Olisi sellainen toivomus

Anonyymi

että työlliset kävisivät kapuassa heti 7.00 kun ne aukee ja illalla 20.00 jälkeen. Päivällä on kurja jonottaa kun kaupassa on paljon porukkaa, voisi työttömät ym käydä kaupassa rauhassa. Mitkään ruokatunnit ei ole kauppa aikaa, van kaupassa voisi käydä ennen ja jälkeen työpäivän, mieluiten illalla.

Meillä kun on aikaa tehdä asiat sillai kun haluamme, niin jos mennään 11 kaupaan siellä on porukka kun pitppooo.. ei ole kiva. Kaupassa työllisille lupa käydä olisi heti 7.00 - 8.00 ja illalla 19- 20 ajalla Se olisi sopiva.
DSite muistakaa että ostoskärryissä ei kuljeteta lapsia. Ne on ruokaa varten ei saapasjalkaisia lapsia.

16

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmää on mennä kauppaan klo 11, sillä juuri silloin on ruuhkaa, kun lounasmurkinan ostajia on paljon. Kaupassa voi käydä klo 10-10.50 niin ei ole mitään hätää.
      Samaten pitää välttää niitä heti klo 16 jälkeen alkavia ruuhkia.
      Työttömillä taas olisi aikaa vaikka yöllä käydä kaupassa jos vaan olisi ostokykyä.

    • Anonyymi

      Siksi on paljon porukkaa päivällä, kun meillä on ihan liikaa tässä maassa turhia, tuottamattomia perseenkaiveljoita. No, siellähän jonotatte…

    • Anonyymi

      Mitä työttämät köyhät kaupassa käy kun ei vie sinne muuta kuin paskasia tölkkejä.

    • Anonyymi

      Kun menee aamupäivällä kauppaan, niin siellä on runsaasti eläkeläisiä, mikä onkin aivan oikein, sillä he ovat heränneet jo 05-06 aikaan aamulla sumpille.
      Myöhään iltapäivällä taas on ostarilla runsaasti nuorisoa lorvailemassa, sillä he ovat päässeet kouluistaan eikä vielä huvita mennä kotiin.
      Mutta menipä mihin aikaan hyvänsä, niin hyvin on sekaan sopinut.
      Ne työttömät, joilla on muutenkin henkisiä hiertymiä, eivät voi mennä ostarille oikein mihinkään aikaan, kun kuitenkin muiden ihmisten näkeminen ahdistaa.

      • Anonyymi

        Itse työkyveläkkeellä niin aamupäivästä yleensä menen kauppaan kun uutta tavaraa sillon tarjolla. Ei 7 aikaan vielä kannata mennä.


    • Anonyymi

      Olisi tosiaan toivottua, kun ihminen saa rahaa ilman tekemistä, on hän todella arvokas tyyppi. Aivan kuin yirytsjohtajat ja eduskuntalaiset, eivät he tee mitään ja saavat siitä rahaa. Arvokkaat ja tärkeät ihmiset eivät tee rahan eteen mitään. Joten heille on suotava rahuhallinen kauppassa käynti. Jos työtön menee kauppaan 11 aikaan on suotavaa ettei siellä ole eteiseen hiekkaa kantavia. Kyllä työläiset ehtii kaupaan illalla tai menee aaumulla herätessään. On kurjaa jos pitäisi herätä vartavasten kauppaan, työlliset kauppaan sillon kun herää itse.

      Arvokkaat ihmiset tarvivat aikaa ja ja on kiva kun saavat olla ostoksilla silloin kun ei ole muuta.

    • Anonyymi

      Minä käyn kapuassa palatessani hauraan vanhuksen kuntoilurupeamasta ennen puolta päivää. olleessani kapuan kassajonossa niin, jos siihen ilmestyy ilmeinen ruokatuntilainen niin kehoitan häntä menemään edelleni koska minulla ei ole kiire töihin.

      • Anonyymi

        Kiitos sinulle! Sinulla on ihana asenne mikä tänä päivänä on hyvin harvinaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle! Sinulla on ihana asenne mikä tänä päivänä on hyvin harvinaista.

        Kuitenkin olen törkeä rasisti.
        Vuosien saatossa on kahdesti osunut taakseni kiireinen romani. Molemmilla kerroilla nainen. Kuulin jo taakseni hänen selittävän "mie meen ku miul on vaa näi vähä tavaroit".
        Estin miu menemisen.
        Arvelin, ettei kyseisillä rouvilla ole kiire töihin.
        Olin varautunut helvetilliseen huutamiseen mutta petyin. Jäivät vaieten taakseni.


    • Anonyymi

      Alkakaahan vaan kaputella joutuin kohti kapuaa .Kapuassa on mukavaa.

    • Anonyymi

      Mikäs onkaan parempaa ajanvietettä kuin mennä ruuhka-aikaan kauppaan ja maksaa pienillä kolikoilla ja vielä kaivella niitä kaikkien taskujen pohjilta pitkääään..

      • Anonyymi

        Minä taas tahalteni pudotan rahapussini jossa on kolikoita... heheheee... sitten sitä noukitan hissukseen... heheee... ja ihan tahalteen vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas tahalteni pudotan rahapussini jossa on kolikoita... heheheee... sitten sitä noukitan hissukseen... heheee... ja ihan tahalteen vaan.

        Päihdeongelmaisen juttuja tuollaiset ja aivan oikeesti ne vasta nutaajia onkin. Jos tahallaan tekee ni kyllä tietty kuva tulee.


    • Anonyymi

      Kerran kaupan kassalla oli joku debiili ämmä, joka luuli olevansa joku ja hidasteli aivan vitusti ,.Haukuin sen pystyyn olisi pitänyt kuvata ämmä, joka alustalle 🤣

    • Anonyymi

      Venkuloilla mitään rahoja ole vaan vie haisevia kaljatölkkejä ja tyhmän näkösenä maksaa panttilapuilla. Paskaset vaatteet päällä prkl porttikielto tuollaisille ylipäätänsä kauppaan.

    • Anonyymi

      Miten aloittaja luulee että tohon aikaa työssäkäyvät, käy kaupassa kun tohon aikaa alkaa työt. "Mitkään ruokatunnit ei ole kauppa aikaa" hahahaah tulipas päivän naurut kauppa aika on mihin aikaa päivästä vaan.

      Itse käyn kaupassa myös ruokatauolla. eväät mukaan ja syömään. Syömisen jälkeen takas työn tekoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe