Voittaa sata varmasti.
Aleksi Aromaa.
5
1828
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka se on?? Kenen tiimissä kun mulle ihan outo nimi.
- Anonyymi
Hei tarkistin, että hänhän onkin Juhan tiimissä. Sen Simon kaksintaistelupari.
- Anonyymi
Kyllä voittaa jos saa eniten ääniä. Mut ekaks pitäis päästä ees semifinaaliin....?
- Anonyymi
Minä uskoin sinua että Aleksi voittaa enkä sitten äänestänyt kun voitto piti olla varma. 🙄
Kannattaa hankkia kunnon työ ja lopettaa meedion hommat? - Anonyymi
Minä ihmettelin kun tää Aleksi on ollut vedonlyöntitilaston kärjessä Sussun kans samoilla kertoimilla. Eikä se päässyt edes finaaliin... Ei oo vedonlyöntihemmot lukeneet Juhan ajatuksia. Tosin näissä nettikeskusteluissa yritetään vedättää just näitä vedonlyöntisysteemejä "fanittamalla" jotain jolla tiedetään ettei ole mitään jakoa kärkisijoille.
Nyt kun jälkikäteen kuuntelin niin tosi vaivaannuttava oli tuo semifinaalin biisi. Pukeutuminen oli kans kuin Jouni Tulkulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976