Hurja viikko on tulossa.
Ihmisiä tule ja lähtee Pihajakadulta. Jere ja Leo muuttavat Viroon. Kalle pääsee katkolta kotiin.
Lasse Sievisen Joannan kosintayrityksistä alkaa hurja tapahtumasarja. Lasse yrittää kosia Joannaa, mutta tulee häirityksi kerta toisensa jälkeen. Lopulta Lasse päättä kosia metsässä. Juuri kun Lasse saa kaivettua sormuksen taskustaan, hän kompastuu johonkin. Se on ruumis. Joannasta tulee tutkinnan johtaja. Viikko päättyy polisiaseman toimistoon. Oikeuslääkäri ilmoittaa Joannalle, että vainaja on tunnistettu Matti Virtaseksi.
Juonipaljastuksia 2022 Viikko 13
Anonyymi
3
60
Vastaukset
- Anonyymi
Vai niin,Matti Virtasen tapaus ei olekaan unohdettu,saa nähdä paljastuuko tapauksen taustat
- Anonyymi
Poliisin tytär oli murhaaja,,mutta jääkö kiinni lesot? tuskinpa.maku mennyt satuihin.
- Anonyymi
Onko nyt siis käymässä niin että Matti Virtasen ruumis on noussut niin ylös että Lasse kompastuu siihen,todella mautonta ja makaaberia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312