Olen juuri muuttanut paikkakunnalle.Pidämme häät ensi kesänä.Onko paikkakunnalla ketään luotettavaa leipuria?
Leipuria vailla
10
139
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen ensi syksynä ajatellut lasketella persmäkeä. Onko sulla ketään luotettavaa apulantasäkin toimittajaa?
- Anonyymi
En tunne heitä.Mutta ilmotan,jos löydän vahvaa muovia tekevän toimittajan.Ei puhkea peräpukamasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne heitä.Mutta ilmotan,jos löydän vahvaa muovia tekevän toimittajan.Ei puhkea peräpukamasi.
Sinä ymmärsit. Ei kukaan muu tajunnut. Olet hyvä ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ymmärsit. Ei kukaan muu tajunnut. Olet hyvä ihminen
Sinä olet toinen yhtä lapsekas kuin tuo 13.56 kirjoittaja
- Anonyymi
Pelkääkkö että leipuri vonkaa miestäs vai mix pitäs olla luotettava......
- Anonyymi
Vai käyttääkö leipuri hiivat parempaan tarkootukseen🤣
- Anonyymi
Paavo leipoo
- Anonyymi
Kiljun tekijöitä kyllä löytyis
- Anonyymi
Kiitos näistä.Leivon itse kakkuni.Lainaan korkeintaan jauhot.Sillä uskovaisen tavarahan on yhteistä...
- Anonyymi
Kyllä paavo olis leiponut väänsi viikolla meille ison tortun,mutta ei väkisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220