Päijät-Hämeessä olis m53 joka olis kovasti kunnon nuolusession tarpeessa, mikä on parempaa kun partneri laukeaa vapisten sun kielelle, sormille, dildolle...sitten antaa hetken hengähtää, siinä voi vaikka imeskellä rintoja tai nuolla peppua ennenkuin aletaan rakentaa uutta orkkua. olis upeeta kun löytyis sellainen leidi joka squirttaa, kun en sitä ole vielä kokenut. enkä nuoren naisen posliinia ole päässy kokemaan, kaikkeahan ei ikävä kyllä saa. kuusysi mahtavaa, itse alla ja leidi päällä sakset auki, saa lirputella pillua ja peppua ja saa samalla poskihoitoa, se on lystiä...hjooh, jos hämeen naikkosia innostaa, laittakaa tekstiä tulemaan!! ukm53
kunnon kielihoidot naiselle
7
1086
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteystiedot
- Anonyymi
siinäpä dilemma, ei hirveesti innosta puhnroa tai spostia laittaa kun kattoo tätä trollien määrää...onko ideoita??
- Anonyymi
ei sinne enää mahdu kun sä oot jo siellä!! onhan nyt sitte kaks persreikää sisäkkäin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sinne enää mahdu kun sä oot jo siellä!! onhan nyt sitte kaks persreikää sisäkkäin!!
Palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
- Anonyymi
löytyiskö intoa tulla nuoltavaksi, huolella ja pitkään?? täällä into olis kova...laita jotain vinkkiä yhteystiedoista.
- Anonyymi
Perusta ittelles huuhaa -meili niin kirjoitan sulle!
- Anonyymi
HALUUTKO MUN PYLLY NUOLLA AITO RANE SETÄ HEINOLA
Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850