Klaus Bergin sotaraportti Ukrainan rintamilta!

Mitäs tää nyt oli? Joo siis tämä Yhdys....,siis länsimaiden tiedustelupalvelu tuli ulos tämmöisellä julkilausumalla että selvästi on havaittavissa nyt kuulemma venäläisjoukkojen....., joukoissa että niillä on tää tämä moraali.., moraali nyt pettänyt. Mutta sen näkee nyt sillälailla että siellä kuulemma antaudutaan ja hylätään kalustoo ERITTÄIN suurissa määrin. Melkein vois sanoo että onks se moraali pettäny täysin että ne on nalkissa sitten? Joo.., näin sanoo länsimainen tiedustelupalvelu, Venäläisten moraali pettää.
Joo. En kyllä ihmettekkää ku raukat ne siellä on ilman ruokaa ja polttoaineita ja palelevat siellä. Puolet.., missä mä näin että puolella on paleltumia joo. Siellä on varpaat mustana ja se on ihan hirveetä sääliksi ihan käy.
Pikkupoikia pistetään kuulkaa tommoseen tilanteeseen ni...

Kiitoksia Klasulle mainioista arviosta. Olemme myös vakuuttuneita Ukrainan taistelutahtoisten ja loistavien armeijayksiköiden voitosta.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokos Bill Gates on hirtetty tai edes vankilassa?

• Anonyymi

Journalisti nimeltään Logan kirjoitti pari päivää sitten hysteriasta joka johtunee siitä että Zelenskyin esileikit ennen tämän vuoden helmikuuta juurikaan ei ole suuren kannattajajoukon tiedossa läntisellä pallonpuoliskolla.
      Nätti vaimo on Volodymyrilla mutta samanlainen kaakattaja kuitenkin kuin tuon ikäisillä miehillä kuuloaistimusten puolella harmittaa...

• Anonyymi

Klasun sotaraportit ovat YouTuben parasta antia.
      Ne ovat aina puolueetomia sekä lähteiltään tarkastettuja.

• Anonyymi

Onko Suomi lähettänyt Ukrainan sotilaille huopatöppösiä kun niiden varpulit ei ole sinisinä?
        Piti katsoa oikein netistä sikäläisten paikkojen lämpötiloja. Eihän tuolla ole ollut kuin parin kolmen asteen yöpakkasia ja nyt siellä on jo kevät. Kiovassa on jo päällä 10 asteen päivälämpöjä.
        Täyttä roskaa Klasu tarinoi Venäjän vihassaan.
        Leikkii uutistenlukijaa ja valehtelee silmät päästään kuten uskovaiset muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Suomi lähettänyt Ukrainan sotilaille huopatöppösiä kun niiden varpulit ei ole sinisinä?
        Piti katsoa oikein netistä sikäläisten paikkojen lämpötiloja. Eihän tuolla ole ollut kuin parin kolmen asteen yöpakkasia ja nyt siellä on jo kevät. Kiovassa on jo päällä 10 asteen päivälämpöjä.
        Täyttä roskaa Klasu tarinoi Venäjän vihassaan.
        Leikkii uutistenlukijaa ja valehtelee silmät päästään kuten uskovaiset muutenkin.

Joo klasussa ärsyttää juuri voimakas puolueellisuus ja olenkin alkanut jättää katsomatta juttujaan. Ukko on aika pihalla totuudesta ja lukee ainoastaan vain sen, mitä gateway bundit ja pari muuta julkaisee.

• Anonyymi

Klasu sikamainen valehtlja joka lukee uutisensa aika epämääräisistä lähteistä ja jutut on aina kirjoittanut joku yksityinen henkilö.
      Eikä sekään vielä riitä vaan heittelee väliin omia sairaita aatoksiaan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu kolmen höhlän viestiä jotka uskovat Klasun satuihin.

• Anonyymi

En tajua miksi Klasu halusi J. Putkosen haastateltavaksi, kun välillä näki selvästi miten Klasun silmistä paistoi voimakas epäusko ja halveksunta Januksen jutuille.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      22
      2644
    2. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      110
      1601
    3. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      15
      1274
    4. Aitiopaikalle

Kyllä se sinäkin vielä pääset seuraamaan oikein aitiopaikalta ;-)
      Ikävä
      244
      1268
    5. Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia

Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue
      70 plus
      167
      1155
    6. Ulkomaalainen yrittäjä

Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh
      Varkaus
      17
      1009
    7. Kannattaako omaan intuitioon luottaa

Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista
      Ikävä
      67
      923
    8. En tiedä sinusta

Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet
      Ikävä
      25
      872
    9. Olen niiiin vihainen sille naiselle...

Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏
      Suhteet
      15
      834
    10. Onko täällä näkijää?

Olisi yksi kysymys.
      Ikävä
      77
      799
    Aihe