Moikka! Minulla on menossa yhteensä noin 15-20 tuhannen edestä velkoja ulosottoon tässä lähiaikoina ja mietin mahtaakohan vouti viedä autoni joka on velaton sekä minun nimissäni?
Kyseinen kosla on arvoltaan noin 2000 euroa ja tarvitsen sitä pääasiassa töissä kulkemiseen. Teen 2-vuorotyötä eikä tällä kyseisellä paikkakunnalla ole julkista liikennettä tarjolla, jolla vaihtoehtoisesti kulkea.
Olen koittanut googlettaa asiasta, mutta tulee niin paljon ristiriitaista tietoa eikä ulosottovirastokaan osannut ottaa asiaan kantaan millään tavalla. En ole siis vielä saanut ulosottomieheltä vireillepanoilmoitusta niin ei ole edes ulosottomiehen numeroa mihin soittaa. :(
Muilla jakaa omia kokemuksia jos on ollut vastaavanlainen tilanne lähiaikoina?
Viekö ulosotto autoni?
12
1525
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vie. Lian alhainen arvo.
- Anonyymi
Riippuu saako ne sen käyntiin
- Anonyymi
'Riippuu saako ne sen käyntiin'
Hinausautolla lähtee. Jos auto rikki, voidaan huutokaupata, myydä osina.
- Anonyymi
Tietääkseni eivät alle viiden tonnin autoa ota.
- Anonyymi
Ei ota. Yks nolla perään niin sitten
- Anonyymi
höhöö..vouti vie kaiken miknkä irti saa. Että kyllä lähtee 110% varmasti auto alta
- Anonyymi
Eivät vie autoasi, sen arvo velkoihin nähden mitätön ja tarvitset autoa työssä käyntiin. Sinulla on palkkatuloja, joten sieltä ulosotto alkaa ulosmittaamaan. Tämän tiedän, koska teen jonkinlaista yhteistyötä työni puolesta ulosoton kanssa.
- Anonyymi
Eivät vie. Muuten työssäkäynti rajoittuu- palkan maksu keskeytyy ja uo ei saa rahoja
- Anonyymi
Alle 700 euron autoa eivät ulosmittaa, näin olivat sanoneet ystävälleni, joka tarvitsee autoa töissä, kun hänen palkastaan ulosotto vie 1/3 osaa. Ystäväni auton arvo oli 650 euroa. Ulosottoon voit myös itse soittaa, ulosoton asiakaspalvelunumero 029 56 58800. Numero löytyy heidän nettisivuilta.
- Anonyymi
Kyllä se tänä päivänä on jo ainakin 2000e ja enemmänkin.
- Anonyymi
Minulla oli/on 10 000 euron auto ja siirsin sen veljeni nimiin siksi aikaa, että saan raha asiani kuntoon. Hyvissä ajoin kun tiesin, että henkilökohtaista konkurssia pukkaa. Sain siis lopputilin töistä. Nyt on taas omissa nimissäni auto ja pian myös luottotiedot puhtaat. Velat maksettu.
- Anonyymi
Jos olisin veljesi, en olisi antanut sinulle autoa takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092698
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1041918Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171651Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141535Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781388Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471217- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885