Ortodoksien profetioita

Anonyymi

7

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin kattava tiedosto.
      Erään Nostradamuksen ennusteen mukaan (miten se onkin tulkittu) 2022 kuolisi kuulemma joku tärkeä hallitsija, joka aiheuttaa maailmaan shokin.

• Anonyymi

Ei näköjään kuollu.

• Anonyymi

Muistan itse 1980 luvulla oli juttua profetiasta missä Venäjän viimeinen yksinvaltias kuolee väkivaltaisesti.

Silloin odoteltiin että se toteutuisi Gorban kohdalla, mutta mies eli ja kuoli vanhana.

• Anonyymi

Putinista on ennustettu, että hänet ehkä surmattaisi, ja noissa jutuissa annetaan ymmärtää myös, että kyse olisi ehkä jonkinlaisesta vallankaappauksesta. Kiinasta tulisi kuitenkin se pelottavin voima, jota länsi tukee hävittääkseen ja ryöstääkseen Venäjän, josta (lännestä) olen itsekin varoittanut, että paholainen on siirtynyt sinne.

Siksi pelkkään Suomen armeinan ratkaisuja enemmän kuin sitä, että Venäjä valloittaisi Suomen, ja pääasiassa Suomen uskottavuusideologian pakkomielteisen kaavamaisen asioiden katsomisen takia. Onko pakko yrittää osoittaa ulkomaailmalle, että "meistä on johonkin"?!

Jo vanhassa -50 luvulta peräisin olleessa taistelijan oppaassa huomautettiin, että suojaan meneminen ei ole pelkuruutta, mutta sen käyttämättä jättäminen on typeryyttä.
        Itse sanoisin, että aseisiin tarttumattomuus ei ole pelkuruutta tai "häviö", mutta niihin tarttuminen on typeryyttä silloin, kun vihollisen aie ei ole tuhoaminen, vaan estäminen, jotta Nato ei toisi aseitaan Suomeen.

On kammottavaa kuunnella Natomyönteisen hihhulien pomppimista, että nyt viimeistään Natoon, "nyt tai ei koskaan".
        Haluaako tuolla joku, että Suomi valloitetaan? Se on ilmiannettu kolikossa, postimerkissä, näyissä... Mikä on kriteeri, joka vaatii, että sen on toteuduttava?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putinista on ennustettu, että hänet ehkä surmattaisi, ja noissa jutuissa annetaan ymmärtää myös, että kyse olisi ehkä jonkinlaisesta vallankaappauksesta. Kiinasta tulisi kuitenkin se pelottavin voima, jota länsi tukee hävittääkseen ja ryöstääkseen Venäjän, josta (lännestä) olen itsekin varoittanut, että paholainen on siirtynyt sinne.

Siksi pelkkään Suomen armeinan ratkaisuja enemmän kuin sitä, että Venäjä valloittaisi Suomen, ja pääasiassa Suomen uskottavuusideologian pakkomielteisen kaavamaisen asioiden katsomisen takia. Onko pakko yrittää osoittaa ulkomaailmalle, että "meistä on johonkin"?!

Jo vanhassa -50 luvulta peräisin olleessa taistelijan oppaassa huomautettiin, että suojaan meneminen ei ole pelkuruutta, mutta sen käyttämättä jättäminen on typeryyttä.
        Itse sanoisin, että aseisiin tarttumattomuus ei ole pelkuruutta tai "häviö", mutta niihin tarttuminen on typeryyttä silloin, kun vihollisen aie ei ole tuhoaminen, vaan estäminen, jotta Nato ei toisi aseitaan Suomeen.

On kammottavaa kuunnella Natomyönteisen hihhulien pomppimista, että nyt viimeistään Natoon, "nyt tai ei koskaan".
        Haluaako tuolla joku, että Suomi valloitetaan? Se on ilmiannettu kolikossa, postimerkissä, näyissä... Mikä on kriteeri, joka vaatii, että sen on toteuduttava?

Enpä usko, että Putin olisi viimeinen Venäjän yksinvsltias, vaikka hänet surmattaisiinkin. Vaikka hänen puolueensa tuhottaisiin , tilalle on tulossa äärikansallismieliset ja kommunistit. Näitähän puolueita ei ole kielletty Venäjällä.

• Anonyymi

Noiden ennustusten mukaan Israeliin hyökkäävä valta olisi Kiina, vallattuaan Venäjän itäosat. Raamatussa puhutaan kankeakielisestä kansasta. Venäjä ei ole sellainen kieli.

"Minä tuon teitä vastaan, te Israelin heimo, kansan kaukaa, sanoo Herra; se on horjumaton ikivanha kansa, jonka kieltä et ymmärrä.. kansa tulee pohjoisesta maasta, suuri kansa nousee maan perimmäisiltä ääriltä... tuimakatseisen kansan, joka ei armahda vanhaa eikä sääli nuorta..." (vieras rotu?)

• Anonyymi

Danielin kirjeenvaihdon aikana pohjoinen perimmäinen, julma kansa oli Persia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4442
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2383
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      169
      1557
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1466
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      121
      1321
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      115
      1247
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1169
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1146
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      66
      1095
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35