Millaisia ja millaisella ajotyylillä/olosuhteissa on lukemat olleet?
Alkaa autonkuumetta olla vaihtaa subarua ja tämä e forester on kiinnostuksen kärjessä tällä hetkellä. Itse ajelen rauhallisella tyylillä useimmiten.
E forester kulutus hieman pihistellen?
15
1200
Vastaukset
- Anonyymi
silitysraudan aerodynamiikalla varustettu suv ei mikään pieniruokainen ole kun vauhti kasvaa..
- Anonyymi
Kokemus vastukseesi on ?
"silitysraudan aerodynamiikalla varustettu suv ei mikään pieniruokainen ole kun vauhti kasvaa..
Äänestä"
SITÄKÖ KYSYTYTIIN HÄH!!!! Älä herran jumala vaan vastaa et kykene! - Anonyymi
Ehkä kysymys jo poisti kommenttisi järjen. Ymmärrätkö?
Mutta tosiaan ei ole ebkseria vielä mutta veikkaan että 2 v kuluttua jo voin vastata omasta kokemuksestani.
- Anonyymi
7,5 - 8 l keskiarvolla mennään omassa 50/50 kaupunki- / maantieajossa.
- Anonyymi
On se kumma kun kuluttaa enemmän kuin normi 2l forrester. Oma 7l kahta puolen ja tuota solterraa alan seuraamaan kunhan saavat sinne eri akun kuin nykyisissä on. Solid state taisi olla malli akulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kumma kun kuluttaa enemmän kuin normi 2l forrester. Oma 7l kahta puolen ja tuota solterraa alan seuraamaan kunhan saavat sinne eri akun kuin nykyisissä on. Solid state taisi olla malli akulle.
Subaru kuluttaa sen minkä kuluttaa, kunnes kampiakseli katkeaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Subaru kuluttaa sen minkä kuluttaa, kunnes kampiakseli katkeaa...
Kampi poikki? Kerro lisääen löydä tuommoista epidemiaa miltään vuosikymmeneltä. Vw koneista kyllä kampiakseleita on katkennut.
- Anonyymi
Pääsee alle 15 litran kesäkelillä.
Hyvällä tuurilla.- Anonyymi
Alle 15 tosiaan pääsen minäkin mutta on 2.5xt ja voi veljet että on konetta kiristetty ja muuten kulkee! Joo ei ole jokapäiväinen kulkineeni vaan enempi harrastus autoni.
Solterra kiinnostaa kun on nyt olevan tiedon valossa osoittautunut toimivaksi ja on sitä maanvaraa ja ehdotin pakko siis pakko AWD joka on päällä nyt ja aina kokoajan,ei kytkeydy pois vaan aina päällä kuten on tässä harraste pelissäkin.
Range riittää jo nyt ja toimivuus on ollut hyvällä tasolla. Eli velkaa ja solterra vm 2024 tulee kunhan uskaltaudun laittamaan nimen rahoitukseen alle. Eihän subaru solterralle ole edes kilpailijaa vai onko? Pysytään nyt alle 50 kympin autoissa niin on mahdollista. Tesla ei vaan nappaa ennenkuin saavat tasaista hyvää laatua silläkorjauksiin on kuukausien jonot ja semmoiseenpelleilyyn en lähde. Tottunut että autoni toimii eikä odottele osia kuten vag miehillä on tapana. Että silleen poijat vaimolle solterra ja ite ajan fillarilla töihin ja takas useimmiten. Muutama km työmatkaa vain. Solterraa moitittu kulutuksesta joka ei niin kiinnosta yhtään kun liki ilmaistahan se on sähköautolla ajo kulutuksen puolesta. Tuo kulutus puoli ei vähillä vuosittaisilla kilsoilla ole koskaan kiinnostanut sen enempää. Eikös se ole ihan sama viekö 100km 4 tai 7 euroa ainakin mulle.
- Anonyymi
Bensa vie paljon, diesel vähemmän
- Anonyymi
Kulutus voi olla mitä tahansa, koko paino, pyörien koko, mitä enemmän tulee nopeuden muutoksia niin sitä enemmän tarvitaan polttoainetta.
Painava kottikärrykin tarvitsee enemmän energiaa jotta sen vauhti nousee kävelyvauhtiin vs kevyempi, myös voima tarvitaan enemmän jotta vauhti pysyy samanlaisena.
Kulutusseurannassa jollakin uudehko foresten e 40 000km ajoilla kulutuksen tankkauksista +7 - + 13L, keskikulutus 9L.
Dieselillä kuluttaisi vähemmän ja vähemmän co2 päästöjä taivaalle, siksi emme näe kuorma-autoja bensakoneilla. - Anonyymi
En vastaa kysymykseen.
Mutta toivottavasti 2025 hybrid Forester on Toyotan hybrid tekniikalla. Myös bensakone Toyotan 2.5 l.- Anonyymi
"En vastaa kysymykseen.
Mutta toivottavasti 2025 hybrid Forester on Toyotan hybrid tekniikalla. Myös bensakone Toyotan 2.5 l"
Samoin en vastaa kysymykseen mutta jos toyotan r4 tulee koneeksi jää subaru ostamatta jatkossa. Muuten hybridi osaamista/tekniikkaa kyllä toyotan kanssa on hyvä asia. Ja H-2.5 foresteriin kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En vastaa kysymykseen.
Mutta toivottavasti 2025 hybrid Forester on Toyotan hybrid tekniikalla. Myös bensakone Toyotan 2.5 l"
Samoin en vastaa kysymykseen mutta jos toyotan r4 tulee koneeksi jää subaru ostamatta jatkossa. Muuten hybridi osaamista/tekniikkaa kyllä toyotan kanssa on hyvä asia. Ja H-2.5 foresteriin kiitos.Toyotan r4 2.5 l on paljon parempi moottori kuin suparun 2.5 Boxer. Ihan millä mittapuulla tahansa mitattuna.
Subarun tekninen johtaja on todennut jo aikoja sitten että heillä ei ole mahdollisuutta kuhittää uutta taloudellista bensakonetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan r4 2.5 l on paljon parempi moottori kuin suparun 2.5 Boxer. Ihan millä mittapuulla tahansa mitattuna.
Subarun tekninen johtaja on todennut jo aikoja sitten että heillä ei ole mahdollisuutta kuhittää uutta taloudellista bensakonetta.Harmi sillä en halua olkoonkin varmasti hyvää konetta toyotalta subaruun. Boxer on paras minulle. Tuo uusin 2.5 riittää kyllä vielä pitkälle ja halutuin kone on 2.4turbo jonka soisin löytyvän foresterista ja se hybridinä olisi jo riittävä ihmisille ja minulle. Nykyinen e boxer kuluttaa ilmeisesti enemmän kuin 2 l ei sähköavusteinen ja se yhtälö ei nyt ole mahdollista mitenkkään. Harmi juttu jos ei enää kehitetä 2.5 H-4 konetta sillä vapaastihengittävä moottori olisi erittäin hyvä ja yksinkertainen halpa rakenne ja käyttöystävällinen riittävän tehoinen ja vääntöinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423404- 362014
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301739- 161527
- 231508
- 91391
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781145- 221102