MOT:n juttu vakuutusetsivistä

Anonyymi

MOT julkaisi uutisen vakuutusetsivistä. Etsivät hankkivat tietoa videoimalla henkilöä salaa ja tarkkailemalla häntä.

Yhdessä tapauksessa etsivät esiintyivät peiteroolissa ja arvioivat kohteen mielenterveyttä puhelinkeskusteluiden perusteella. Etsivät ovat myös tekeytyneet Tori.fi -ostajiksi ja tarkkailleen myyntitilanteessa salaa ihmisen terveydentilaa.

Mitä ajatuksia tämä herättää muissa?

https://yle.fi/uutiset/3-12348513

3

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuli katsottua myös ohjelma. Salakuvauksen ymmärtää jos petosta epäillään mutta ehkä se peitetouhu meni jo överiksi. Olisi myös kiinnostaa tietää mistä herännyt epäilys ja seurattu, kun eläke ei suuren suuri vai liekö pistotarkastus?

      Crps ilkeä siinäkin mielessä paha ettei sitä voida ymmärtääkseni todeta kuvista tai labralla. Mutta täytyy vakuutusyhtiöin oikeesti ymmärtää, että tila voi vaihdella suuresti. Itseäkin kyllä mietitytti mm polvituki ja varsinkin hääjärjestelyt, koska ei yhtään voi tietää mikä kondis hääpäivänä. Toisaalta taas se stimulaattori puhuu selkeästi näyttelemistä vastaan, koska iso riski. Enkä halua uskoa hoitajan olevan näin moraaliton.

      Lajijasuris

    • Anonyymi

      PETOS on rikos ja sen selvittäminen on tärkeää . Vaikka petosta puuhaava olisi nainen .

      • Anonyymi

        No ainakin, jos ollaan sairauslomalla/tk-eläkkeellä fyysisistä ja tietyin osin psyykkisistä syistä, mut silti on rakennettu tai rempattu koti, juostu ym ja onpa ne jotkut hommanneet ilman tarvetta invaluvankin autoa varten! Olen myös lukenut jonkun juoksukykyisen menevän aina pyörätuolilla lääkäriin, mutta luulisi joku löydös olevan ja mikä vai tosi naivi lääkäri! Mä kyllä käräyttäisin tommoset, jos saisin varmuuden huijauksesta

        Tuohon MOT:n liittyen... esim. stimulaattorista ei tainnut olla kuin naisen sana ja ainakin tuntematta crps tautia kummemmin tuntuu oudolta, että jalat välillä ihan vika-asennossa ja välillä kävellään ihan rivakasti. Mut en usko tätä silti huijariksi. Ne videoclipit esitettiin huonosti, mm. pvm:t puuttui.

        Ja siis kyllä neurologia voi joskus jyllättää - onpa sitä pompattu pyörätuolista ylös kaupassa! Huijausta? Ei, vaan kyse on matkasta, on eri kävellä vain lyhyitä matkoja. Näin se on itselläkin, mutta mä en koskaan kävele normaalisti.

        lajijasuris


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      15
      1014
    Aihe