Kävelin tuossa hieman viimeisen päälle hoidettua latu-uraa, aurinko paistoi. Loppumatkan kävelin hakkarin sarapistossa ajotietä, n. 10cm urat. Ei ole tehty mitään päiväkausiin.
JuMAL**a 2020 luvulla ei saada teitä kelvolliseen kuntoon!
Kertokaahan tähän lempäälässä sen insinöörin nimi joka vastaa asiasta ja hyväksyy tämänlaisen tienhoidon niin käyn pyöräyttämässä
Kiviahossa tiet myös kelvottomassa kunnossa!!
Rei i stä ja pinnoitteen puhkeamisesta sitten toisessa viestissä.
Teiden kunnossapito+hiihtoasiaa
Anonyymi
1
771
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ihmettelen kans miksi latu ura hoidetaan päivittäin että keski-ikäiset tuulipuvut pääsevät tuhlaamaan aikaansa kun ei enää muuta keksi
Tiet latujen edelle!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2032157Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71927
- 58908
- 47833
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta110697