Mitä positiivista juuri sinulle tapahtui tänään?

Anonyymi

Tuntui hyvältä vaihtaa muutama sana aivan loistavan työkaverin kanssa, jota en ole nähnyt hetkeen. Se sai hyvälle tuulelle.

Mitä sinulle on tänään tapahtunut mistä olet ilahtunut?

2

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymys tehtiin 15.3. 22. Päivä oli kiva kohtasin metsä polilla tuttavan, aurinkoisena säällä,vuorovaikutus.Kunteli minua ja minä häntä.Eikä hän keskeyttänyt puhettani enkä minä hänen!Tänään 16.3.22 yksinäistä käveljää itäHelsingissä eli minua auringon säteet silitti poskiani!

• Anonyymi

Viellä löytyi edullisetit Muisto atressi Saiturin-Pörssistä. Olen siltä niitä ostelut 2020-2021 yht 17kpl. nyt sit 1 lisää yht 18 kpl.Sujautin reppuuni ja lähdin kävele 5km.matkan itis cittarin hyvään postipalveluun.Istahdin vuoroani odotaen kirjotin vastaan ottajan ymm,Posti merkit ja plus merkki pälle.Lupaavat on 2 päivässä Helsingin alueet perillä?Iloinen hyvästä posti palvelusta. Hiki kyllä oli.Ei muuta kuin takaspäin 5km.Oma koti ullan kalis palasin ja jaksoin kävellä.Hyvä minä.Koti pieni ja kuin sauna plus 32 tänään.Elämän vuorovaikutusta ja jaksamista kaikessa kuitenkin.Muistin myös kittää kassapalvelua oikein heidän lapulla,Arvokaampaa kuin aina netissä.Kitos sinulle luija,jaksoit luka. Hyvää iltaa vaan.anteesi teksti virheeni monia ärsyää.Kansakoulu ei tukiopetusta ollut lukihäiriöön.Vanha nainen 69v. Jostain päin itä Helsinki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      62
      6715
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      61
      6152
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      132
      5268
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      49
      4061
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      18
      3954
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3500
    7. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      132
      3500
    8. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      172
      2955
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2819
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      62
      2661
    Aihe