Se on harhaoppia missä luvataan kuolemattomuutta = taivaspaspaikkoja = iankaikkista elämää.
Maanpällä iankaikkisen elämän jakajat edustavat käärmeen oppia ja siksi heitä sanotaan käärmeen sikiöiksi ja susiksi lampaiden vaatteissa.
Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole."
Amerikkalaiset uususkonnolliset liikkeet ovat erikoistuneet tähän.
Kuolemattomuuden lupaajat
58
806
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa erota tällaisistä yhdysvaltalaisista uususkonnollisista liikkeistä.
Ne haluavat viedä rahasi ja sielusi. Niitä johdetaan Amerikasta.- Anonyymi
Joo, ja mennä kansakirkkoomme todistamaan, että kastamattomat vauvat kituvat helvetissä iankaiken. Oletko siitä onnellinen. Puheesi on typerää.
Kuuntelepa Lindemanin puheet TV7, Hän kertoo, mitä kukin seurakunta on tuonut tullessaan ja nämä adventistit ovat tuoneet hänen puheensa mukaan raamatullisen sapatin.
Eli profetia on toteutunut. Apostolinen sapattiaika on palannut. Sapatin Herrastahan sinäkin mantraat. mutta vastaan inttäen. Haluat pitää perinneopista kiinni. Se muutes oli tuomion alaista hommaa
- Anonyymi
Joillakin on 144 000 oppi.
- Anonyymi
Joillakin on. Sinäkin siitä puhut, mutta et taida tietää, mitä missäkin on puhuttu.
Minä olen vieraana käynyt raamattu tunnilla adventisteista - että olen kuullut, mitä puhutaan. Ja jos siitä valehtelet - menetät kasvosi - eli sanon, että tyhmyytesi on käsikosketeltavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin on. Sinäkin siitä puhut, mutta et taida tietää, mitä missäkin on puhuttu.
Minä olen vieraana käynyt raamattu tunnilla adventisteista - että olen kuullut, mitä puhutaan. Ja jos siitä valehtelet - menetät kasvosi - eli sanon, että tyhmyytesi on käsikosketeltavaa.Minä olen vieraana käynyt raamattu tunnilla adventisteista - että olen kuullut, :))))
1800 luvun roskaa:))))))))))
AMERIKASTA !!
ÄLä lankea ansaan!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vieraana käynyt raamattu tunnilla adventisteista - että olen kuullut, :))))
1800 luvun roskaa:))))))))))
AMERIKASTA !!
ÄLä lankea ansaan!!Sinulla ei ole elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole elämää.
Sinulla ei ole elämää.
On mutta ei lahkoa onneksi:)
Uskon Kristukseen ja Jumalaan mutta en ikinä 1800-luvun lahkon sekopäisiin johtajiin.
Minulle,ei kukaan ihminen tule sanomaan miten pitäisi elää tai uskoa,lähtö tulee heille!
En usko amerikkalaiseen sooppaan,en Suomalalaiseen lahko soopaan.
Olen kävellyt via doloran,olen käynyt Krsituksen haudalla,kaikkien kansojen kirkossa ja monia muita pyhiä paikkoja Israelissa. Ne kertoo historian hyvin,maailman vanhimman historia ! Ei ole oikopolkua,kuten amerikkalaiset lahkot yrittää.
Lahkoissa on vaino ja pelko sekä rahaa amerikallaiset lahkot haluavat tyhmiltä jäseniltään,kuten Suomessa lahkot myös.
Sairasta sakkia ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole elämää.
On mutta ei lahkoa onneksi:)
Uskon Kristukseen ja Jumalaan mutta en ikinä 1800-luvun lahkon sekopäisiin johtajiin.
Minulle,ei kukaan ihminen tule sanomaan miten pitäisi elää tai uskoa,lähtö tulee heille!
En usko amerikkalaiseen sooppaan,en Suomalalaiseen lahko soopaan.
Olen kävellyt via doloran,olen käynyt Krsituksen haudalla,kaikkien kansojen kirkossa ja monia muita pyhiä paikkoja Israelissa. Ne kertoo historian hyvin,maailman vanhimman historia ! Ei ole oikopolkua,kuten amerikkalaiset lahkot yrittää.
Lahkoissa on vaino ja pelko sekä rahaa amerikallaiset lahkot haluavat tyhmiltä jäseniltään,kuten Suomessa lahkot myös.
Sairasta sakkia !Luulen, että sinua on kusetettu sen Kristuksen hautapaikan suhteen, kansojen kirkon jutuissa jne. äärellä.
Mutta, kunhan löydät ylösnousseen Jeesuksen - Luojan ja alat kumartamaan Häntä, joka on luonut taivaan ja maan, olet jäljillä. Näet Sapatin Herran, siinä on avain.
- Anonyymi
Amerikkalaisessa uususkonnollisuudessa usko on kaupallistettu jota papit myyvät.
Paavali varoittaa näistä: "Sillä me emme ole niinkuin nuo monet, jotka myyskentelevät Jumalan sanaa."
Sieltä löytyy monia kilpailevia organisaatioita.
Taistelu sieluista ja rahasta on kovaa peliä.- Anonyymi
Niin, katoliset myy- ortot myy, luterilaiset myy , jne. Se on apostolisen uskon jälkeen rakennettu kauppapaikkoja - nykyisen ateistien kirkkokunnat.
Siinä typeryydessä ateistitkin hurmahenkinä heiluu - tyhmyys on käsinkoskeltevaa aivottomuuta. - Anonyymi
tää ontotta,amerikan lahkot on rahan perässä ja sielujen..1800 luvulta..
Jehovat on ehkä vaarallisimpia..?
- Anonyymi
Matkalla iankaikkisuuteen käy pastorin tie.
"Jossa heidän matonsa ei kuole eikä tuli sammu."- Anonyymi
Katopa poikoo- raamatun mukaan tuolla tuomaroit itsesi sinne toivomasi paikkaan.
Minä piipahdan sinu katsomassa siellä heletin tulessa, ja kerron, muistatkos puheesi täällä.. Lisään muutapa puun jalkojesijuureen, että löyly lisääntyy ja tyhmä pää saa kokea, miten sitten ruumis kärsii aivottomista puheista. hahhahaahahh naurajan tapaan - - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katopa poikoo- raamatun mukaan tuolla tuomaroit itsesi sinne toivomasi paikkaan.
Minä piipahdan sinu katsomassa siellä heletin tulessa, ja kerron, muistatkos puheesi täällä.. Lisään muutapa puun jalkojesijuureen, että löyly lisääntyy ja tyhmä pää saa kokea, miten sitten ruumis kärsii aivottomista puheista. hahhahaahahh naurajan tapaan -Katopa poikoo- raamatun mukaan tuolla tuomaroit itsesi sinne toivomasi paikkaan.
Minä piipahdan sinu katsomassa siellä heletin tulessa, ja kerron, muistatkos puheesi täällä.. Lisään muutapa puun jalkojesijuureen, että löyly lisääntyy ja tyhmä pää saa kokea, miten sitten ruumis kärsii aivottomista puheista. hahhahaahahh naurajan tapaan -
Katoppa poikoo joka on 1800-lahkolaine ja uskoo vajavaisen ihmisen kertomuksiin ennen kuin Kristuksen sanomaan.
Tälle mopsille on amerikan lahkosanoma parempi,kuin Kristuksen JUMALAN POJAN SANOMA..!!
Missään sinä piipahdat lahkolainen:)) ja ihan heletin tulessa:))
Milloin TE TULETTE JÄRKIIN ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä piipahdan sinu katsomassa siellä heletin tulessa, ja kerron, muistatkos puheesi täällä.. Lisään muutapa puun jalkojesijuureen, että löyly lisääntyy ja tyhmä pää saa kokea, miten sitten ruumis kärsii aivottomista puheista. hahhahaahahh naurajan tapaan -
Katoppa poikoo joka on 1800-lahkolaine ja uskoo vajavaisen ihmisen kertomuksiin ennen kuin Kristuksen sanomaan.
Tälle mopsille on amerikan lahkosanoma parempi,kuin Kristuksen JUMALAN POJAN SANOMA..!!
Missään sinä piipahdat lahkolainen:)) ja ihan heletin tulessa:))
Milloin TE TULETTE JÄRKIIN ?Minähän siteerasin Riitta Nenosen Uskova1 sanomaa. Hän hurmahengessä sen toi esiin.
Siksipä juuri, tulen katsomaan Riitan kansssa teitin savutuslihoja
- Anonyymi
Aloittaja valehtelee.
- Anonyymi
Uskonto ja taivaspaikat on hyvää kauppatavaraa.
Maksu nyt ja toimitus joskus... kukaan ei ole tullut valittamaan.- Anonyymi
Osoitat vain tyypillistä epäuskoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten? Pitäisikö minulla olla sinun uskosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten? Pitäisikö minulla olla sinun uskosi?
Jos haluat pelastua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten joku voi sanoa ,että epäuskoa?
Onko lahkolaisuus oikeaa uskoa muka?
Ei varmasti ole.. !!
Onko valta uskonto oikeaa uskoa,ei varmasti ole !!
Niin pitkään,kuin teillä on sydämmessänne myrkky,te olette väärässä.
Minäkin olen väärässä mutta kritisoin lahkoja,koska ei ihminen 1800 luvulta voi olla oikea koskaan.
Vain KRISTUS ON JA TIE !
- Anonyymi
Kuolemattomuuden lupaajat Anonyymi
15.03.2022 23:48
Se on harhaoppia missä luvataan kuolemattomuutta = taivaspaspaikkoja = iankaikkista elämää.
Maanpällä iankaikkisen elämän jakajat edustavat käärmeen oppia ja siksi heitä sanotaan käärmeen sikiöiksi ja susiksi lampaiden vaatteissa.
/////
Taidat olla perinpohjin pihalla , kuin sulava lumiukko.
Mene seuraamaan tuova luterilaisuuden kirkon vauvakastejuttua.
Siellä on kuolemattomuusoppi käsinkosketeltava.
Jos vauvaa ei kasteta - hän kuollessaan on ikuisesti helvetin tulessa.
Eli mene sinne papattamaan, missä asia on tosi.- Anonyymi
Eli mene sinne papattamaan, missä asia on tosi.
Heti lahkolainen hinuri kritisoi..
Jännää miten nää amerikan lahkot on pahoja !!!!!
Ite kastavat juopot jotka on tuhrinu elämäsnsä ja naiset jotka on menettänyt ukkonsa..ja tiedän tämän !! Heikkoja käytetään hyväksi !!
Olitte kastettuja vanhoilla juopon päivillä tai lapsena, se on rituaali ja varmasti hyvä.että usko pysyy.
Kuitenkin me menemme samaan kotiin silti. - Anonyymi
Kuolemattomuuden lupaajat Anonyymi
15.03.2022 23:48
/////
Taidat olla perinpohjin pihalla , kuin sulava lumiukko.
Eli mene sinne papattamaan, missä asia on tosi.
Te,ette kuole,koska sinut on luotu ja sielu energia on ikuinen.
Kuka on luonut?
Jumala.. !
Jumala loi luseferin,ei hävittänyt..miksi Luoja hävittäisi pienen ihmisen lahkolaiset?
- Anonyymi
Johan nyt jos tuollainen sähköpostissa tulisi, niin sen tajuaisi huijaukseksi sokea Reettakin, mutta sitten kun se on kirkossa kuulutettua, niin pidetään ihan yleisenä hyväksyttävänä "totuutena". Ei huhhuh.
- Anonyymi
Se on vain sinun ongelmasi, jos et usko, että Jeesus antaa ikuisen elämän niille, jotka hänen luokseen uskossa tulevat.
- Anonyymi
Sehän on musujen ja hihulien aivopesua.
- Anonyymi
Aloittaja on valehtelija, joka käy omaa typerää sotaansa Jumalaa vastaan.
- Anonyymi
Miten niin typerää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin typerää?
Koska sota Jumalaa vastaan on typerää. Se päättyy aina sotaa käyvän tappioksi.
- Anonyymi
Tässähän tämä lupaus on Raamatun Kirjoituksissa sanottu: Jeesuksen ilmestys 21:27 ja 22:5.
Sanon ilmestyskirjaa Jeesuksen ilmestykseksi tällä perusteella, koska ilmestyskirjan ensimmäisessä jakeessa on Kirjoitettu näin: Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle, joka tässä todistaa Jumalan sanan ja Jeesuksen Kristuksen todistuksen, kaiken sen, minkä hän on nähnyt.- Anonyymi
Kertooko Ilmestyskirja oikeasti lopun ajoista?
No ei. Ilmestyskirja ei kerro oikeasti lopun ajoista. Esimerkkinä Ilmestyskirjan Luvut 17 ja 18, ne eivät kerro lopun ajoista.
Ilmestyskirja on kirjoitettu noin 95jKr. eikä sen kuulijakunta/lukijat olleet 2000-luvun kristityt vaan 100-luvulla eläneet ihmiset. Ymmärtääksemme Ilmestyskirjaa meidän on ymmärrettävä mitä tuon ajan ihmiset ajattelivat. No katsotaan.
Jae 17 puhuu Babylonista. Mikä Babylon on?
Vanhan testamentin mukaan Babylon oli se kaupunki, joka tuhosi Israelin kansan ja sen kaupungin. Naista kutsutaan jakeessa 17 Babyloniksi eli nainen on se kaupunki.
Nainen oli myös rikas:
Johanneksen ilmestys 17:4-6
4. Nainen oli pukeutunut purppuraan ja helakanpunaan ja koristautunut kullalla, jalokivillä ja helmillä. Kädessään hänellä oli kultainen malja, joka oli täynnä iljetyksiä ja hänen haureutensa saastaisuutta. 5. Hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, johon sisältyy salaisuus: ”Suuri Babylon, maan porttojen ja iljetysten äiti.” 6. Minä näin naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hänet nähdessäni minä ihmettelin suuresti.
Samoin oli Rooma oli rikas ja vauras.
Tuo nainen istui seitsemän vuoren päällä:
Johanneksen ilmestys 17:9
9 Tässä tarvitaan ymmärrystä ja viisautta: Ne seitsemän päätä ovat seitsemän vuorta, joiden päällä nainen istuu. Ne ovat myös seitsemän kuningasta.
Mikä kaupunki oli rakennettu seitsemän kukkulan päälle?
Rooma
Johanneksen ilmestys 17:18
Nainen, jonka näit, on se suuri kaupunki, joka hallitsee maan kuninkaita.”
Ihan niin kuin Roomakin.
Ja mikä valta vainosi Jumalaan uskovia?
Johanneksen ilmestys 17:6
Minä näin naisen olevan juovuksissa pyhien verestä ja Jeesuksen todistajien verestä, ja hänet nähdessäni minä ihmettelin suuresti.
Kyse on jälleen Roomasta!!!
Ja vielä varmistukseksi Ilmestyskirja sanoo, että:
Johanneksen ilmestys 17:18
Nainen, jonka näit, ON se suuri kaupunki, joka HALLITSEE maan kuninkaita.
Hallitsee eli aikamuotona on preesens, hallitsee juuri nyt, 100-luvulla jKr., ei 2000-luvulla eikä sen jälkeenkään.
Kyseessä on siis Rooman kaupunki ja valtakunta. Näin siis Raamattu selittää itseään.
Samoista kertoo myös luku 13.
Lisäksi luku 13 kertoo pedon merkistä. Keisari Nero oli ensimmäinen Rooman keisari, joka teloitti kristittyjä. Aiemmin jo sanottiin, että peto vainosi kristittyjä. Keisari Nero on hepreankielisten numeroiden perusteella laskettuna 666.
Entä puhuuko Ilmestyskirja samaa sanomaa kuin saman Raamatun Jeesus?
Kyllä ja ei. Varsinkin EI!
Ilmestyskirja puhuu monilla tavoin Jeesuksen hyvää sanoma vastaan. Se on oikeastaan täysin Jeesuksen sanoman vastainen. Se ei voi olla Jeesuksen ilmestys ihmiskunnalle.
Jeesus vastusti väkivaltaa ja puhui rakkauden puolesta. Ilmestyskirja puhuu väkivallan tekojen tekemisestä ja tuhoamisesta.
Jeesus puhui omaisuuden keräämistä vastaan. Hän kehotti tavoittelemaan mieluummin Jumalan valtakuntaa ja lahjoittamaan omaisuutensa pois. Ilmestyskirja lupaa uskovaisille suuria rikkauksia, kultaa jalokiviä yms.
Jeesus kehotti olemaan nöyrä ja toisten palvelija. Hän torui opetuslapsia, jotka olivat vallan perässä ja halusivat arvostusta vallan rappusissa. Hän korosti kaikkien palvelemista laupiaan samarialaisen tapaan. Ilmestyskirja laittaa kristityt hallitsemaan ja tuomaroimaan toisia.
Rooman vallan aikaan vauraat ja arvoasteikon yläpäässä olevat eivät olleet nöyriä, eivät kunnioittaneet muita kuin toisia rikkaita tai ylimysluokan jäseniä. He keräsivät rikkauksia. Roomalaiset tuhosivat kristittyjä väkivaltaisilla tavoilla. Ilmestyskirjan ihannoimat asiat olivat HEIDÄN ihanteitaan, eivät Jeesuksen. Jeesuksen maailmassa vain sellaiset pääsivät taivasten valtakuntaan, jotka auttoivat vähäosaisia, olivat nöyriä toisten palvelijoita ja rakastivat lähimmäisiään, eivätkä tehneet väkivallan tekoja. Ilmestyskirja on ylivallasta ja toisten hallitsemisesta sekä rikkauksista, jotka näiden harjoittajat perivät.
Kysymys kuuluukin: onko Ilmestyskirja yhteneväinen Jeesuksen sanoman kanssa? Onko se Jeesuksen Ilmestys? Ilmestyskirjan kirjoittaja kyllä hyväksyy Jeesuksen ja hänen ajatusmaailmansa mutta ajaa itse ROOMALAISTA ideologiaa. Onko tämä kirja täten Jeesuksen todistuksen mukainen? Vai ajaako se Neron, 666 pedon merkin, asiaa? Ilmestyskirjan mukaan kristittyjen pitäisi hallita muita ja käyttää väkivaltaa asemansa saavuttamiseen. Poissa olollaan loistaa nöyryys.
- Anonyymi
Ei Jeesus koskaan puhunut taivaspaikoista. Hän uskoi taivasten valtakunnan olevan maanpäällä.
- Anonyymi
Niinhän ne jehovat ja adventistit uskovat että heidän yhteinen taivas on maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne jehovat ja adventistit uskovat että heidän yhteinen taivas on maassa.
Jumalan viha harhaoppisia kohtaan.
"Ja minä murran teidän ylpeän uhmanne; minä teen teidän taivaanne raudankovaksi ja maanne vasken kaltaiseksi." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan viha harhaoppisia kohtaan.
"Ja minä murran teidän ylpeän uhmanne; minä teen teidän taivaanne raudankovaksi ja maanne vasken kaltaiseksi."Tuo on vain sinun valheesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit lukea Raamatusta, kuinka Jumala lupaa luoda uuden maan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja uusi Jerusalem nostettiin maasta taivaisiin. Okei. Sovitaan niin. ettei tuu riitaa
- Anonyymi
Mitähän ne sitten ovat ne luterilaisen kirkon lapsena kastetut papit, jotka itse käyvät Israelin Jordanissa uudelleen upotuskastattamassa itsensä Israelin lehtimajan juhlilla käydessään. Tulevat sieltä aikanaan takaisin ja saarnaavat edelleenkin lapsikasteen sakramentteja, niinkuin mitään muutosta ei heidän elämän kurveissaan olisi tapahtunut.
Varsinaisia kyykäärmeen sikiöitä.- Anonyymi
Mitähän ne sitten ovat ne luterilaisen kirkon lapsena kastetut papit, jotka itse käyvät Israelin Jordanissa uudelleen upotuskastattamassa itsensä Israelin lehtimajan juhlilla käydessään.
Itseasiassa minä kävin Jordan joen kasteessa sotilaana.Kävilin Via Dolorosan Israelissa..
Maailma muuttui sen jälkeen,meni aikaa.
Ei tullut lahkolaista minusta vaan uskon ja rauha kaikkkialle ! - Anonyymi
Ei he ole käärmeen sikiöitä, ei. Vaan ovat herran pelossa. Pelkäävät kirkkoherran erottavan heitä ja siksi leipä on tuoretta pöydässä. Ei pidä tuomita.
- Anonyymi
En lupaa mutta tiedän,koska Jumalan luotu sielu ei kuole koskaan!
Sen kipinän Jumala antoi sinulle ja minulle,meille kaikille luoduille,eikö vain.
Sen kipinän Jumalan antoi saatanalle myös ja Jumala ei ole hävittänyt valontuoja enkeliä,lusiferia.
Voitte luvat mitä vain taivaspaikkoja tyhmät lahkot,mutta kaikki luodut tulee elämään.
On alku kasvamisen ja matka on pitkä meillä kaikilla.
Toiset on kasvanut jo pitkän matkan ja koti lähestyy.
Teoillanne te teette matkan jatkumisen..menettekö alaspäin vai ylös,mutta ei taivaaseen vielä.(oppia pitää)- Anonyymi
Jumalalla ei ole mitään luotua sielua.
Eikä ole olemassa mitään kuolematonta sieluakaan. Kuolemattomuus on lahja, jota Jumala ei anna jumalattomille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalalla ei ole mitään luotua sielua.
Eikä ole olemassa mitään kuolematonta sieluakaan. Kuolemattomuus on lahja, jota Jumala ei anna jumalattomille.Jumalalla ei ole mitään luotua sielua.
Eikä ole olemassa mitään kuolematonta sieluakaan. Kuolemattomuus on lahja, jota Jumala ei anna jumalattomille.
Jumala on kaikkialla,ihan sinussakin mutta kipuilet,kun et näe.
Näetkö tuulen ? et mutta tunnet sen..
Näin Luoja valmistaa sinutkin vielä myöhemmin.
Ei ole Jumalattomia,on vain matka mikä on luotu myös sinulle.
Vaikka,kiellät Jumalan ja sielut..
Silti,sinä elät kuoleman jälkeen ja matkasi jatkuu..
SINÄ OPIT VIELÄ NÄMÄ ELÄMÄN ASIAT.
Ei se ole paha,vaan että olet pieni,ymmärtämätön ihminen.
Sinua opastetaan kokoajan,kuuntele itseäsi.. - Anonyymi
Anonyymi 19.03.2022 22:50 Kuolemattomuuden lupaajat
En lupaa mutta tiedän,koska Jumalan luotu sielu ei kuole koskaan!
Sen kipinän Jumala antoi sinulle ja minulle,meille kaikille luoduille,eikö vain.
Sen kipinän Jumalan antoi saatanalle myös ja Jumala ei ole hävittänyt valontuoja enkeliä,lusiferia.
Voitte luvat mitä vain taivaspaikkoja tyhmät lahkot,mutta kaikki luodut tulee elämään.
Niinp------ niin. Eihän se syntiä tekevä sielu kuole, ja Jumala puhui palturia Edenin karkotuksen merkityksestä, eikä II- kuolemaa ole.
Se on raamatun satua, kyllä sakramenttiuskoisuus on totta ja on kiirastulta, ja monenlaista helvetttiä olemassa jossa eletään iänkaiken.
Toivottasti ei jöudu tuon naurajan kanssa samaan karsinaan, kun se tupakoi kovasti kannabista ja se on helvetin halpaa helvetissä
>>Eikä ole olemassa mitään kuolematonta sieluakaan. Kuolemattomuus on lahja, jota Jumala ei anna jumalattomille.>>
Kuolemattomuutta ei ole kenelläkään, kuten juuri sanoit.- Anonyymi
Olen eri mieltä, ihan kirjoitusten perusteella.
Kuolemattomuutta joko on tai sitten ei ole. Jos ei ole sielua, silloin ei ole kuolemattomuutta. Vai onko leivänpaahdin mielestäsi kuolematon.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣- Anonyymi
Kuolemattomuutta joko on tai sitten ei ole. Jos ei ole sielua, silloin ei ole kuolemattomuutta. Vai onko leivänpaahdin mielestäsi kuolematon.
Sulla on sielu,en tiedä ootko huomannu.
Luotu ei kuole, vai onko lusifer tapettu?
- Anonyymi
Se on harhaoppia missä luvataan kuolemattomuutta..
En adventisti,en mikään muukaan mutta sen tiedän..
Mikä on luotu ei kuole koskaan ! - Anonyymi
Ei mitään taivaspaikkoja..vaan luotu ei kuole!
Matka jatkuu! - Anonyymi
Miten sanon tämän KRISTUKSELLE ?- Anonyymi
Lopullisessa kuolemassa ei ole mitään pahaa. Elämä on paljon kauheampaa kuin joku lopullinen kuolema. Lopullinen kuolema olisi suuri helpotus, jos kerran pelastusta ei saa. Monet ihmiset odottavat innolla kuolemaa, mutta kun sitä ei vaan tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopullisessa kuolemassa ei ole mitään pahaa. Elämä on paljon kauheampaa kuin joku lopullinen kuolema. Lopullinen kuolema olisi suuri helpotus, jos kerran pelastusta ei saa. Monet ihmiset odottavat innolla kuolemaa, mutta kun sitä ei vaan tulee.
Monet ihmiset odottavat kuolemaa, mutta tätä palstaa lukiessa saa sen vaikutelman, että se on kauhea asia. Se olisi suuri helpotus. Riittää jo kertakaikkiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet ihmiset odottavat kuolemaa, mutta tätä palstaa lukiessa saa sen vaikutelman, että se on kauhea asia. Se olisi suuri helpotus. Riittää jo kertakaikkiaan.
"Ette suinkaan kuole".
Mitä vikaa kuolemassa mukamas on? Turhaa tällä pelotella kuolemalla yhtään ketään. Helpotus se vaan olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ette suinkaan kuole".
Mitä vikaa kuolemassa mukamas on? Turhaa tällä pelotella kuolemalla yhtään ketään. Helpotus se vaan olisi.Elämä on paljon kamalampi kuin lopullinen kuolema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on paljon kamalampi kuin lopullinen kuolema.
Juuri sillä tavalla.
- Anonyymi
"Elämä on paljon kamalampi kuin lopullinen kuolema."
Ainakin se ikuinen elämä kultaharput kainalossa ja kultakruunut päässä.
Se on helvetillistä se. Yötä päivää 24/7 (mikäli yötä edes on) täytyy ylistää ja kumartaa sitä taivaan papparaista ikuisuus? Se on helvettiä se ja alkaa hyvin pian maistumaan paskalta.
Kuolleena oleminen on silloin kuin taivaassa olisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471788
- 361740
- 301576