Moikka! Minulla on menossa yhteensä noin 15-20 tuhannen edestä velkoja ulosottoon tässä lähiaikoina ja mietin mahtaakohan vouti viedä autoni joka on velaton sekä minun nimissäni?
Kyseinen kosla on arvoltaan noin 2000 euroa ja tarvitsen sitä pääasiassa töissä kulkemiseen. Teen 2-vuorotyötä eikä tällä kyseisellä paikkakunnalla ole julkista liikennettä tarjolla, jolla vaihtoehtoisesti kulkea.
Olen koittanut googlettaa asiasta, mutta tulee niin paljon ristiriitaista tietoa eikä ulosottovirastokaan osannut ottaa asiaan kantaan millään tavalla. En ole siis vielä saanut ulosottomieheltä vireillepanoilmoitusta niin ei ole edes ulosottomiehen numeroa mihin soittaa. :(
Muilla jakaa omia kokemuksia jos on ollut vastaavanlainen tilanne lähiaikoina?
Viekö ulosotto autoni?
12
1493
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vie. Lian alhainen arvo.
- Anonyymi
Riippuu saako ne sen käyntiin
- Anonyymi
'Riippuu saako ne sen käyntiin'
Hinausautolla lähtee. Jos auto rikki, voidaan huutokaupata, myydä osina.
- Anonyymi
Tietääkseni eivät alle viiden tonnin autoa ota.
- Anonyymi
Ei ota. Yks nolla perään niin sitten
- Anonyymi
höhöö..vouti vie kaiken miknkä irti saa. Että kyllä lähtee 110% varmasti auto alta
- Anonyymi
Eivät vie autoasi, sen arvo velkoihin nähden mitätön ja tarvitset autoa työssä käyntiin. Sinulla on palkkatuloja, joten sieltä ulosotto alkaa ulosmittaamaan. Tämän tiedän, koska teen jonkinlaista yhteistyötä työni puolesta ulosoton kanssa.
- Anonyymi
Eivät vie. Muuten työssäkäynti rajoittuu- palkan maksu keskeytyy ja uo ei saa rahoja
- Anonyymi
Alle 700 euron autoa eivät ulosmittaa, näin olivat sanoneet ystävälleni, joka tarvitsee autoa töissä, kun hänen palkastaan ulosotto vie 1/3 osaa. Ystäväni auton arvo oli 650 euroa. Ulosottoon voit myös itse soittaa, ulosoton asiakaspalvelunumero 029 56 58800. Numero löytyy heidän nettisivuilta.
- Anonyymi
Kyllä se tänä päivänä on jo ainakin 2000e ja enemmänkin.
- Anonyymi
Minulla oli/on 10 000 euron auto ja siirsin sen veljeni nimiin siksi aikaa, että saan raha asiani kuntoon. Hyvissä ajoin kun tiesin, että henkilökohtaista konkurssia pukkaa. Sain siis lopputilin töistä. Nyt on taas omissa nimissäni auto ja pian myös luottotiedot puhtaat. Velat maksettu.
- Anonyymi
Jos olisin veljesi, en olisi antanut sinulle autoa takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227