Venäjällä on heikon sotamenestyksen takia vaihdettava strategiaansa. Se voi joko kiihdyttää sotatoimiaan ja alkaa tuhota muitakin kaupunkeja. Tai sitten se voi peräytyä alkuperäisistä tavoitteistaan ja aloittaa vetäytymisen.
Venäläisen luonteen tuntien jälkimmäinen vaihtoehto tuntuu mahdottomalta.
Siksi on suhtauduttava varauksella Venäjän ilmoitukseen, että se keskittyisi jatkossa sotatoimiin vain Itä-Ukrainassa.
Venäjän strategian muutos
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
Duuman puolustuskomitean puheenjohtaja Vladimir Shamanov totesi, että Ukrainassa tulee "uudelleen kouluttaa" ainakin kaksi sukupolvea. Tästä syystä hän arvioi, että Venäjän armeijan tulee pysyä Ukrainassa vielä noin 30–40 vuotta.
- Anonyymi
Sen verran sotavangeilla meneekin Ukrainan jälleenrakennukseen.
- Anonyymi
Kaikki on mennyt suunnitelmien mukaan, etkös sitä tiedä. Tarkoitus oli tapattaa 15000 solttua ja 7 kenraalia per kuukausi ja jättää kalusto tienposkiin.
- Anonyymi
Ukrainan pelloilla kasvaa nykyään panssarivaunuja. Heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162