Lumet sulavat, lahkeet lyhenevät, on aika suunnata katse kohti kesää ja sedän tapauksessa katse kohti nuoria pojankloppeja. Älkää käsittäkö väärin, ei setä mikään pervessi ole. Sedän tärkein sääntö on, ettei alle 12 v poikaa saa koittaa edes sormella. Siitä säännöstä setä pitää kiinni. Entäs te laillisen ikäiset nuoret herrat? Kiinnostaisiko viikonloppu kauniin järven rannalla? Jäät ovat kohta lähdössä, estot poissa, takkatuli loimottaa perskannikoita. Laittakaahan privaattiviestiä, niin pannaan asioita tapahtumaan.
Kevätterveiset Savon sydämestä!
2
193
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en vastaa sulle enää ikinä, monta kertaa olen yrittänyt ottaa yhteyttä, että tulisin savon mökille, mutta sä et vastaa.
t. Karvakloppi - Anonyymi
Kuin joutsenlaulu iltamme on viimeinen. Joutsenen liha on syömäkelpoista, mutta joutsen on rauhoitettu. Oliko Teijo Joutsela sukua jollekin joutsenelle??? Joukahainen taas lensi joutsenilla ja rakensi ensimmäisen joutsenpyssyn, joka jälkeenpäin nimettiin jousipyssyksi. Joutsen on yksi avioinen, mutta EVL kirkko ei sitä vaadi ja jos joutsenet eroavat, siitä ei tarvitse maksaa, kuten ihmisten erotessa. Joutsen on siis suomen kansallislintu, siis laulujoutsen. Tiedossa ei ole, osaako joutsen suomalaisia iskelmiä ei ole ainakaan koskaan tapaillut rake kandelinin kappaletta pikitie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 54943
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 42787
- 47772
- 113726