Ei mitii kehu kihniöläinen

Anonyymi

Kuka on kihniön kingi?

23

3818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja keitä olivat he olivat keihäsiä jotka tekivät.

    • Anonyymi

      Kamala paikka sanoi mustalainen kihniöllä

    • Anonyymi

      Keihästen nimi tunnetaan maailmalla joka puolella.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä varmaan kingi on Ceto. Hän pyörittää koko pitäjää ja naisia salassa.

    • Anonyymi

      Kihniön kirkkoherra. Maine on niin kova että tunnetaan jopa Turuus.

    • Anonyymi

      Kyllä on Kihniöllä kingit vähissä ei voi muuta sanua 😣

    • Anonyymi

      Hei onko kukaan nähnyt minun vaimoa. Lähti hakemaan jotain kasviksia maukalta ja otti minun rahapussin mukaan eikä ole palannut

      • Anonyymi

        Ceto on kallis mieskarkki!


    • Anonyymi

      Vaimo ei minun rahapussia ota, sillä on omassa pussissa senverran että pärjää. Itse asiassa paremmin kuin minä

    • Anonyymi

      on siellä kihniössä sukupuolista häirintää tullut julki vai onko salassa kaikki??

      • Anonyymi

        Suljettujen ovien takana vaan


    • Anonyymi

      Kihniössä tarvitaan kosteusvoiteita muuten on kuivaa keliä sitte siinä

    • Anonyymi

      Jeesus on huolissaan kirkosta kuinka sen käy tässä nykyisessä tilassa. Pystyykö sen pelastaan vanhoina yhtyneet hätäparit ja seuraako tästä, että yhden kirkon kannattajat työnnetään tässä monilahkoisten kihniössä syrjään?

      • Anonyymi

        Kihniö on lahkolaisdiktatuuri, perättömien ilmiantojen luvattu maa.


    • Anonyymi

      On jumala todennut, että ihmisellä on elämän ikäinen vitsaus. Kun joutuu epärehellisen suunsa sanomisia puolustaan toisten kustannuksella elämänsä loppuun asti.

      • Anonyymi

        Sellaista se on lahkolaisen elämä. Itsepintaista valheidensa puolustamista.


    • Anonyymi

      mikä voisi olla tuolla meidän koiralla hän on ollut jo muutaman aikaa hermostunut ja haukkuu kaikkea mitä näkee. Hän ei välitä nykyään naapurien narttukoirista. Olisiko ravinto syynä huonoon juoksuaikaan??? T: kiikeli

    • Anonyymi

      Koira on kuin kommentoijat tällä palstalla, pahalla päällä ja haukkuvat kaikkea mitä näkevät🤣

    • Anonyymi

      No hei ketkä ovat nämä kihniöläiset tehnyt? Kihniöläiset joutuivat lähtemään täältä parkanosta kaksikymmen luvulla omanlaisen ajattelun takia.

    • Anonyymi

      Onko jeesus teidän elämässä tänään? Onko herramme jumala muokannut yhtään saman näköisten ajatusmaailmaa ihmisystävälliseksi.

    • Anonyymi

      Ceto tulee vappuna Kihniöön.

    • Anonyymi

      ketoja vain lisää kihniöön ja kirpputoreja muutenkin sellaista vaatimatonta yhdessä oloa sellaista valtion huolenpidon alaista turvattua oloa missä vain muutamat saavat tukea ja apua.

    • Anonyymi

      On jeesus ihmeellinen. Hän valitsee ihmeeliset karitsat joiden mielen ailahtelujen vuoksi ihmiset joutuu hankauksiin keskenään. On sekoitettu valtion kirkkokin tällä serkkuiluilla ja vanhojen sinkkujen tapaamispaikkana. Kyllä ihminen on kavala. Onko jumala tässä mukana vai onko ihminen järjestelijä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe