Mitä positiivista juuri sinulle tapahtui tänään?

Anonyymi

Tuntui hyvältä vaihtaa muutama sana aivan loistavan työkaverin kanssa, jota en ole nähnyt hetkeen. Se sai hyvälle tuulelle.

Mitä sinulle on tänään tapahtunut mistä olet ilahtunut?

2

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymys tehtiin 15.3. 22. Päivä oli kiva kohtasin metsä polilla tuttavan, aurinkoisena säällä,vuorovaikutus.Kunteli minua ja minä häntä.Eikä hän keskeyttänyt puhettani enkä minä hänen!Tänään 16.3.22 yksinäistä käveljää itäHelsingissä eli minua auringon säteet silitti poskiani!

• Anonyymi

Viellä löytyi edullisetit Muisto atressi Saiturin-Pörssistä. Olen siltä niitä ostelut 2020-2021 yht 17kpl. nyt sit 1 lisää yht 18 kpl.Sujautin reppuuni ja lähdin kävele 5km.matkan itis cittarin hyvään postipalveluun.Istahdin vuoroani odotaen kirjotin vastaan ottajan ymm,Posti merkit ja plus merkki pälle.Lupaavat on 2 päivässä Helsingin alueet perillä?Iloinen hyvästä posti palvelusta. Hiki kyllä oli.Ei muuta kuin takaspäin 5km.Oma koti ullan kalis palasin ja jaksoin kävellä.Hyvä minä.Koti pieni ja kuin sauna plus 32 tänään.Elämän vuorovaikutusta ja jaksamista kaikessa kuitenkin.Muistin myös kittää kassapalvelua oikein heidän lapulla,Arvokaampaa kuin aina netissä.Kitos sinulle luija,jaksoit luka. Hyvää iltaa vaan.anteesi teksti virheeni monia ärsyää.Kansakoulu ei tukiopetusta ollut lukihäiriöön.Vanha nainen 69v. Jostain päin itä Helsinki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      224
      4312
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      70
      2777
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1657
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1340
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1206
    Aihe