Taitaapi paatunutarkki Kirill olla tämän päivän Rasputin diktaattori putlerille
Paatunutarkki Kirill
12
72
Vastaukset
- Anonyymi
Historia toistaa itseään
- Anonyymi
Sellaista kristinusko on. Maalliset porvarit nostavat yksiä rikkauksiin, toisia sortavat ja papit lausuvat; kuoltuanne olette onnellisia ja yhdenvertaisia.
- Anonyymi
Käykö kuin nikolaille
- Anonyymi
Venäjän työläisten tulisi kaataa Putin porvarihallinto. Ukrainassa samalla tavalla.
Kristilliset papit siunaavat molemmissa maissa tappamisen. - Anonyymi
Putin ja Venäjän ortotoosat ovat liittoutuneet paholaisen kanssa
- Anonyymi
Jeesus eri muodoissaan on paholainen. Jeesus päättää kristillisen teologian mukaan kaikki ihmisten toimet. Ihmiset ovat syyttömiä. Kaikkivoipa Jeesus tapattaa niin venäläisiä kuin ukrainalaisiakin.
- Anonyymi
Kiovan pappi sanoo: Ampukaa vihollista
Moskovan pappi sanoo: Ampukaa vihollista.
Kristinuskon mustakantinen kirja sanoo: "Älä tapa".
Eikö myös sellainen politiikka, joka pitkittää sotaa, ole rikollista.
Kummallakin osapuolella papit näyttävät kiihottavaan sotaan. - Anonyymi
Miksi Suomessa luterilainen kirkko ei järjestä sodanvastaista toimintaa.
Ortodoksi Kirill-pappi tukee sotaa.
Evl kirkko olemalla sanomatta mitään tukee sotaa. - Anonyymi
Et ole tainnut tutustua asiaan. Suomen luterilainen kirkko on ottanut asiaan kantaa.
- Anonyymi
Laita linkki missä lut.kirkko tuomitsee toistensa tappamisen. Missä on uskovaisten sodanvastaiset mielenosoitukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita linkki missä lut.kirkko tuomitsee toistensa tappamisen. Missä on uskovaisten sodanvastaiset mielenosoitukset.
Partriarkka Kirill on veren- ja vallanhimoinen Putinin fasistihallinnon tukija.
Minä olen luterilainen ja olen ollut mukana jo useissa meneillään olevan Venäjän fasismidiktatuurin Ukrainaa ja sen kansaa vastaan käymän hyökkäyssodan vastaisissa mielenosoituksissa.
Toivottavasti näemme jossain vaiheessa myös suomalaisia kommunisteja rinnallamme noissa mielenosoituksissa.
Tuon lisäksi minä osoitan päivittäin mieltäni kirjoittamalla täällä ja muualla.
Kuinka on, nimimerkki Partacus, joko sinä olet nyt valmis tuomitsemaan SKP:n toveripuoleen, Venäjän federaation kommunistisen puolueen, tuen Venäjän fasismihallinnon sodalle Ukrainan kansaa vastaan vai jatkatko entiseen malliin patologista valehteluasi?
- Anonyymi
Kommunistit ovat uuvuksissa ahkerissa rauhanmarsseissa USA:n imperialismia vastaan. Häpeävät vieläkin tukeaan tuolle idän imperiumille aivan ymmärrettävistä syistä. Lässytystä ja p...kan puhumista edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379