Kuka on kihniön kingi?
Ei mitii kehu kihniöläinen
23
3933
Vastaukset
- Anonyymi
Ja keitä olivat he olivat keihäsiä jotka tekivät.
- Anonyymi
Kamala paikka sanoi mustalainen kihniöllä
- Anonyymi
Keihästen nimi tunnetaan maailmalla joka puolella.
- Anonyymi
Tällä hetkellä varmaan kingi on Ceto. Hän pyörittää koko pitäjää ja naisia salassa.
- Anonyymi
Kihniön kirkkoherra. Maine on niin kova että tunnetaan jopa Turuus.
- Anonyymi
Kyllä on Kihniöllä kingit vähissä ei voi muuta sanua 😣
- Anonyymi
Hei onko kukaan nähnyt minun vaimoa. Lähti hakemaan jotain kasviksia maukalta ja otti minun rahapussin mukaan eikä ole palannut
- Anonyymi
Ceto on kallis mieskarkki!
- Anonyymi
Vaimo ei minun rahapussia ota, sillä on omassa pussissa senverran että pärjää. Itse asiassa paremmin kuin minä
- Anonyymi
on siellä kihniössä sukupuolista häirintää tullut julki vai onko salassa kaikki??
- Anonyymi
Suljettujen ovien takana vaan
- Anonyymi
Kihniössä tarvitaan kosteusvoiteita muuten on kuivaa keliä sitte siinä
- Anonyymi
Jeesus on huolissaan kirkosta kuinka sen käy tässä nykyisessä tilassa. Pystyykö sen pelastaan vanhoina yhtyneet hätäparit ja seuraako tästä, että yhden kirkon kannattajat työnnetään tässä monilahkoisten kihniössä syrjään?
- Anonyymi
Kihniö on lahkolaisdiktatuuri, perättömien ilmiantojen luvattu maa.
- Anonyymi
On jumala todennut, että ihmisellä on elämän ikäinen vitsaus. Kun joutuu epärehellisen suunsa sanomisia puolustaan toisten kustannuksella elämänsä loppuun asti.
- Anonyymi
Sellaista se on lahkolaisen elämä. Itsepintaista valheidensa puolustamista.
- Anonyymi
mikä voisi olla tuolla meidän koiralla hän on ollut jo muutaman aikaa hermostunut ja haukkuu kaikkea mitä näkee. Hän ei välitä nykyään naapurien narttukoirista. Olisiko ravinto syynä huonoon juoksuaikaan??? T: kiikeli
- Anonyymi
Koira on kuin kommentoijat tällä palstalla, pahalla päällä ja haukkuvat kaikkea mitä näkevät🤣
- Anonyymi
No hei ketkä ovat nämä kihniöläiset tehnyt? Kihniöläiset joutuivat lähtemään täältä parkanosta kaksikymmen luvulla omanlaisen ajattelun takia.
- Anonyymi
Onko jeesus teidän elämässä tänään? Onko herramme jumala muokannut yhtään saman näköisten ajatusmaailmaa ihmisystävälliseksi.
- Anonyymi
Ceto tulee vappuna Kihniöön.
- Anonyymi
ketoja vain lisää kihniöön ja kirpputoreja muutenkin sellaista vaatimatonta yhdessä oloa sellaista valtion huolenpidon alaista turvattua oloa missä vain muutamat saavat tukea ja apua.
- Anonyymi
On jeesus ihmeellinen. Hän valitsee ihmeeliset karitsat joiden mielen ailahtelujen vuoksi ihmiset joutuu hankauksiin keskenään. On sekoitettu valtion kirkkokin tällä serkkuiluilla ja vanhojen sinkkujen tapaamispaikkana. Kyllä ihminen on kavala. Onko jumala tässä mukana vai onko ihminen järjestelijä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849