Venäjänprobakanda koneistona
toiminut jokerit polkaistiin lopullisesti suohon venäjän alettua järjettömän hyökkäyksen Ukrainaan. Tälläisen hetkenä johdon, jota venäläiset oligargit ovat rahoittaneet, mikäli heillä selkärankaa on, kuten vastuullisilla johtajilla yleensä on, kuuluisi astella kannattajien eteen kertomaan joukkueen tilanteesta, tulevaisuudesta kenties pyytää miehekkäästi anteeksi, ihmisiltä jotka heitä ovat kannattaneet saamatta ruplaakaan. Toivoa kuitenkin vielä sopii että nukkejohtaja ottaa itseään niskasta kiinni, astelee esiin piilostaan, ilmoittaa miehekkäästi että jokerien taru jääkiekkojoukkueen on ohi ja ne rahat jotka uuden joukkueen kasaamiseen olisi käytettävissä, annettaisiin ukrainan jälleenrakentamiseen. Sinne minne ne oikeasti kuuluvat, khl sarjanon tuettua venäjän sotakoneistoa. Tälläisille teoilla johto ja joukkue voisivat pestä kasvonsa. Muussa tapauksessa vanha sanonta sokerina pohjalla, kuuluu tänä päivänä jokerina pohjalla.
Missä nukkejohtaja piileksii?
Anonyymi
0
647
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136