Siis onko niitä (Suomessa)? Tietääkö kukaan?
Siis ei mitään naapurin Penaa jolla melkein ottaa eteen vaan ihan oikeita miespuolisia prostituoituja? Mahdollisesti jopa kokeneita ja taitavia naisten viihdyttäjiä?
Kiitos jos löytyy vinkkejä ;)
Maksullisia miehiä naisille?
22
1756
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro itsestäsi
- Anonyymi
Kyllä meitä löytyy. Kerro sinä itsestäsi enemmänkin
- Anonyymi
Kik nononsense2019 löytyy ainakin yksi todellakin hyvin taitava laatuyksilö jota ehdottomasti suosittelisin. Antaa jopa tyytyväisyystakuun! Vai pitäisikö kutsua tyydytystakuuksi..
- Anonyymi
Sinä se aina edelleenkin kirjoittelet vain ja ainoastaan itsestäsi ja omasta säälittävyydestäsi kjähkjäh 🤣😛😂🤡💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se aina edelleenkin kirjoittelet vain ja ainoastaan itsestäsi ja omasta säälittävyydestäsi kjähkjäh 🤣😛😂🤡💩
Palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
- Anonyymi
Täällä esim on yksi sellainen mies
- Anonyymi
On niitä, Turussa ainakin yksi ja Naantalissa toinen.
- Anonyymi
Ai kuka Naantalissa?
- Anonyymi
Täällä Tampereella muutama!!!
- Anonyymi
Hei
Kyllä meitä löytyy mutta ei pidetä isoa meteliä asiasta . Minä kiertelen Vantaalla tehnyt hommaa jo kymmenen vuotta . Aika lailla vakio asiakkaat uudet asiakkaat on tullut yleensä vanhojen suosituksesta. Terveisin M46 - Anonyymi
Onhan noita ja mainostavatkin samoilla sivustoilla joilla naispuoliset seksin myyjät palveluitaan tarjoavat. Esimerkiksi sihteeriopiston sivuilla on ollut mainoksia.
Mulla olis myös asiansa osaava, ammattilainen hakusessa pääkaupunkiseudulta. Kik Kittysmamanna tai sähköpostilla [email protected]
- Anonyymi
Onko ehdoton pakko olla pääkaupunkiseudulta?
Anonyymi kirjoitti:
Onko ehdoton pakko olla pääkaupunkiseudulta?
Ei välttämättä. Missä päin vaikutat?
- Anonyymi
Kittysmamanna kirjoitti:
Ei välttämättä. Missä päin vaikutat?
Vaikutan siis ihan koko suomenlaajuisesti enkä ainoastaan pääkaupunkiseudulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutan siis ihan koko suomenlaajuisesti enkä ainoastaan pääkaupunkiseudulla
Tee palvelus delaa idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee palvelus delaa idiootti
Kirjoitit ilmeisesti peilikuvallesi jälleen kerran. Otahan siis edes tällä kertaa opiksesikin.
No kyllä minä aina naisen tyydytän ja minulla kyllä seisoo varmasti. Ei tarvii kun vähän halata niin alkaa panettaa, olen aika seksuaalinen mies.
- Anonyymi
Löytyy osoitteesta [email protected]
- Anonyymi
Kait noita jokunen Suomessakin toimii.
"Espoolainen Tiia Forsström on myynyt seksipalveluja kahdeksan vuotta. Salanimellä Juhani toimiva tamperelaismies on ollut alalla kolme vuotta. "
- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008457086.html - Anonyymi
moi, ota yhteyttä. anonymitp at protonmail . com
Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2166828Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p3134778"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1433626Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1153444Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2652710Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.832449- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011951