Heitän pohjaksi tähän omani:
- Viinaa myydään Alkossa ainoastaan täysi- ikäisille mutta olimme saaneet siihen makua jo hieman varhemmin.
Kiltti setä suostui viinaputelin hakemaan pientä palkkiota vastaan. Nurkan takana sitten sain pullon ja olin työntämässä sitä povitaskuuni. Ohi meni ja pottu tuhannen pirstaleiksi katuun. Vituttaa vieläkin vaikka tapauksesta on kymmeniä vuosia.
Kertokaa ystävät kauhein kokemuksenne ikinä !
25
73
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle kauhein kokemukseni on viisaana miehenä pitämäni Jussi Halla-ahon viimeaikaiset puheet. Olen pitänyt häntä rauhan miehenä, sivari kun on.
Nyt kiljuu että lähettäkää aseita Ukrainaan ja rääkyy että tappakaa, tappakaa!- Anonyymi
Liikaa piikkejä. Tätä tullaan näkemään enemmänkin.
Piikin ottaneet ihmiset on monet seonneet. Omassa kaveripiirissäkin tyyppien luonne on muuttunut jotka on piikin ottaneet.
- Anonyymi
Mutta mitä tästä opimme? Muista Hakumiestä
- Anonyymi
Muistan hämärästi tuolta nuoruusvuosilta pysäytin ford 17m tuhnukseni paikallisen elokuvateatterin parkkipaikalle ja menin katsomaan mitä elokuvia olisi tulossa- käännyin takaisin ja tuhnus oli kadonnut! Se oli jo matkalla kohti jokea mutta sain viime tipassa hypättyä kyytiin ja käsijarrun päälle! Kyllä pukkasi hikeä
- Anonyymi
Varmaankin se kun näkee kolmen piikin ystävän saavan sydänohtauksen ilmastonmuutoksen seurauksena.
- Anonyymi
Kauhein kokemukseni oli se kun vatsaani kohti osoiteltiin rynnäkkökiväärillä ja rynkyssä sattui olemaan väärät öljyt liukasteena eikä ase lauennut. Mitä tästä opimme: sen ettei talvipakkasella kannata käyttää kesäöljyä rynkyttimen puhdistukseen.
- Anonyymi
Kerron iloisen muiston.
Teineinä menimme Espoossa olevan tanssipaikan ulkopuolen metsikköön vaklaamaan kun isot pojat ottivat hörppyjä viinapulloistaan. Sitten ne työnsivät ne hankeen jemmaan ja menivät joraamaan.
Me kävimme ne sieltä kaivamassa pois ja joimme makoisiin suihimme.
Hauskinta oli seurata kun äijät etsivät niitä vimmatusti ja kiroilivat.
- Anonyymi
Eikö aloittajan inhottavin kokemus ole kuin thaikuissa toinen mies otti poskeen?
- Anonyymi
Katos vaan, Persekärpänen!!!!!!
- Anonyymi
Itse uskoisin että se oli Vikille kun ladyboyksi oletettu osoittautuikin oikeaksi naiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katos vaan, Persekärpänen!!!!!!
Katso vajakki joka haukkuu toisia peräkärry seksi!
Joko olet hankkinut toimivat aivot?
- Anonyymi
Tähänastisen elämäni kauhein kokemus oli se kun persekärpänen yritti väkivaltaa käyttäen tunkeutua anaaliini. Edes kihomadot eivät ole niin kamalankauheita kuin mitä ovat atamonin perskäppyrät.
Hyvä ja kauan eläkööt Putin, vailla huolenhäivää perskutekärpäsistä !- Anonyymi
Persekärpänen on hetero toisin kuin sinä vajakki!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen on hetero toisin kuin sinä vajakki!!
Älä ylennä itseäsi alentamalla muita. Tässäpä on viisauspohdintaa itse kullekkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ylennä itseäsi alentamalla muita. Tässäpä on viisauspohdintaa itse kullekkin.
Tuossahan vajakki haukkuu muita ja keksii tarinoita kun on kateellinen persekärpäselle!!
- Anonyymi
Mikähän se pieni palkkio "sedälle" mahtoi olla? Rahaa vaiko jokin palvelus?
- Anonyymi
Nasu menetti silloin poikuutensa.
Olin ruotsissa aikanaan ryyppäämässä 19 vuotiaana, en tiennyt mikä on paikallisen viinakaupan nimi.
Kun lopulta löysin systembolagetin niin minulta kysyttiin kassalta paperit eikä minulle myyty mitään.
Ruotsissa 18-19v ikäinen saa ostaa vain 3,5% keskikaljaa.
Baarissa saa nuoretkin väkeviä ruotsissa, oma kauhu kokemukseni oli siis etten saanut juoda puistossa itse ostamaani viinaa, vaan jouduin serkun isällä haetuttamaan pientä hakupalkkaa vastaan viinat systembolagetista.
Baariin tuli mentyä kyseisen kiellon vuoksi usein, ja yksi olut maksoi noin 50 kruunua, nykyrahassa jotain lähemmäs 10€.- Anonyymi
Koko Ruotsin maa on persiistä kaikin tavoin, ainakin asutuskeskukset..
Kauhea kokemus olisi jos niissä olisi pakko käydä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko Ruotsin maa on persiistä kaikin tavoin, ainakin asutuskeskukset..
Kauhea kokemus olisi jos niissä olisi pakko käydä.Ruotsissa arvostetaan Hakumiestä.
- Anonyymi
Alkoi silloin kun synnyin ja jatkuu edelleen.
- Anonyymi
Se oli sitten kauhean kamalaa kun piti aamukuudelta töihin lähteä !
Lauttasaaren nostosillalla oli sumua ja jäätä eikä edes silakka koukkuun tarttunut. Ei liene sisämaan evakoilla näin vaikeaa vastoinkäymistä kohdille osunut. Sisämaassa maitokin ostetaan kaupasta ja posti jaetaan postilaatikkoon ja sähkö tulee pistorasiasta joka on kytkettynä Venäjän sähköverkkoon. - Anonyymi
Kauhein kokemus oli vajaa 5 vuotta sitten kun olin koiraani ulkoiluttamassa metsässä, havaitsin metsäaukeamalla ylärinteellä laskeutuneen ufon, josta astui naisen näköinen olio ulos, hänellä oli vyötäröllään piikkejä! Kun hän saapui luokseni, hänen silmissään oli sykkivät pupillit, sanoi että olen geneettisesti juuri sopiva mies, olin hämilläni ja vastasin että kiva muuten, mutta olen virhe-vasemmistolainen homo sexuaali, nainen vastasi että ei se haittaa, hän otti yhden ruiskeen vyötäröltään ja pisti minua, sen jälkeen en voinut mitään kun tämä nainen yhtyi kanssani, mulla seisoi vaikka olen homo sexuaali naisen kanssa? Oli karmein kokemus ikinä mitä olen kokenut!
Googlailin erilaisista otuksista kuvia ja tämä vastaa aika hyvin mitä näin ja koin!
https://i.pinimg.com/originals/47/a0/37/47a03708f1c3e16a9fe28d506a562ea8.jpg- Anonyymi
Käytätkö useinkin päihteitä?
Älä huoli, koska se oli humanoidi kyseessä oli vain naiseksi identifioitunut mies.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241