Eihän tämä mikään salaliittoteoria ole, mutta oman perskärpäseni iloksi joka luulee nikkiäni varastetuksi niin ajattelin tämän videon tännekkin linkittää.
https://www.youtube.com/watch?v=t-dJ31Oo3GY
Miekkataksilla tuli taas pitkästä aikaa matkustettua
7
82
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaha, perskärpäsen kommentti poistettiin 😂
- Anonyymi
Kertoo paljon sinusta kun vain haukut muita...
- Anonyymi
Minä uskon että Delfine on olemassa ja Persekärpänen on ilkeä.
- Anonyymi
Eli oletko sama Delfine joka tuli ulos kaapista tammikuussa?
Se kirjoitettiin samalla nikillä. - Anonyymi
Hetkinen, mitä helvettiä.
Pari viikkoa sitten olit menossa Ruotsin Lappiin Venäjää pakoon, sitten asuit Pietarissa, ja nyt Pietarsaaressa.
Voisko joku selittää mitenkä helvetissä toi on mahdollista.
Tässä linkki siihen Pietari-tarinaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17351565/miten-voisin-parhaiten-kertoa-suomalaisille-ukrainan-sodan-oikean-tilanteen- Anonyymi
Tarinat on tarinoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarinat on tarinoita.
Eli Delfine aina kulloinkin valehtelee missä sattuukaan olemaan?
Oliko myös se covid sairastaminen joulun tienoilla, ja sairaalaan joutuminen, sitä kuuluisaa "kriisinäyttelemistä" sitten?
Delfinen omaa kommenttia odottaisin.
Onks kenelläkään tallessa kiljumestarin tai junaräyhääjän videoita? Pitää alkaa näemmä tallentelemaan näitä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591