Moikka! Seksitreffit.fi ei saa enää myydä seksiä, jotenka oon nyt miettinyt hetken paikkoja jossa voisi. Jos jollain täällä on ehdotuksia, tai kenties mielenkiintoa ostaakin niin ottakaa mielellään yhteyttä Kikissä: Alexandraa231
En katso tähän vastattuja viestejä, joten ihan turhaan tänne mitään laitat.
Ainiin unohtui, jos sinua kiinnostaisi ostaa seksiä, mutta pelkäät koska on ensimmäinen kerta, niin älä huoli. Mä pidän kaikesta huolen ja myös neitsytmiehetkin käy!
Haleja, Alexandra.
21v Muija Etsiskelee
13
1540
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sihteerikkö itse majailee esimerkiksi Oulussa niin kannattaisi se mainita jo tässä, jotta turkulaiset turskat eivät turhaan kiusaisi.
- Anonyymi
Eihän siellä saa, mutta silti 95% naisista jotka siellä ilmoittavat, myyvät sitä.
Mikä on harmi meille jotka eivät sitä osta. - Anonyymi
Eihän siellä streffeis ookkaa mitää muuta kuin maksullisia?
- Anonyymi
Eipä ole ei
- Anonyymi
No minkäarvoiseksi itsesi koet?
- Anonyymi
Aika säälittävä huijausyritys tämäkin
- Anonyymi
Mä näin ekankerran mesapotaniassa tällaisen ilmoituksen joskus 2500v ekr. Siinä taìsi Netereteffi etsiä varakkaita kauppiaita ilonpitoon. Kotikäynnit oli kantotuoleissa, tai kamelitakseilla. Sulttaaneitakin mainittiin, liekö kortsujen esiasteita. Niillä mailla poikuudet mänt lammaskatraissa, nykyään festareilla.
- Anonyymi
Sä silloin vielä mitään nähny säälittävä valehtelija vaan olet.
- Anonyymi
Alexandra trullaileva tyttöilijä ilmeisesti maailman säälittävinkin 🤡
- Anonyymi
Niinhän sä aina muutenkin teet 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä aina muutenkin teet 💩
Palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus avautui jälleen piip piip
Kyllä sullakaan ei kaikki muumit laaksossa kun toitatat tota samaa paskaa. Ps. Osaatko muuten kirjoittaa vaikka= Olen yksinkertainen ja katkera.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sullakaan ei kaikki muumit laaksossa kun toitatat tota samaa paskaa. Ps. Osaatko muuten kirjoittaa vaikka= Olen yksinkertainen ja katkera.
Nimenomaan oot
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245162
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031372
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361340Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike191001viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168875En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37789