Nyt Usan nyky presidentti jo heiluttaa omaa paliaan ! Toiminta Ukrainan sodassa ja puhetta Putinista.
Heiluuku palli?
10
141
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa Biden itse olla kolkgatan tiellä?
Väistelee näin sisäpolitiikkaansa? - Anonyymi
Demarit syyllisiä?
- Anonyymi
Kyllä Sisäpolitiikka ja maahan tunku rempallaan ja ruvetan sotaseksä näin.
Vanha kikka. Pelastuuko . - Anonyymi
Vaarallista on ruveta Kiinalle uhoo.
Muistan,kun Kiinan presidentti myhäili:kaikenlaisia johtajia maissa vaihtuu... - Anonyymi
Taitaa Biden suosio mennä,kuin lehmän häntä? Ei riitä,että Suomen päättäjät suosii!
- Anonyymi
Onpa säälittävän kankeaa ja väkinäistä "keskustelua" - eikö olisi helpompaa vain huudella toisillenne pöydän yli omalla kielellänne? Tästäkö teille maksetaan?
- Anonyymi
Se on venäjä se iso maa idässä joka teki provosoimattoman hyökkäyksen suvereeniin naapurimaahansa. Usa on siellä ison veden takana, helpostikkos nämä asiat sekaisin menee.
- Anonyymi
Tutkituta pääsi! USA halusi natolla päästä Moskovan portille. Ukraina pelinappula. Usan klouni lähti vahtoo Natoon liittymistä. Putini ei hyväksynyt Naton tuloa porstuaansa. Ukrainan Usanloini uhkuu vain Natoon. Putini lähti estää tän. Nyt Naton takia Ukraina tuhoutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkituta pääsi! USA halusi natolla päästä Moskovan portille. Ukraina pelinappula. Usan klouni lähti vahtoo Natoon liittymistä. Putini ei hyväksynyt Naton tuloa porstuaansa. Ukrainan Usanloini uhkuu vain Natoon. Putini lähti estää tän. Nyt Naton takia Ukraina tuhoutuu.
Nää cian natokiimaa levittävät lökäpöksyt pieree verta. Joku arvostelee niiden satuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne siellä Kremlissä tutkituttaisivat päänsä ensin. Harvalla maalla oli kiirettä natoon ennen kuin Putler ja kaverit tulivat suuruudenhulluiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45917