PYHÄ HENKI PILKKA EI SAA ANTEEKSI

Anonyymi

Hei minä olen kehitysvammainen ihminen ja aikuinen ihminen ja minä olen tehnyt viisi vuotta sitten tahallinen synti ja minä olin oven edessä vähä aikaa olin mulla kaikki ajatuksia ja tahallinen paha ajatuksia synti ja minä tiesi mikä on tahallinen synti ja voi olla Jumala pyhä henki puhuttelee minua ja oli mulla vapaaehtoinen valitse kumpi taivas tai helvetti ja minä valitsin helvetin ja minä menin väkisin ulos ja minä olin vaan ulkona oli tahallinen paha ajatuksia ja minä tein pienen lenkin ja paluumatkalla minä tuntisin pyhä henki äkkiä meni pois minussa kehossa ja tuli mulla ahdistus kohtaus ja minä meni kotiin ja viisi vuotta mulla on tuskaa ja masennus ja ahdistuskohtaus ja kaksisuuntainen mielialahäiriö ja itsemurha ajatuksia ja mulla menee lujaa kuolema portilla jos minä teen itsemurha ja mulla on pakkomielle tämä asia pyhä henki pilkka ja minä lukenut paljon raamatussa ja netissä tämä asia pyhä henki pilkka ja raamattu sanoo Evankeliumi Luukkaan mukaan 12. LUKU 12.10 ja Jeesus sanoo Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaa, annetaan anteeksi, mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.
Minä olen tehnyt anteeksiantamatonta synti ja minä tiedä minä olen kaikista ulkopuolella ja meni kerta usko ei oo mulla paluutta Jumalaa yhteyteen ja minä olen menossa kuoleman jälkeen ikuiseen helvettiin ja en tehnyt toisille pahaa ja minä olen tehnyt pahaa jumalalle ja minä pettäisin jumalaa pyhä hengissä ja olin mulla suhteessa jumalaa ja mulla ei oo enää ja mulla ei oo taivaspaikkaa ja minä olen hyväksytyt Jeesus Jumala tuomitsee mun ikuisee helvettiin.

Tässä mun oikea opetus pyhä henki pilkkassata
Raamattu Vanha Testamentti
4.Moosekseksen kirja 15.30
Mutta se, joka tahallisesti tekee syntiä, olipan hän maassa syntynyt tai muukalainen, pilkkaa Herraa, ja hänet hävitettäköön kansastansa.
Jesaja 63.10
Mutta he niskoittelivat ja saattoivat murheelliseksi hänen Pyhän Henkensä; ja niin hän muuttui heidän viholliseksensa, hän itse soti heitä vastaan.
Jeremia 7.16
Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.
Jeremia 11.14
Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.
Jeremia 14.11
Ja Herra sanoi minulle: "Älä rukoile tämän kansan puolesta, sen hyväksi.
Raamattu uusi testamentti
Jeesus oli Jumala poika ja Jeesus puhe
Evankeliumi Matteuksen mukaan
Matteus 12.31
Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta
Evankeliumi Markuksen mukaan
Markus 3.28-29
28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
Evankeliumi Luukkaan mukaan
Luukas 12.10
Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.
Kolmessa evankeliumissa on yhtenäinen Jeesuksen opetus pilkkaamisesta
Jumalanpilkka - asia, josta Jeesusta jatkuvasti syytettiin - ei saanut Herralta tällaista varoitusta vaan tämä annetaan ihmiselle anteeksi.
Jeesuksen pilkka - tästä Herra sanoo nimenomaan, että Häntä saa pilkata ja se annetaan anteeksi. Itse Hän rukoili herjaajiensa puolesta ja ristilläkin sai vielä kuulla pilkkaa toiselta ryöväriltä Luukkaan evankeliumin kertoman mukaan.
Pyhän Hengen pilkka tarkoittaa Hen hengen pilkkaamista, joka on Jeesuksessa tai Hänen omissaan. Ei kannata sellaiseen ryhtyä.
Luukas 12.10 Ja jokaiselle, joka sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, annetaan anteeksi; mutta sille, joka Pyhää Henkeä pilkkaa, ei anteeksi anneta.
Jokaiselle tarkoittaa kaikille ihmiselle.
Mulla ei oo enää merkkiä ja voi lukea alhaatta
Tämä teksi tämä asia on alhaatta
Apostolien teot 4. 5.
Luku 5.1-11 Ananias ja Safiiira
Paavalin kirje efesolaisille 4. 5.
Luku 4 .30
Kirje heprealaisille 6. 10.
Luku 6.4-6 Luku 10. 26-31
Toinen pietarin kirje 1. 2.
Luku 2.20
Ensimmäinen Johanneksen kirje 5.
Luku 5.16

Mene sitten alas
voi lukea lisää
opetus pyhä henki pilkkassata.
Armo
Armoraja
Armoton
Helvetti

1

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mark.3:28 Biblia (1776) Totisesti sanon minä teille:kaikki synnit annetaan anteeksi ihmisten lapsille, pilkatkin, jolla he Jumalaa pilkkaavat.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe