Kuinka jaksat?

Anonyymi

Olen väsynyt matkalle myönän sen. Koettelumukset ovat lannistamassa, kuormaa on vaan liikaa. Miten jaksat kun voimia ei ole?

26

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopettamalla ajattelemisen ja näkemällä kauniita ja huumoripitoisia unia

• Anonyymi

Olen luovuttanut. Jumala ei auta. Ystävät ovat hyljänneet. Elämä ei kiinnosta. Mikään ei tunnu enää miltään....elämisen arvoiselta. Olisinpa kuollut.

• Anonyymi

Jatkamalla vain eteenpäin. Aika usein koen ettei voimia ole, mutta ainoa keino on vain olla antamatta periksi. Ei ole muuta neuvoa antaa.

• Olipa kerran kaksi sammakkoa. Eräänä päivänä hypellessään ne sattuivat löytämään kerma-astian. Sammakot kurkistivat uteliaina astiaan ja putosivat siihen. Toinen sammakoista arveli kerman olevan jotakin kummallista nestettä, jossa sammakon oli mahdotonta uida. Niinpä se ei yrittänytkään, ja kun pelastajaa ei tullut, se vajosi pohjaan ja hukkui.

Toinen sammakko ei antanut periksi. Se yritti uida ja potkia kaikin voimin. Välillä sekin vajosi, mutta ponnistautui taas pinnalle. Näin se jatkoi tunnista tuntiin. Ja kuinka kävikään? Äkkiä se tunsi jalkojensa alla kiinteää ainetta ja pääsi hyppäämään pois astiasta. Kerma oli sen ponnistellessa kirnuuntunut voiksi. Sisukas sammakko pelastui.

Tarinan opetus: älä koskaan luovuta! 👍

https://www.youtube.com/watch?v=NP7TDxP0_Zw

• Anonyymi

Elokuvasta "Ota kiinni, jos saat!"🙂

Christopher Walken - Catch me if you can, 1:35:
        https://www.youtube.com/watch?v=GcyMCQKJxRc

Elokuva perustuu tosikertomukseen! Taitaa olla vielä nähtävillä esim. Netflixillä.

Miksi YP väittää minua botixi? En ole.
        Uusi tapa sensuroida ahkeria kirjoittajia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elokuvasta "Ota kiinni, jos saat!"🙂

Christopher Walken - Catch me if you can, 1:35:
        https://www.youtube.com/watch?v=GcyMCQKJxRc

Elokuva perustuu tosikertomukseen! Taitaa olla vielä nähtävillä esim. Netflixillä.

Miksi YP väittää minua botixi? En ole.
        Uusi tapa sensuroida ahkeria kirjoittajia?

"Vaikutat botilta. Ota yhteys ylläpitoon."
        Millä tavoin "vaikutan botilta"?
        Päivän ensimmäinen viesti, joten ei ole mahdollista.

Mikä kirjoituksessani vaikutti robotin kirjoittamalta?

Mä en usko sanaakaan.

YP haluaa, että erehtyisimme vapaaehtoisesti luovuttamaan henkilötietojamme, jolloin mahd. rikostutkinnassa tappio uhrille olisi jo ennalta määrätty! Esim. toisella foorumillahan on riehunut poliittinen uhkailija, jonka teksteistä voisi päätellä hänen kuuluvan yp:oon! Samaten tällä foorumilla, muutoin vain KKK:n tappajat.

• Anonyymi

Voimattomuus ei mua vaivaa tai sitten ymmärrämme voimattomuuden eri tavoin, minä oikein, sinä väärin.

Mutta rukoukseen menen olenpa iloinen tai haikaileva ja Herran kohtaaminen on tasapainoa ylläpitävää. Daniel kohtasi Herran komasti päivässä. Kokeilepa rukoila. Voit rukoilla Jeesuksen sovitustyöhön vedoten Jeesuksen pyhässä nimessä Isää Jumalaa kolmesti päivässä. Kun niin teet ja Raamattua tutkit, niin voimattomuuden sijaan askeleet ovat innokkaat, hyviin tekotilanteisiin joutuisat.

Kovanaama,

Selef Urge

• Anonyymi

Kun Jumala on tähän asti auttanut niin vie takuulla tästäkin päivästä eteenpäin. Minulla on tuollainen tilanne vuosia reilut 20 vuotta sitten ja jos en olisi ollut uskossa niin en olisi kirjoittamassa tätä. Kun on erittäin vaikeaa niin pitää ottaa haasteeksi selvitä yksi vuorokausi kerrallaan. Ei kannata ajatella liian pitkälle. Toetenkin tulee tehdä se minkä asioiden eteen voi ja loput jättää Luojalle!

• Anonyymi

Kiitos lohdutuksesta ja voimia kaikille uupuneille.

Aloittaja

• Anonyymi

Saalemissa uupuneet otetaan iloiten vastaan. Käännetään mieli sykkyrään ja rullataan noin muutenkin.
        Oikein rakastavat kaltaisiasi uupuneita vastustukyvyttömiä.

• Anonyymi

Noin ulkomuistista. Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin. Tämähän on helluntailaisten lempiaiheita. Elia, Elisa, Simson. Ajattele mitä he saivat kokea ja tekivät. Esim. Simson . Danielin elämä. UT:ssa PH:n kaste. Et ole helluntailainen. Ajattelepa Apt. 2. Olen monesti ajatellut 1. helluntaita. Jopa maa tärisi, sairaat paranivat. Itse ole nähnyt moni ihmeparantumisia ja muita ihmeitä. Olen miehistön jäsen srk ssa.

No maalliset asiat. Ovat kunnossa. Mukavasti olen hiihtänyt. On hyvä, että voi nimettömänä kirjoittaa. Ette tunnista minua. On mulla osakkeita pankissa. Eli olen tyypillinen helluntailainen. En väsynyt, voimaton. Näin miehistön jäsenenä, kansanomaisesti ilmaistuna. Så här tänker jag.

• Anonyymi

Monessakin jakeessa raamatussa on kirjoitettu, Hän kuljettaa minua tasaista tietä, Hän vie minut avaraan paikkaan. Siinä minäkin näen yli Ukrainan jo taivaaseen asti. Et ole helluntailainen, koska tilanteesi on pakkasella. Emme ole superihmisiä, vaan innokkaita helluntailaisia. Mehän julistamme voimassa evankeliumia , parannamme sairaat.

• Anonyymi

Asut kehä III:n sisäpuolella. Toisilla siellä uskon laatu on heikko. Monilla siellä on sosiaalisia ja taloudellisia ongelmia. Ei mitään uutta auringon alla. Maakunnista ovat lähtisin monet Hengen miehet : Malmivaarat, P. Ruotsalainen ,N. Ylivainio , V. Rantanen ym ym.

• Anonyymi

Mistäs sinä tiedät hänen osoitteensa?
        Yp? Ja julkaiset tuon vieläpä netissä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei vain ole se taannoinen, helluntailaisen Netmissionin hakkeri...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitti uskossa, lopetti ... On eri kirkkokunnissa aika yleinen sanonta. Se vaan aika lailla pitää paikkansa.

• Anonyymi

> Miten jaksat kun voimia ei ole?

siirtämällä katseen itsestäni esim. Jumalaan ja muiden ihmisten auttamiseen.

• Anonyymi

Ei kuulosta sivulta, jos on tarkoitettu, kantaa vielä muista huolta lisäksi...siis neuvona annettuna, toki lähimmäisiä tulee auttaa, mutta yleensä se on helpompaa kun itsekin kokee olevansa kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta sivulta, jos on tarkoitettu, kantaa vielä muista huolta lisäksi...siis neuvona annettuna, toki lähimmäisiä tulee auttaa, mutta yleensä se on helpompaa kun itsekin kokee olevansa kunnossa.

Ei kuulosta sivulta, jos on taakoitettu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulosta sivulta, jos on taakoitettu...

Avulta, avulta, avulta...usko jo puhelin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avulta, avulta, avulta...usko jo puhelin...

Jeesus on antanut neuvon avuksemme.

Antakaa kaikki taakkani minulle.

Olen huomannut omasta kokemuksestani, että Jumalalle mieluisan rukouksen hän toteuttaa vaikka pienemmälläkin uskolla lähtee rukoillen antamaan taakkani pois.

Anteeksiantamattomuus tuntui uskoontulon jälkeen mahdottomalta. Halusin anteeksiantamattomuudestani eroon, sillä tiesin olevain yhtälailla pahaa tehnyt kuin olin koulukiusatuksi tullutta lihaa. Kului n.7kk ja usein anoin anteeksiantamattomuudestani eroon pääsyä. Se tuntui välillä turhauttavalta, mutta Jumalan pelossa jatkoin muistaen pyhät sanat: Jollet ole kaikkea anteeksiantaman en minäkään anna sulle syntisäkkiäsi anteeksi.

Helvettiin joutuminen ts. kyseessä kun anteeksianto kyseessä. Ja vankilasta poispääsy jo tässä elämässä.

Jumalan huolenpito on jo itsessään suuri siunaus, saati se kaikki mikä odottamassa on tuloaan. Mutta nyt joudumme testiin tässä ajassa. Kouraisee masusta ajatella mitä Raamatussa sanotaan tapahtuvan mutta samaan tuntemukseen sisältyy suuri into, suuri ilo, suuren odotuksen - loppuvuosikymmen, ellen väärässä ole.

Jumalalta kannattaa anoa itsellemahdottomia. Jumala pystyy muuttamaan mahdotomat mahdollisiksi, tyhmyyden viisaudeksi, likaisen puhtaaksi, epäpyhät pyhiksi, taakoitetut iloisiksi/autuaiksi, epäuskoiset uskoviksi, sokeat näkeviksi, Raamatun totuutta vastaan valhettelevat Raamatun totuuden puolesta pasuunaan puhaltajiksi, kuolleet eläviksi ikuisuus edessäpäin.

Kahvia sievästi siemaillen kovanaama ja tosi mies,

Selef Urge

• Anonyymi

Rukous on melko hyvin toimivaa itsesuggestiota. Sitä kannattaa harjoittaa jos uuvahtaa.

• Anonyymi

Kuinka itse voin? Mielestäni suht. hyvin. Huonomminkin on ollut ja paljonkin huonommin.

Siis köyhä olen aina ollut, sillai rahallisesti. Nuorena ollut tilanteissa, joissa todella näin mm. sekä vilua että nälkää. Ahdistusta, väkivaltaa, kuolemanvaaraa. Asunnottomuuttakin. Ainakin tuo kurjuusaika kasvatti kestämään yhtä jos toistakin ankeaa, ajattelemaan ja suunnittelemaan asioita jo kauan etukäteen, valmistautumaan ja tarvittaessa pärjäämään myös varsin vähällä.

Näihin nk. lopunaikoihin ynnä muihin ennakoitaviin kauhuihin helluntailaiset säikyttivät minut jo pikkulapsena ja nämä erilaiset, traumaattiset uhat ovat säädelleet tekemisiäni ja elämänvalintojani koko pitkän elämäni aikana.

Tulisiko minun siis jopa kiittää hellareita? Aivan näin pitkälle en menisi, sillä katson kuitenkin olleeni tämän lahkon monitahoinen rikosuhri. Vaivanajalla on aikansa, sitä ei tarvitsisi elää ennen aikojaan. Onnellisia aikoja minulla on ollut varsin suppeasti ja sekin vähä sitten kuitenkin vietiin. Miksi uskaltaa olla onnellinen, samalla elää pelossa, kun sitä onnea ei kuitenkaan kauaa sallita?

Eli, nyt kun tuo kuuluisa Vaivanaika mahdollisesti on alkanut, ei tämä hirveästi järkytä, olen tavallaan elänyt tässä jo koko menneen elämäni.

Sairauksia minulla on pikkulapsesta asti ollut erilaisia, eli niihinkin olen tottunut ja onkin suoranainen ihme, että yleensäkin tässä vielä kirjoittelen. Niin on kuolema ja väkivalta eri tavoin vaaniskellut ympärilläni koko elämäni ajan.

• Anonyymi

Katkeraa tekstiä. Katkera on anteeksiantamaton häviäjä.

Voittanut on anteeksiantanut.

Syntejä ei katkera anteeksiantamaton häviäjä saa anteeksi. Jokainen katkera anteeksiantamaton häviäjä on tehnyt pahaa itsekin.Pahempaakin kuin on itse kokenut? Jollekinhan on menty saatu vääryyspaketti kostamaan?

Helvettiin joutuminen on edessäpäin anteeksiantamattomalla?

A. Aamen
        B. Epäaamen

https://www.youtube.com/watch?v=VmUECEmvlBc

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katkeraa tekstiä. Katkera on anteeksiantamaton häviäjä.

Voittanut on anteeksiantanut.

Syntejä ei katkera anteeksiantamaton häviäjä saa anteeksi. Jokainen katkera anteeksiantamaton häviäjä on tehnyt pahaa itsekin.Pahempaakin kuin on itse kokenut? Jollekinhan on menty saatu vääryyspaketti kostamaan?

Helvettiin joutuminen on edessäpäin anteeksiantamattomalla?

A. Aamen
        B. Epäaamen

https://www.youtube.com/watch?v=VmUECEmvlBc

Helluntailaista, ihmistekoihin turvaavaa ansio-oppia, josta puuttuu Kristus.

• Anonyymi

Päivä kerrallaan ja 15 minuuttia kerrallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      143
      8043
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      46
      4553
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      50
      4135
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      422
      2139
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      1870
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1508
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1497
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      201
      1355
    9. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      18
      1345
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1217
    Aihe