me maallikot emme tiedä todellisista tapahtumista syistä emmekä seurauksista paskaakaan, niin kannattaisi olla puuttumatta mitä ”naapurimaa” tekee Ukrainassa.
Eikä varsinkaan lähteä henkilökohtaisesti analysoimaan naapurimaan johtoa. Sauli ei pyllistä muille kuin Suomen kansalle!- Anonyymi
Perhosvaikutus kirjoitti:
Kun me maallikot emme tiedä todellisista tapahtumista syistä emmekä seurauksista paskaakaan, niin kannattaisi olla puuttumatta mitä ”naapurimaa” tekee Ukrainassa.
Eikä varsinkaan lähteä henkilökohtaisesti analysoimaan naapurimaan johtoa. Sauli ei pyllistä muille kuin Suomen kansalle!Sauli ei ole maalikko. ja kuuluu hänen tehtäviinsä tuo.
Ja mitä se naapurille kuuluu mitä me puuhataan. Anonyymi kirjoitti:
Sauli ei ole maalikko. ja kuuluu hänen tehtäviinsä tuo.
Ja mitä se naapurille kuuluu mitä me puuhataan.Presidentin tehtävät:
-Käydä neuvotteluja valtion johtajien/hallinnon kesken
-Hyväksyä tai hylätä lakimuutoksia
-Armahtaa tuomioita
-Puollustusvoimien ylinjohtaja
Jne.
Suomen perustuslaissa säädetyt presidentit tehtävät:
https://www.presidentti.fi/presidentin-toimi/tehtavat/
Presidentin tehtäviin ei kuulu haastatteluiden jakaminen KV-medioissa. Ministeri ilmoittaa merkittävät päätökset virastoihin, neuvostoihin jne.
- Anonyymi
Tässä on nyt kansainväliset voimat liikkeellä. Yhdessä haemme Putinia holhoukseen.
- Anonyymi
Sale on kärpäsen paska Putiniin verraten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1463157- 1082583
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801944- 1101891
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521865Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91704Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151627R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241492