Citymarket pula-ajan putiikki

Anonyymi

Miten Suomen yhden suurimman tavarataloketjun Citymarketin valikoima voi olla niin surkea? Ruokaa on tarjolla ja vähän kodinkoneita, mutta muu valikoima on vuodesta toiseen todella ankeaa. Prisma pesee valikoimallaan mennen tullen, se jopa vaihtuu. Cittarissa on täysin sama valikoima ollut jo suunnilleen 30 vuotta. Mistä se johtuu etteivät tilaa tavaraa myytäväksi tuon enempää?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla nyt ei läheskään noin pitkää tietopohjaa mutta samaa mieltä, kuitenkin esim. Kupittaan ja Järvenpään cittarit poikkeuksena. Tämä ero oikein korostuu täälläpäin, kun CM on paljon pienempi kuin Prisma. Samoin hintataso CM:ssä kalliimpi

      Sitten toisekseen parhaillaan menossa olevat Mammuttimarkkinatkin enemmän mielikuvien maalailua kuin oikeita mammuttimaisia alennuksia, jotka myös usein loppu ennen aikojaan ja tarjoukset liian sattuman varaisia ja lyhytkestoisia. Innokkaimmat tarjoushaukat hyötyy eniten muut ei niinkään, ei varsinkaan kauempana Mainontaa lähenee asiakkkaan petkutusta.

      Mä pidän parempana sellaista tarjouskampanjaa , jossa reilu alennus kokonaisella tuoteryhmällä tai lajilla koko kampanjan ajan. . Hyvin se kauppa silti käy ja kannattaa, kun Kesko pärjää paremmin kuin koskaan - ihmisillä on rahaa eikä ruokakaan kallista!

      lajijasuris

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe