Ovat siirtyneet tietokoneelle. En jaksa lukea täältä, tuntuvat sekavilta. Taidan jättää nämä kaupat väliin. Tiedän, että jakajalla on pieni palkka, että kannattaa laittaa lehtikeräyslaatikkoon. Kauppiaat kuitenkin siinä tekevät tappiota kun painattavat lehtensä.
jaetaanko teille Lidlin ja Centerin tarjouslehti
Anonyymi
9
828
Vastaukset
- Anonyymi
Joo eipä ole Lidlin tarjouslehteä tullut enää moneen viikkoon.
- Anonyymi
Eipä ole tarjouslehteä näkynyt aikoihin Söderkullassakaan!
- Anonyymi
Eipä oo juuri paljon muutakaan postissa enää tullut.
- Anonyymi
Siis jakaja lehtikeräyslaatikkoon ? Sehän on julmaa !
- Anonyymi
Minnepäin raisiota ei ole jaettu?
- Anonyymi
Hillary Clintonilla todettu koronatartunta
Entinen ulkoministeri kertoi voivansa kaikesta huolimatta hyvin.- Anonyymi
Kävi varmaan Raision Lidlissä.
- Anonyymi
Hyvinvointinsa perustuu saamiinsa Lidlin ja Centerin tarjouslehtiin.
- Anonyymi
Soliniuksenkujalle ei ole muutamaan viikkoon jaettu Lidlin tarjoulehteä. Harmi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943358
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232782Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1102397- 401794
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411535- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201306- 951191