Mikä vois olla kun olin tossa viimeviikolla päiväkodissa sijaistamassa ja muutamalla lapsella ilmeisesti ollut vauvarokkoa sielä, mulla viikonloppuna alkoi pieni flunssa ja kurkkukipu ja sitten alkuviikosta ilmestyi kehoon ihan jokapaikkaan punaisia näppylöitä finnin/vesirokon tyylisiä, joissakin finnin tyylinen läpinäkyvä ”kalvo” minkä pystyis ns puhkaista ja jotkut vain punaisia ja nää näpyt ei siis kutia ollenkaan, allerginen en ole millekkään ja allergialääkettä oon koittanut ottaa jos oliski ollu jotain semmosta, näppyjä myös niin ns vähän että oon pystyny jokapäivä laskemaan niiden määrän eli niinsanotusti joka raajassa noin 5 tai vähän enemmän näppylää, kuumetta ei oo noussu ja kun ei nää kutia nii en oo kauheesti lääkäriin kiihdytelly kun itse hoitaja-alalla olen niin en oo kokenut myöskään tarpeelliseksi kun normaali arjessa en ees näppyjä huomais paitsi jalanpohjassa muutama kun tuntuu kävellessä
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561