Ari Vatasen neuvo

presitentti Haloselle,että on nostettava Karjala
kysymys ja stalinismin uhrit esille ensi maanantain voitonpäivänjuhlassa Moskovassa.
Minä olen tässä asiassa Vatasen ajatusten kannalla.
331046
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 33

Vanhimmat

vaan että ,Halonen nuo asiat esiin ottaa .
Halonen tulee ylistämään Stalinia jä hänen
aikaan saannoksiaan .

Äänestä
  • Aloittaja

luulet,että Halonen ei kommentoi mitenkään Putinille ja muille Venäjän nykyisille hallituksen edustajille,sillä minusta tuntuu siltä,että Halonen nostaa ns.kissan pöidälle karvoine kaikkineen.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

luulet,että Halonen ei kommentoi mitenkään Putinille ja muille Venäjän nykyisille hallituksen edustajille,sillä minusta tuntuu siltä,että Halonen nostaa ns.kissan pöidälle karvoine kaikkineen.

todella hämmästynyt jos niin tapahtuisi .
    Jäädään odottamaan miten käy .

Äänestä

• Aloittaja

kyllä kirjoitti:

todella hämmästynyt jos niin tapahtuisi .
    Jäädään odottamaan miten käy .

sopii,että Halonen ottaa asian esille Moskovassa
    ja vaatii tosiaan Karjalaa takaisin,sillä muuten hänen ei kannata matkustaa koko tilaisuuteen ollenkaan.

Äänestä

ja vaatii tosiaan Karjalaa takaisin,sillä muuten hänen ei kannata matkustaa koko tilaisuuteen ollenkaan.

osoittaa olevansa sivistymätön tsuhnamoukka?

Äänestä

Tuskin kannattaa toivoa. Äärivasuritaustainen, kullissiavioliitossa tohvelinpitimen kanssa elävä lesbo tuskin tulee asiaa esille ottamaan.

Siellä se ennemminkin ylistää Leninin ja Stalinin saavutuksia valnkileiri ja uudelleenkoulutus leirien luonnista ja väärinajatteijoiden poistamisesta.

Äänestä

• Aloittaja

zzyyzz kirjoitti:

Tuskin kannattaa toivoa. Äärivasuritaustainen, kullissiavioliitossa tohvelinpitimen kanssa elävä lesbo tuskin tulee asiaa esille ottamaan.

Siellä se ennemminkin ylistää Leninin ja Stalinin saavutuksia valnkileiri ja uudelleenkoulutus leirien luonnista ja väärinajatteijoiden poistamisesta.

ainakin toivon,mutta mitä luultavammin hän ei saa
    suutansa auki,vaan aukoo sitä aivan väärässä paikassa ja väärään aikaan.

Äänestä

Hyvitykseksi tai neuvottelujen vauhdittamiseksi tulisi haloskan tarjota ahvenanmaata kaupantekijäisiksi. Venäläiset saisivat kivan saaren vaikka lomailuun tai ohjustukikohdaksi eikä ahvenanmaalaisten tarvitsisi enää kuullaa suomen kammottavaa kieltä vaan saisivat ihania kulttuurillisia vaikutteita idästä.

Äänestä
  • Aloittaja

ei voi luovuttaa millekkään valtiolle,koska kansainväliset sopimukset estävät,joten eiköhän sinun ois syytä palata asiaan ja unohtaa tuollaiset puheet kokonaan.

Äänestä

kenties siitä, kun on ajanu lujaa mettään fyysisestikin?
Karjalasta ei ole asiaksi, koska suomi ei pärjää tälläkään pinta-alalla ja aluepolitiikka hoidetaan nyttenkin päin persettä!
Stalinismin esilleotto tuollaisessa tilaisuudessa olisi taas rinnastettavissa kertakaikkiseksi häiriköinniksi!
Pelkkää populismia; jätkä itte asuu Ranskassa!
Hah!

Äänestä
  • Aloittaja

on mulle mahdollisuus ja haaste matkailu mielessä
    kun se saadaan uudelleen kukoistamaan.

Äänestä

on mulle mahdollisuus ja haaste matkailu mielessä
    kun se saadaan uudelleen kukoistamaan.

Vie vaan rahas sinne, niin se alkaa kukoistaankin!

Äänestä

• Aloittaja

huu kirjoitti:

Vie vaan rahas sinne, niin se alkaa kukoistaankin!

vain niin,että sieltä ei vielä tällä hetkellä pysty ostamaan maata ja kiinteistöjä ulkomaalainen,joten ei se onnistu minultakaan.

Äänestä

vain niin,että sieltä ei vielä tällä hetkellä pysty ostamaan maata ja kiinteistöjä ulkomaalainen,joten ei se onnistu minultakaan.

Se on sitäpaitsi mahdollista muuttaa sinne vaikka maanviljelijäksi!
    Olen itse ottanut selvää, kun olen alan ammattilainen!
    Olen vakavasti harkinnut, mutta mafia on ongelma!

Äänestä

• Aloittaja

huu kirjoitti:

Se on sitäpaitsi mahdollista muuttaa sinne vaikka maanviljelijäksi!
    Olen itse ottanut selvää, kun olen alan ammattilainen!
    Olen vakavasti harkinnut, mutta mafia on ongelma!

maanviljelys kiinnosta yhtään,mutta matkailu sitäkin enemmän.

Äänestä

maanviljelys kiinnosta yhtään,mutta matkailu sitäkin enemmän.

Kyllä sinne karjalaan pääsee ja aika vähällä vaivalla, mutta kantsii varmaan ostaa joku ladan tasonen auto, ettei liikaa mafiaa provosoi, ja turha pysähdellä auttaan ketään teiden varsilla!
    Näillä "elkeillä" matka on 99% ongelmaton ja edullinen.

Äänestä

• Aloittaja

huu kirjoitti:

Kyllä sinne karjalaan pääsee ja aika vähällä vaivalla, mutta kantsii varmaan ostaa joku ladan tasonen auto, ettei liikaa mafiaa provosoi, ja turha pysähdellä auttaan ketään teiden varsilla!
    Näillä "elkeillä" matka on 99% ongelmaton ja edullinen.

Suomessa vielä nämä kotimaan bisneshommat,mutta tulevaisuudessa suunnistan ulkomaille.

Äänestä

Eikö riitä, että Vatanen on Ranskan presidentin neuvonantaja?

Äänestä
  • Aloittaja

on myös suomalainen se sinun tulee muista,vaikka hän tällä kertaa kuuluu Ranskan EU-meppien joukkoon.

Äänestä

on myös suomalainen se sinun tulee muista,vaikka hän tällä kertaa kuuluu Ranskan EU-meppien joukkoon.

Kiitos suojelevaisesta neuvosta. Hertha-neito muistaa nyt ikuisesti, että Ari Vatanen on suomalainen.

Mutta on hänkin. Ja on eri mieltä kuin mösjöö Vatanen.

Äänestä

• Aloittaja

Hertha kirjoitti:

Kiitos suojelevaisesta neuvosta. Hertha-neito muistaa nyt ikuisesti, että Ari Vatanen on suomalainen.

Mutta on hänkin. Ja on eri mieltä kuin mösjöö Vatanen.

Vatanen puhuu asiaa,sillä hän tietää karjalaisena
    ja suomalaisena,että neukut varastivat luovutetun
    Karjalan,joten vaatimus presitentti Haloselle on aivan oikein.

Äänestä

Vatanen puhuu asiaa,sillä hän tietää karjalaisena
    ja suomalaisena,että neukut varastivat luovutetun
    Karjalan,joten vaatimus presitentti Haloselle on aivan oikein.

Olen siinä käsityksessä, että realismi on niitä parhaita suomalaisia ominaisuuksia.

Taivaan kiitos, sitä ominaisuutta on vielä ainakin Suomessa asuvissa suomalaisissa.

Olet varmaan tutustunut mielipidekyselyihin, joilla on kartoitettu suomalaisten mielipiteitä sodissa menetettyjen alueiden takaisinsaamisesta. Tuorein julkaistiin tässä vasta viikko-pari sitten.

Äänestä

• Aloittaja

Hertha kirjoitti:

Olen siinä käsityksessä, että realismi on niitä parhaita suomalaisia ominaisuuksia.

Taivaan kiitos, sitä ominaisuutta on vielä ainakin Suomessa asuvissa suomalaisissa.

Olet varmaan tutustunut mielipidekyselyihin, joilla on kartoitettu suomalaisten mielipiteitä sodissa menetettyjen alueiden takaisinsaamisesta. Tuorein julkaistiin tässä vasta viikko-pari sitten.

tuohon viimeiseen lauseeseen,etten ole tutustunut
    mihinkään mielipidekyselyyn,koska itse en vastaa
    kyseisiin kyselyihin vaikka niitä tehdään melkein
    joka viikko ja vielä puhelimitse.
    Tästä Karjala kysymyksestä olen itse tehnyt omat johtopäätökset jo yli30 vuotta sitten,joten se on neuvostoliitto aikanaan ryöstänyt ja laittomasti miehittänyt yli 60 vuotta sitten ja se kuuluu Suomelle sanokoon Putin ja hänen hallituksensa mitä tahansa.
    Vielä lisäksi olen päivittäin tekemisissä luovutetulta alueelta tulleiden ihmisten ja he sanovat,että ne alueet kuuluvat vieläkin heille,
    vaikka rosvovaltio onkin ne vienyt.

Äänestä

tuohon viimeiseen lauseeseen,etten ole tutustunut
    mihinkään mielipidekyselyyn,koska itse en vastaa
    kyseisiin kyselyihin vaikka niitä tehdään melkein
    joka viikko ja vielä puhelimitse.
    Tästä Karjala kysymyksestä olen itse tehnyt omat johtopäätökset jo yli30 vuotta sitten,joten se on neuvostoliitto aikanaan ryöstänyt ja laittomasti miehittänyt yli 60 vuotta sitten ja se kuuluu Suomelle sanokoon Putin ja hänen hallituksensa mitä tahansa.
    Vielä lisäksi olen päivittäin tekemisissä luovutetulta alueelta tulleiden ihmisten ja he sanovat,että ne alueet kuuluvat vieläkin heille,
    vaikka rosvovaltio onkin ne vienyt.

Historiallisesti katsoen Suomi selvisi 2. maailmansodasta vähällä.

Tämän ymmärtäminen on realismia.

Tästä eteenpäin eläminen olkoon realismia.

Äänestä

• Aloittaja

Hertha kirjoitti:

Historiallisesti katsoen Suomi selvisi 2. maailmansodasta vähällä.

Tämän ymmärtäminen on realismia.

Tästä eteenpäin eläminen olkoon realismia.

aivan oikein,että nämä asukkaat jotka ovat sieltä
    lähteneet yli 60 vuotta sitten omistavat kyseiset
    maa-alueet,koska heillä on vielä voimassa olevat
    omistuskirjat näistä maista,mutta minä en omista
    yhtään neliötä,koska oma sukuni kotoisin Pohjanmaalta.

Äänestä

aivan oikein,että nämä asukkaat jotka ovat sieltä
    lähteneet yli 60 vuotta sitten omistavat kyseiset
    maa-alueet,koska heillä on vielä voimassa olevat
    omistuskirjat näistä maista,mutta minä en omista
    yhtään neliötä,koska oma sukuni kotoisin Pohjanmaalta.

Etkö tunnusta Suomen valtiollisten elinten oikeutta solmia Pariisin rauhansopimus ja allekirjoittaa kaikki siihen liittynyt?

Äänestä

• Aloittaja

Hertha kirjoitti:

Etkö tunnusta Suomen valtiollisten elinten oikeutta solmia Pariisin rauhansopimus ja allekirjoittaa kaikki siihen liittynyt?

pakotettiin Pariisin rauhansopimukseen ja sen sopimuksen suurin arkkitehti oli Stalinistinen
    Neuvostoliitto plus muut liittoutuneet maat,joten
    Venäjä on se varsinainen ROSVO.
    Sen aikaiset kansanedustajat tosiaan tekemään valtion ja kansalaisten kannalta huono sopimus,
    joten sitä pitäisi muuttaa samalle tasolle mitä
    se on Baltianmaiden kohdalla tällä hetkellä.

Äänestä

pakotettiin Pariisin rauhansopimukseen ja sen sopimuksen suurin arkkitehti oli Stalinistinen
    Neuvostoliitto plus muut liittoutuneet maat,joten
    Venäjä on se varsinainen ROSVO.
    Sen aikaiset kansanedustajat tosiaan tekemään valtion ja kansalaisten kannalta huono sopimus,
    joten sitä pitäisi muuttaa samalle tasolle mitä
    se on Baltianmaiden kohdalla tällä hetkellä.

osallistumaan
    http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000800&subcat=1415

Äänestä

• Aloittaja

Miehen joka ei osaa edes autoa ajaa pitäisi lopettaa tämä kaulan yläpuolisilla elimillä työskentely koska työkalut puuttuvat.

Äänestä
  • Aloittaja

tässä ole kysymys autolla ajosta,vaan presitentti
    Haloselle ohjeiden antamista tietyistä asoista,
    joten koetahan pysyä asiassa äläkä lipsu sinne tänne.

Äänestä

tässä ole kysymys autolla ajosta,vaan presitentti
    Haloselle ohjeiden antamista tietyistä asoista,
    joten koetahan pysyä asiassa äläkä lipsu sinne tänne.

riitä autolla ajamiseen ja ainoan puun kiertämiseen muutaman miljoonan neliökilometrin alueella, niin riittääkö se sitten suomalaisten neuvomiseen?

Äänestä

• Aloittaja

päättelykyky ei kirjoitti:

riitä autolla ajamiseen ja ainoan puun kiertämiseen muutaman miljoonan neliökilometrin alueella, niin riittääkö se sitten suomalaisten neuvomiseen?

aikaisemmin kommentoinut samanlaiseen kommenttiin, joten jätän vastaamatta tällä kertaa, koska tuntuu olevan tavallista tyhmemmästä tyypistä kyse.
    Sen verran sanon,että Ari Vatanen on taatusti suomalainen ja Suomen kansalainen,joten hän pystyy myös hoitamaan Suomen ja suomalaisten asioita,vaikka onkin Ranskan EU-meppi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

presitentti Haloselle,että on nostettava Karjala
kysymys ja stalinismin uhrit esille ensi maanantain voitonpäivänjuhlassa Moskovassa.
Minä olen tässä asiassa Vatasen ajatusten kannalla.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu