että Vaiveron alueelle jakaa postin OIKEA POSTI, eikä haamujakaja , joka jakoi miten sattui, loput postit hukkasi., kateissa on vieläkin kirje joka piti tulla tammikuussa. Nyt tulee niin pankin/verottajan/sairaalan ym postit ajallaan. Kauan niillä meni, että tajusivat millainen "hanttanpuli" se jakaja oli. Amupostin jakaa ööli bööts, mutta perille se on tullut milloin ajoissa milloin myöhässä, , siinäkin on vaihtunut jakaja. Halvalla ei saa kuin "sutta ja sekundaa" sanoi vaarini aikoinaan.
Ilokseni olen huomannut...
4
265
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo Sipilän hallituksen yksityistämiskokeilut menivät päin ***settä, joten tuollaisesta toilailusta pitää ottaa opikseen. Bernerin reviiriä oli tämäkin jakelusähläys.
- Anonyymi
Helsingin lähiöt, ainakin itäinen puoli harvakseen posti arkena kulkee joko aamulla tai ihan illalla kelo 19. Posti leimaa kun katsoo kortit esim. kestää aina pariviikkoa saapua perille Eri puolelta Helsinkiä-Helsingin toiseen lähiöön.Tahalaan EI kukaan postin jakaja, ei postia jaa värin. Mutta numero sokeus voi olla välillä. Jos ovi numero loppu 6. Jakaa ovi numero loppu 8. esim värin Minulle jolla loppu 6. Kenties joskus minun posti on sitten mennyt sille jolla loppu numero 8. Hän ei vaivaudu tiputaa oikeisen ovi numeroon,Vaan heitää roskiin!SILLÄ LAILLA NE POSTIT KATOAA VALITETAVASTI,MINUNKIN POSTEJA KADONUT.ITSE KIRJOTAN ISOLLA VÄRIN JAETTU POSTI LÄHETYKSEN PÄLLE JA PALAUTAN POSTI TOIMI PAIKAAN!JOTTA JAKAJA SAA TIEDON ASIASTA MYÖS.OPPI TARKEMAKSI!
- Anonyymi
Noin 10-15 vuotta sitten ei postia koskaan hävinnyt. Silloin osasi posteljooni vielä lukea, mutta nykyään niillä on suuria vaikeuksia ymmärtää suomalaista tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin 10-15 vuotta sitten ei postia koskaan hävinnyt. Silloin osasi posteljooni vielä lukea, mutta nykyään niillä on suuria vaikeuksia ymmärtää suomalaista tekstiä.
Helsingissä hyvin yleistä ollut jo 30 vuotta. Nyt täysin sekaisin koko organisaatio. Rahaa riitti tuhlattavaksi Moskovan terminaaliin kymmeniä miljoonia, eikä myytäessä saatu kuin roposia. Nyt jokin uusi tuhlauskohde tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen651104- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15939