Olen pohdiskellut tätä jo jonkin aikaa ja tietoa ei tunnu löytyvän. En tiedä onko vika minussa ja hakusanassa vai siinä ettei tietoa ole.
Ainoa mitä olen löytänyt on se, että ei koristeellisuutta, ja kun mennään kirkkoon niin polvet ja olkapäät peitetään. Ja sitä tärkeintäkään ei löydy, että mitä raamattu asiasta sanoo. Tuntuu vähän, että olen vääränlainen kun en osaa tätä pukeutumisasiaa, hieman hävettää.
Mutta asiaan miten kaula-aukot, olkapäät ja nilkat tulee huomioida, kun mennään ihmisten ilmoille? Entä hiukset? Ja saako kesällä käyttää caprihousuja vai pitääkö olla täyspitkät?
Oletan, että minun tulee luopua myös tatuointi haaveesta. (En ajatellut ottaa mitään koko käden peittävää, vaan ihan pienen vaivattoman linnun lapaluiden väliin).
Jos joku ystävällinen voisi auttaa pohdinnoissani niin olisin hyvin kiitollinen ja jos näihin kysymyksiin on jossain vastaus niin linkatkaa sivu niin käyn mieluusti lukemassa :)
Miten olisi soveliasta pukeutua, entä kesällä
1
62
Vastaukset
- Anonyymi
> Oletan, että minun tulee luopua myös tatuointi haaveesta.
Raamatussa sanotaan:
"....älkääkä koristelko itseänne ihopiirroksilla."
Lev. 19:28
En siis suosittele tatuointeja, erityisesti kun ne ei tee kenestäkään paremman näköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079083
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666635Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345631Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665273- 553571
- 503405
- 513182
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko553027- 562972