Siis onko niitä (Suomessa)? Tietääkö kukaan?
Siis ei mitään naapurin Penaa jolla melkein ottaa eteen vaan ihan oikeita miespuolisia prostituoituja? Mahdollisesti jopa kokeneita ja taitavia naisten viihdyttäjiä?
Kiitos jos löytyy vinkkejä ;)
Maksullisia miehiä naisille?
22
1668
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro itsestäsi
- Anonyymi
Kyllä meitä löytyy. Kerro sinä itsestäsi enemmänkin
- Anonyymi
Kik nononsense2019 löytyy ainakin yksi todellakin hyvin taitava laatuyksilö jota ehdottomasti suosittelisin. Antaa jopa tyytyväisyystakuun! Vai pitäisikö kutsua tyydytystakuuksi..
- Anonyymi
Sinä se aina edelleenkin kirjoittelet vain ja ainoastaan itsestäsi ja omasta säälittävyydestäsi kjähkjäh 🤣😛😂🤡💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se aina edelleenkin kirjoittelet vain ja ainoastaan itsestäsi ja omasta säälittävyydestäsi kjähkjäh 🤣😛😂🤡💩
Palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
- Anonyymi
Täällä esim on yksi sellainen mies
- Anonyymi
On niitä, Turussa ainakin yksi ja Naantalissa toinen.
- Anonyymi
Ai kuka Naantalissa?
- Anonyymi
Täällä Tampereella muutama!!!
- Anonyymi
Hei
Kyllä meitä löytyy mutta ei pidetä isoa meteliä asiasta . Minä kiertelen Vantaalla tehnyt hommaa jo kymmenen vuotta . Aika lailla vakio asiakkaat uudet asiakkaat on tullut yleensä vanhojen suosituksesta. Terveisin M46 - Anonyymi
Onhan noita ja mainostavatkin samoilla sivustoilla joilla naispuoliset seksin myyjät palveluitaan tarjoavat. Esimerkiksi sihteeriopiston sivuilla on ollut mainoksia.
Mulla olis myös asiansa osaava, ammattilainen hakusessa pääkaupunkiseudulta. Kik Kittysmamanna tai sähköpostilla [email protected]
- Anonyymi
Onko ehdoton pakko olla pääkaupunkiseudulta?
Anonyymi kirjoitti:
Onko ehdoton pakko olla pääkaupunkiseudulta?
Ei välttämättä. Missä päin vaikutat?
- Anonyymi
Kittysmamanna kirjoitti:
Ei välttämättä. Missä päin vaikutat?
Vaikutan siis ihan koko suomenlaajuisesti enkä ainoastaan pääkaupunkiseudulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutan siis ihan koko suomenlaajuisesti enkä ainoastaan pääkaupunkiseudulla
Tee palvelus delaa idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee palvelus delaa idiootti
Kirjoitit ilmeisesti peilikuvallesi jälleen kerran. Otahan siis edes tällä kertaa opiksesikin.
No kyllä minä aina naisen tyydytän ja minulla kyllä seisoo varmasti. Ei tarvii kun vähän halata niin alkaa panettaa, olen aika seksuaalinen mies.
- Anonyymi
Löytyy osoitteesta [email protected]
- Anonyymi
Kait noita jokunen Suomessakin toimii.
"Espoolainen Tiia Forsström on myynyt seksipalveluja kahdeksan vuotta. Salanimellä Juhani toimiva tamperelaismies on ollut alalla kolme vuotta. "
- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008457086.html - Anonyymi
moi, ota yhteyttä. anonymitp at protonmail . com
Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864