Kuka on kihniön kingi?
Ei mitii kehu kihniöläinen
23
3893
Vastaukset
- Anonyymi
Ja keitä olivat he olivat keihäsiä jotka tekivät.
- Anonyymi
Kamala paikka sanoi mustalainen kihniöllä
- Anonyymi
Keihästen nimi tunnetaan maailmalla joka puolella.
- Anonyymi
Tällä hetkellä varmaan kingi on Ceto. Hän pyörittää koko pitäjää ja naisia salassa.
- Anonyymi
Kihniön kirkkoherra. Maine on niin kova että tunnetaan jopa Turuus.
- Anonyymi
Kyllä on Kihniöllä kingit vähissä ei voi muuta sanua 😣
- Anonyymi
Hei onko kukaan nähnyt minun vaimoa. Lähti hakemaan jotain kasviksia maukalta ja otti minun rahapussin mukaan eikä ole palannut
- Anonyymi
Ceto on kallis mieskarkki!
- Anonyymi
Vaimo ei minun rahapussia ota, sillä on omassa pussissa senverran että pärjää. Itse asiassa paremmin kuin minä
- Anonyymi
on siellä kihniössä sukupuolista häirintää tullut julki vai onko salassa kaikki??
- Anonyymi
Suljettujen ovien takana vaan
- Anonyymi
Kihniössä tarvitaan kosteusvoiteita muuten on kuivaa keliä sitte siinä
- Anonyymi
Jeesus on huolissaan kirkosta kuinka sen käy tässä nykyisessä tilassa. Pystyykö sen pelastaan vanhoina yhtyneet hätäparit ja seuraako tästä, että yhden kirkon kannattajat työnnetään tässä monilahkoisten kihniössä syrjään?
- Anonyymi
Kihniö on lahkolaisdiktatuuri, perättömien ilmiantojen luvattu maa.
- Anonyymi
On jumala todennut, että ihmisellä on elämän ikäinen vitsaus. Kun joutuu epärehellisen suunsa sanomisia puolustaan toisten kustannuksella elämänsä loppuun asti.
- Anonyymi
Sellaista se on lahkolaisen elämä. Itsepintaista valheidensa puolustamista.
- Anonyymi
mikä voisi olla tuolla meidän koiralla hän on ollut jo muutaman aikaa hermostunut ja haukkuu kaikkea mitä näkee. Hän ei välitä nykyään naapurien narttukoirista. Olisiko ravinto syynä huonoon juoksuaikaan??? T: kiikeli
- Anonyymi
Koira on kuin kommentoijat tällä palstalla, pahalla päällä ja haukkuvat kaikkea mitä näkevät🤣
- Anonyymi
No hei ketkä ovat nämä kihniöläiset tehnyt? Kihniöläiset joutuivat lähtemään täältä parkanosta kaksikymmen luvulla omanlaisen ajattelun takia.
- Anonyymi
Onko jeesus teidän elämässä tänään? Onko herramme jumala muokannut yhtään saman näköisten ajatusmaailmaa ihmisystävälliseksi.
- Anonyymi
Ceto tulee vappuna Kihniöön.
- Anonyymi
ketoja vain lisää kihniöön ja kirpputoreja muutenkin sellaista vaatimatonta yhdessä oloa sellaista valtion huolenpidon alaista turvattua oloa missä vain muutamat saavat tukea ja apua.
- Anonyymi
On jeesus ihmeellinen. Hän valitsee ihmeeliset karitsat joiden mielen ailahtelujen vuoksi ihmiset joutuu hankauksiin keskenään. On sekoitettu valtion kirkkokin tällä serkkuiluilla ja vanhojen sinkkujen tapaamispaikkana. Kyllä ihminen on kavala. Onko jumala tässä mukana vai onko ihminen järjestelijä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768