Leuhkimmat artistit?

onkohan

Onko Suomessa yhtään lesoa artistia?

90

10654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olekaan

leuhkimmat:

1.Paula Koivuniemi
      2.Laura Voutilainen
      3.Arja Saijonmaa
      4.Anne Mattila
      5.Tapani Kansa

• tiedetään

Paula ei ole leuhka hän on vain sellainen oman arvonsa tunteva ihminen vapaalla ihan mukava ihminen. Puhun kokemuksesta koska olen hänen kanssaan jutellut monet kerrat.

• 1987
        tiedetään kirjoitti:

Paula ei ole leuhka hän on vain sellainen oman arvonsa tunteva ihminen vapaalla ihan mukava ihminen. Puhun kokemuksesta koska olen hänen kanssaan jutellut monet kerrat.

Ihan samaa mieltä Paulasta. Erittäin sydämellinen ihminen faneilleen. Lavalla on imago, mutta lavalta poistuttuaan hän on todella mukava, ei hän toki lavallakaan mikään tympeä ihminen ole.

• fanittaja
        1987 kirjoitti:

Ihan samaa mieltä Paulasta. Erittäin sydämellinen ihminen faneilleen. Lavalla on imago, mutta lavalta poistuttuaan hän on todella mukava, ei hän toki lavallakaan mikään tympeä ihminen ole.

Samat sanat voi sanoa Tapani Kansasta. Hänellä on ammattiylpeyttä, mutta faneilleen on tosi kiva, leppoisa ja ihan tavallinen.

• amk

Mun mielestä leukimmat artistit ovat:

1.Jari sillanpää
        2.laura voutilainen

nämä nyt alkuun
        P.S ANNE MATTILA EI OLE LEUHKA OLETKO ANNEN KANSSA EDES JUTELLUT KEIKOILLA??? ANNEHAN ON TODELLA YSTÄVÄLLINEN JA FANINSA HUOMIOON OTTAVA SEN VERRAN PALJON OLEN ANNEN KEIKOILLA KÄYNYT =)

• pettynyt
        amk kirjoitti:

Mun mielestä leukimmat artistit ovat:

1.Jari sillanpää
        2.laura voutilainen

nämä nyt alkuun
        P.S ANNE MATTILA EI OLE LEUHKA OLETKO ANNEN KANSSA EDES JUTELLUT KEIKOILLA??? ANNEHAN ON TODELLA YSTÄVÄLLINEN JA FANINSA HUOMIOON OTTAVA SEN VERRAN PALJON OLEN ANNEN KEIKOILLA KÄYNYT =)

Mulla on aika huonoja kokemuksia Anne Mattilasta:(
        Ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa mukavaksi

• Entinen fani

Eräskin bändi ei ole näkevinäänkään vanhoja faneja, vaan keskittyy uusiin. Ennen kyllä tunnistettiin, nyt ollaan niin polleita (varmaan se juhlakiertue) ettei vanhat fanit ole mitään.

• Kikka

Jari Sillanpää !

• anna.h

...että Jari on todella symppis kaveri, ei yhtään leuhka. Kerropas hieman perusteluja, miksi sanot häntä leuhkaksi. En ole Siltsu-fani, mutta minulla ei ole hänestä kyllä mitään pahaa sanottavaa.

• Kari fani
        anna.h kirjoitti:

...että Jari on todella symppis kaveri, ei yhtään leuhka. Kerropas hieman perusteluja, miksi sanot häntä leuhkaksi. En ole Siltsu-fani, mutta minulla ei ole hänestä kyllä mitään pahaa sanottavaa.

Terveisiä vaan Tanssikrouvista 13.5 olin.
        Kyl Kari oli taas yhtä mahtava ja rento.
        Lauloi kun pyysin kulkuri ja joutsen ja eräs nainen pyysi mun sydämeni tänne jää ja Kari kysyi häneltä että jääkö sydämesi tänne. Kyl Kari vaan osaa esiintyä ja ottaa yleisönsä ei tosiaankaan ole mikään puupökkelö niinkuin eräs mieslaulaja on.

• tosi on

Jari Sillanpää on kyllä Suomen leuhkin artisti !
        Paula Koivuniemi on leuhkin naisartisti !

• kyllikki

sentään Jari S ,sehän on ollut mukana fanimatkoillakin siis välittää faneitaan,tapani kansa ja mikko m

• vois nämä

toi myrskylyhdyn poppoo

• tyttönen
        vois nämä kirjoitti:

toi myrskylyhdyn poppoo

mulle myrkylyhdyn pojat ja muillekin faneilleen he ovat olleet hyvin mukavia ihmisiä kaks kertaa oon heidät tavannut

• Kappas
        tyttönen kirjoitti:

mulle myrkylyhdyn pojat ja muillekin faneilleen he ovat olleet hyvin mukavia ihmisiä kaks kertaa oon heidät tavannut

Sun, tyttönen, olisi pitänyt tavata juttusi useammin, niin ei olisi tullut myrkylyhtyä. Oliko siis kyse Myrskylyhdystä vaiko Myrkkylyhdystä?

• on niin

ollakseen,,,

• -on

ihana nainen...

• juu!

Laura Voutilainen!

• peki

mikko m ja myrskylyhty on kyl omaa luokkaansa! pojat on olevinaan niin helvetin isoja staroja vaikka ovat vaan yks humppabändi muiden joukossa. vaikka kyllä se varmaan on hienoa ku keikoilla näyttää aina vientiä olevan. itte en niitten keikoille menis jos ei pakko olis, mutta onpahan vaan. ja nyt tietenkin neiti ihmiset leimaavat mut kateelliseks, siittä vaan, tämä on mun mielipide!

• on hampaankolossa?

hah haa!

• Pipsa Pippuri

Viimekesänä kun mä olin tansseissa Tapani Kansan keikalla, niin mies jonka kanssa tanssin sanoi ,että :Tuo Tapsa on sitten helevetin leso jätkä. Mä sanoin sille miehelle vaan ,että : Niin... mutta on sillä vähän varaa ollakkin, kun on noin upee ääni.

Jotkut aina sanovat T.Kansaa lesoksi ,mutta ei se mun mielestä ainakaan mitenkään leuhkalta vaikuttanut.

• ..............................

Vähän liikaakin leuhka

• .............................. kirjoitti:

Vähän liikaakin leuhka

Painu muualle siitä hirnahtelemasta !

• itte!
        Justiinax kirjoitti:

Painu muualle siitä hirnahtelemasta !

Täällä on kai tarkoitus kertoa mielipiteensä joten täällä saa hirnua niin paljon kuin haluaa. Et vaan kestä totuutta idolistasi.

• Lesous

Kaikenkaikkiaan, artisteilla on oltava itsevarmuutta.
      Ei muuten kukaan uskaltaisi astua ihmisten eteen edes laulamaan.Jotkut joutuu ottamaan rohkaisupaukut eli itsevarmuus on aina parempi vaihtoehto.
      Minusta ihan kiva piirre jos ei mene liian yli, lesoiluksi. Monta kertaa noi kaksi sekoitetaan.

• Nordic-man

Ole minun kohdalleni tullut sellaista virtsa päätä, että voisin pahaa sanoa.
        Mutta jos tulee, niin minun tukeni häntä kohtaan loppuu välittömästi. Ei Suomessa ole kenelläkään oikeesti varaa olla leuhka ja ylimielinen yleisölleen.
        Toki meillä kaikilla on niitä huonoja päiviä, mutta onneksi niitä hyviä on enemmän.
        Olen itse tavannut nämä teidän haukkumanne artistit lähes kaikki, ja hyvät fiilikset on jäänyt.

• mutta

maailman tympein artisti on Eino Grön!! Ei tylsempää jorisijaa voi maa päällään kantaa. Toinen ärsyttävä on tämä Saija Varjus! Ääni kolisee ko perunat tynnyrissä ja pukeutuu ko naiset, joita kutsutaan h:lla alkavalla sanalla!!
      Nämä kaksi kun tajuaisi poistua lopullisesti kuvioista ja samaan kuormaan voisi panna muka ikinuorta leikkivä, isomahainen Armin tuhoon-suistaja Danny.

• unohtui

vielä tämä päissään mokeltava, yleisöä aliarvostava ryysypekka Topi Sorsakoski. Ei viitti edes itseään pestä, saati tukkaansa kammata kun ryyppääminen on niin ykkösasia. Pysyisi siellä Ähtärissä ja menis vaikka eläinpuistoon. Eipä sitä niistä karhun könsilöistä juuri erottaisi.

• OK.
        unohtui kirjoitti:

vielä tämä päissään mokeltava, yleisöä aliarvostava ryysypekka Topi Sorsakoski. Ei viitti edes itseään pestä, saati tukkaansa kammata kun ryyppääminen on niin ykkösasia. Pysyisi siellä Ähtärissä ja menis vaikka eläinpuistoon. Eipä sitä niistä karhun könsilöistä juuri erottaisi.

Aika kovaa tekstiä, mutta ihan asiaa. Mun mielestä kansa Einö Grön on puuduttavaakin puuduttavampaa katseltavaa ja kuunneltavaa.
        Topi Sorsakoskestakin olen samaa mieltä, kuin edellinen kirjoittaja.

• Masa

Mite olis Reetu. Heittäähän se sitä juttuaa huumorilla mut ehkä pikkasen silti..

• ??!
        OK. kirjoitti:

Aika kovaa tekstiä, mutta ihan asiaa. Mun mielestä kansa Einö Grön on puuduttavaakin puuduttavampaa katseltavaa ja kuunneltavaa.

Etpä ole sitten Topia vastikään nähnyt. Mies on siistiytynyt, lyhyet hiukset, tyylikäs pukeutuminen. Lienee uuden naisystävän ansiota...oikein on mies ollut keikoilla edukseen.

• ??!!
        OK. kirjoitti:

samaa mieltä topista...juopporetku jonka suu käy todella törkeästi kun on ottanut vettä vahvempaa...kaikki maku meni yhden yhteisen illan jälkeen iäksi.

• AAT

Kaikki AA:lla alkavat, laulajat.

• kaatumus

Olen huomannut ja todennutkin keikoilla, että Marita Taavitsainen kuuluu tähän kategoriaan...

• Tanssija

Saman havainnon tein minäkin kun Taavitsaisen keikalla kävin! Oli havaittavissa leuhkuutta, läpinäkyvää itserakkautta ja tekopirteyttä. No joo, sehän on vaihdellut sulhasia, ovat varmaan kehuneet kukin vuorollansa sitä...ja sehän joillekin naisille riittää.

• mies vantaalta

Taavitsainen Marita ei ole leuhka eikä ylpeä!!! Marita on ystävällinen ja aivan tavallinen ihminen.
        Juttelee ja on kiinnostunut kaikista asioista. Aivan
        mahtavan mukava ihminen!!

• ---------

Paula Koivuniemi,Kari Tapio,Kirka,tässä pahimmat

• anna.h

Mihin perustat näkemyksesi? Kari on kultainen ihminen, ottaa aina faninsa huomioon ja uskon samaa myös Paulasta, olen kuullut hänestä paljon hyvää. Kirkasta minulla ei ole käsitystä.

• laulaja
        anna.h kirjoitti:

Mihin perustat näkemyksesi? Kari on kultainen ihminen, ottaa aina faninsa huomioon ja uskon samaa myös Paulasta, olen kuullut hänestä paljon hyvää. Kirkasta minulla ei ole käsitystä.

tapani kansa on ittensä täynnä oleva paska

• Amppari
        laulaja kirjoitti:

Aika ilkeesti sanottu.

• qwerty2
        Amppari kirjoitti:

Aika ilkeesti sanottu.

Kieltämättä,mutta valitettavasti täysin totta!

• kaikki kolme tavannut

Olen tavannut kaikki kolme henkilöä ja jutellut heidän kanssaa he ovat kaikki tosi symppiksiä tyyppejä joten eiköhän arvailusi on soopaa.

Artisteilla täytyy olla tietty sellainen taiteilijan ylpeys mutta kun eivät ole esiintymässä niin kaikki kolme ovat mitä mahtavimpia juttukavereita ym.

• Roudari-setä
        kaikki kolme tavannut kirjoitti:

Olen tavannut kaikki kolme henkilöä ja jutellut heidän kanssaa he ovat kaikki tosi symppiksiä tyyppejä joten eiköhän arvailusi on soopaa.

Artisteilla täytyy olla tietty sellainen taiteilijan ylpeys mutta kun eivät ole esiintymässä niin kaikki kolme ovat mitä mahtavimpia juttukavereita ym.

Ne muutamat keskustelut bäkkärillä ei yleensä anna sitä todellista kuvaa artistista.Tää homma on katsos aika pitkälle feikkiä.Hymyillään ja rupatellaan mukavia fanien kanssa.Julkisuuskuva on pääsääntöisesti aika kaukana siitä todellisesta minästä.Kyseisistä artisteista en viitsi kommentoida sen enempää,kun itsekkin nimettömänä täällä kirjoittelen.

• Siru
        laulaja kirjoitti:

Tapsa on paras !!!
        Tulee paska fiilis tuollaisista kommenteista, mitä "laulaja" tuossa kirjoitti.

• ...
        Siru kirjoitti:

Tapsa on paras !!!
        Tulee paska fiilis tuollaisista kommenteista, mitä "laulaja" tuossa kirjoitti.

Kertoisitko miten hyvin tunnet kyseisen artistin?Veikkaisin,että:"Mä oon käynyt sen keikoilla ja saanut siltä nimmarin".

• Siru
        ... kirjoitti:

Kertoisitko miten hyvin tunnet kyseisen artistin?Veikkaisin,että:"Mä oon käynyt sen keikoilla ja saanut siltä nimmarin".

No, se oli oikein veikattu... Eli en sillee tunne T. Kansaa kovin hyvin, mutta ei se mun mielestä mitenkään pahasti itserakkaalta vaikuta.

• Siru
        Siru kirjoitti:

No, se oli oikein veikattu... Eli en sillee tunne T. Kansaa kovin hyvin, mutta ei se mun mielestä mitenkään pahasti itserakkaalta vaikuta.

Lisään vielä ,että kyllähän kaikilla esiintyjällä täytyy hieman olla sellaisia narsistsiakin piirteitä. Ei sitä muuten pystysi menemään lavalle ihmisten eteen töllisteltäväksi.

• threadista
        Siru kirjoitti:

Lisään vielä ,että kyllähän kaikilla esiintyjällä täytyy hieman olla sellaisia narsistsiakin piirteitä. Ei sitä muuten pystysi menemään lavalle ihmisten eteen töllisteltäväksi.

parin sivun takaa löytyy muutaman kolleegan tarinaa herrasta.Ei suoranaisesti liity leuhkuuteen,mutta liippaa aihetta kuitenkin jollain lailla...

• Kikka
        threadista kirjoitti:

parin sivun takaa löytyy muutaman kolleegan tarinaa herrasta.Ei suoranaisesti liity leuhkuuteen,mutta liippaa aihetta kuitenkin jollain lailla...

Jyrki Hämäläinen sen taannoin hyvin sanoi : " Tapani Kansa on niin ylivertainen tulkitsija, että se herättää muissa alan ihmisissä alemmuuskompleksia. Siksi on muotia mollata sitä (Tapsaa) ja veistellä siitä jotain puujalkavitsejä."

• vast.ran.kiiski
        Kikka kirjoitti:

Jyrki Hämäläinen sen taannoin hyvin sanoi : " Tapani Kansa on niin ylivertainen tulkitsija, että se herättää muissa alan ihmisissä alemmuuskompleksia. Siksi on muotia mollata sitä (Tapsaa) ja veistellä siitä jotain puujalkavitsejä."

Vaikka Tapsa tulkitsijana onkin ihan ok,niin mistään alemmuuskompleksista harvemmin on kysymys näissä kritiikeissä.Ihmiset ei vaan jaksa herran ailahtelevaista luonnetta/ala-arvoista käytöstä työkavereitaan kohtaan.Vitsit pitää tietysti ottaa huumorilla (vaikka ne monesti todellisuuteen perustuukin).

• yx vaan
        vast.ran.kiiski kirjoitti:

Vaikka Tapsa tulkitsijana onkin ihan ok,niin mistään alemmuuskompleksista harvemmin on kysymys näissä kritiikeissä.Ihmiset ei vaan jaksa herran ailahtelevaista luonnetta/ala-arvoista käytöstä työkavereitaan kohtaan.Vitsit pitää tietysti ottaa huumorilla (vaikka ne monesti todellisuuteen perustuukin).

Kävin lukemassa niitä juttuja tuolta "Mitä parannettavaa"- threadista.Ja niiden juttujen perusteella täytyy sanoa ,että olet varmasti ihan oikeassa.

Sääli ,ettei Tapsa aina pysty kohtelemaan työtovereitaan asiallisesti.
        Hatunnosto muusikoille, jotka kestävät tuon komentelevan kukko-pojan oikkuja.

• vast.ran.kiiski kirjoitti:

Jaa jaa, mutta muusikot tuntevat Tapsan "vaan" työtoverina. Ei sen perusteella voi vielä ketään sanoa itseääntäynnä olevaksi paskiaiseksi.
        Esim. Fanejaan kohtaan Tapsa on mielestäni kiva, ystävällinen ja huomaavainen .

• miävuan
        Justiinax kirjoitti:

Jaa jaa, mutta muusikot tuntevat Tapsan "vaan" työtoverina. Ei sen perusteella voi vielä ketään sanoa itseääntäynnä olevaksi paskiaiseksi.
        Esim. Fanejaan kohtaan Tapsa on mielestäni kiva, ystävällinen ja huomaavainen .

Eiköhän henkilöt,jotka hänen kanssaan työskentelevät,ole saanut huomattavasti realistisemman kokonaiskuvan kaverista,kuin fanit,jotka ovat vaihtaneet pari sanaa hänen kanssaan.Se yleisölle esitetty rooli ei usein kuvaa henkilöä millään lailla.

• miävuan kirjoitti:

Eiköhän henkilöt,jotka hänen kanssaan työskentelevät,ole saanut huomattavasti realistisemman kokonaiskuvan kaverista,kuin fanit,jotka ovat vaihtaneet pari sanaa hänen kanssaan.Se yleisölle esitetty rooli ei usein kuvaa henkilöä millään lailla.

Niin no... Saattaapi olla noinkin, mutta mä luulen ,että Tapsassa on monta puolta. Ei kukaan voi kokoaikaa niin kenkkumainen olla, kuin jotkut muusikot väittää. Mikä on roolia ja mikä ei sitä ei sitten monikaaan tiedä.

• paskaa käteen
        Justiinax kirjoitti:

Niin no... Saattaapi olla noinkin, mutta mä luulen ,että Tapsassa on monta puolta. Ei kukaan voi kokoaikaa niin kenkkumainen olla, kuin jotkut muusikot väittää. Mikä on roolia ja mikä ei sitä ei sitten monikaaan tiedä.

Itse sen Tapsan oikut kokeena voin sanoa että kyllä se mies vaan osaa olla ihan täyspäivä m****u. Eipä se hirveästi keikkafiilistä nosta että herra Tähtiartisti
        repii soittimesta piuhat irti kesken keikan....

• tottt

koivuniemi
        finlanders kaikki
        kari tapio
        maarit

• ablodikiintiö

Eiköhän sitä joka artistilla ole joskus huono päivä, kun hymyn sijasta tekisi mieli irvistää ja tervehdyksen sijaan haistattaa...ja jos vahingossa näytät huonotuulisuutesi, olet ylpeä tai aliarvioit yleisösi. Muillakin "palvelualoilla" on vähän sama homma...Ja varmaan naisartistit tuntevat jotkut määrätyt päivät kehossaan...Vaan hyvä ammattitaito ja sen mukana tuoma esiintymisvarmuus eivät ole ylpeyttä. On ilo kuunnella artistia, joka hoitaa työnsä ilolla,nöyryydellä ja sillä aidolla sydämellä...

• minun

listallani ;Mikko Mäkeläinen,Saija Varjus ,Arja koriseva ja tapani kansa.ja samuli edelmann.mikko kilkkinen ,heidi kyrö

• Saapas

No jo on! Että sait mahdutettua Mikko Mäkeläisnekin tähän listaan! Eihän tuo nuori artisti ole ollenkaan leso! En oikein pidä Tapsa Kansaakaan tai Arja Korisevaa lesoina. Heidi Kyrökään ei sitä ole. Saija Varjusta ja Samuli Edelmannia en tunne kuin nimeltä.

• naurattaa oikein.
        Saapas kirjoitti:

No jo on! Että sait mahdutettua Mikko Mäkeläisnekin tähän listaan! Eihän tuo nuori artisti ole ollenkaan leso! En oikein pidä Tapsa Kansaakaan tai Arja Korisevaa lesoina. Heidi Kyrökään ei sitä ole. Saija Varjusta ja Samuli Edelmannia en tunne kuin nimeltä.

Mikko M. ei ole leuhkaa nähnytkään,jos joku niin sanoo,niin tuskin on edes tavannut. Erittäin symppis,mukava ja nöyrä mies. :)

• mahdottomuudet

Leuhka aristi on sellainen, jolle vain oma etu on tarkeintä. Antavat haastaateluja vain silloin, kun siitä itselle ja uralle on hyötyä. Leuha artisti ilmoittaa suureen ääneen tulevat ideansa ja mahdolliset showt, kirjat, tv-esiintymiset kehuskellen niiden erinomaisuutta, vaikka asia vasta suunnitteluasteella. Sama pätee tientenkin myös muihin taitelijoihin ja kanssakulkijoihin. Sanotaan, että eivät suure sanat suuta halkaise, mutta ne nöyrät ja kuitenkin osaavat korjaavat monesti sen isomman potin, eivätkä siitäkään ylpeile..ehkä se tekee joistakin harvoista niitä edelläkäijöitä, niin ammatissa kuin elämässä yleensäkin...

• lunastaa

sen tittelin.

• isa

Unelmavävyjen joka jätkä.

• P.K.

täällä meinaas ihan ollaan samoilla mielin! Ja kokemukseen perustuen.

• kilpikonna..
        P.K. kirjoitti:

Samaa mieltä minäkin..päätarkoitus saada joku nainen aina mukaan keikalta ja muista viis..

• P.K.
        kilpikonna.. kirjoitti:

Samaa mieltä minäkin..päätarkoitus saada joku nainen aina mukaan keikalta ja muista viis..

muutkin tietoisia tästä. Syövät itseltään päätä pois. Ei voi olla kummoista tuleivaisuutta tollasella bändillä. Ja muijat venaa tyytyväisinä himassa. Ykski maha pysys.

• kilpikonna..
        P.K. kirjoitti:

muutkin tietoisia tästä. Syövät itseltään päätä pois. Ei voi olla kummoista tuleivaisuutta tollasella bändillä. Ja muijat venaa tyytyväisinä himassa. Ykski maha pysys.

joo syövät omasta kuormasta, kyllä suosio kohta lopahtaa. miten niiden muijat voi olla niin tyhmiä ettei ne tajuu mitä niiden äijät tekee keikoilla, huh huh!!!! kenellä on maha pystyssä?

• adgjö
        P.K. kirjoitti:

Tai sitten ei.Bändäreiden pamputtaminen on lisännyt lukuisten bändien suosiota.Kilpailu on kovaa...itse musiikki näyttelee valitettavan pientä osaa kaupallisen musiikin kuvioissa.Pisteet hoidetaan himaan kaiken näköisellä oheistoiminnalla...

• Mirelle
        adgjö kirjoitti:

Tai sitten ei.Bändäreiden pamputtaminen on lisännyt lukuisten bändien suosiota.Kilpailu on kovaa...itse musiikki näyttelee valitettavan pientä osaa kaupallisen musiikin kuvioissa.Pisteet hoidetaan himaan kaiken näköisellä oheistoiminnalla...

Niin kai. Kun ei taidot riitä musiikissa mihinkään, muuhun, kuin toisten plagioimiseen( eikä kunnolla siihenkään), niin pitäähän sitä jollain muulla konstilla sitten yrittää päteä.

Ihmettelen vaan niitä naisia, jotka nuo kyseiset örkit saavat koukkuunsa. Taitavat ne naiset olla paitsi kuuroja, niin myös sokeita.

• Ansku
        P.K. kirjoitti:

Ketää kiinnostaa jotkut unelmavävyt? Viisi paviaanin näköistä tyyppiä muodostavat Ö-luokan bändin, jonka kaltaisia mahtuu neljätoista tusinaan.

• P.K.
        kilpikonna.. kirjoitti:

joo syövät omasta kuormasta, kyllä suosio kohta lopahtaa. miten niiden muijat voi olla niin tyhmiä ettei ne tajuu mitä niiden äijät tekee keikoilla, huh huh!!!! kenellä on maha pystyssä?

Laulajan muija ja alttarin kautta synnyttämään käy tie. Kitaristilla oli samointein tos jokin aika sitten. Unelmavävyjä tosiaan!

• P.K.
        Ansku kirjoitti:

Ketää kiinnostaa jotkut unelmavävyt? Viisi paviaanin näköistä tyyppiä muodostavat Ö-luokan bändin, jonka kaltaisia mahtuu neljätoista tusinaan.

Kuvauksesi oli ylihyvä, mutta kylhän tuo joitakin tuntuu kiinnostavan. Miks, ni en tiijjä enkä ymmärrä. Tekisivät ies KUNNON MUSIIKKIA!

• isa
        P.K. kirjoitti:

Olen joo tavannu.. ihmettelen kovasti heidän toimintaansa, koska kuitenkin pienet on piirit loppujen lopuksi..

• Nanna
        isa kirjoitti:

Olen joo tavannu.. ihmettelen kovasti heidän toimintaansa, koska kuitenkin pienet on piirit loppujen lopuksi..

älkää jaksako täällä nurista jos joku vävyistä ei ole vastannutkaan viesteihinne vaan kestäkää se ja jatkakaa elämää, ne on kuitenkin vaan muusikoita... =). Vävyt on ihan hyvä ja hauska ryhmä jolla on pitkä ura edessään jos vain sitä haluavat. Kyllähän tuo keikkojen määräkin jo jotain kertoo...

• isa
        Nanna kirjoitti:

älkää jaksako täällä nurista jos joku vävyistä ei ole vastannutkaan viesteihinne vaan kestäkää se ja jatkakaa elämää, ne on kuitenkin vaan muusikoita... =). Vävyt on ihan hyvä ja hauska ryhmä jolla on pitkä ura edessään jos vain sitä haluavat. Kyllähän tuo keikkojen määräkin jo jotain kertoo...

Kyse oli siitä, että onkos pojilla noussut niin sanotusti "kusi päähän". Siihen pitäisi saada asennemuutos pojille ja jalat takaisin maan päälle, tai se ura ei kovin kauaskantoinen oo vaikka miten hyvin soittaa, koska käyttäytyäkin pitäisi osata..
        (Ne on VAAN muusikoita, ai jai, paha paha...)

• P.K.
        Nanna kirjoitti:

jot eivät halua! :o)) Je mitenkähän toi `eivät vastannutkaan viesteihin` tähän liittyy?? Niitä näkee ja tapaa ihan liiankin usein. Olis muuten suorastaan tarve vähän vähempäänkin. Tää on niin tätä, ei taas sais mielipidettään ynnä muuta sanoa. Mut sanompa kuitenki!

• Juu-u
        P.K. kirjoitti:

Kuvauksesi oli ylihyvä, mutta kylhän tuo joitakin tuntuu kiinnostavan. Miks, ni en tiijjä enkä ymmärrä. Tekisivät ies KUNNON MUSIIKKIA!

Mulle paskamaisesti muusikoista on käyttäytyny Janne Tulkki! Juu, olen käynyt sen keikoilla yli 20 kertaa eli tiedän mistä puhun. Aluksi mä vain ajattelin et mä kuvittelin mut sit kun kaveritkin alko huomaamaan sen käytöksen niin pakkohan se oli uskoa. SIllä on nää suosikki tyypit ja sit ei suosikit. Huomautettakoon etten KOSKAAN oo yrittäny tyrkyttää itteeni sille tai mitään vastaavaa!! (joku kuitenkin jo ajatteli sitä....) SE ei oo vaivautunu edes välttämättä antamaan mulle nimmaria vaikka on nähny mun seissees jonos viistoistakin minuuttia. Eikä sitä oo koskaan kiinnosta kuunnella mitä mä oon yrittäny sille sanoa. Olisin vain kiittäny keikasta ja musiikista. Eipä se mua haittaa kun en sen keikoille enää edes vaivaudu. Silloin se hieman harmitti ku vielä erehdyin sitä kattomaan. ON sitä parempia ja mukavampiakin muusikkoja olemas jotka vaivautuu huomioimaa KAIKKI kuuliansa!

• hiukan..
        Juu-u kirjoitti:

Mulle paskamaisesti muusikoista on käyttäytyny Janne Tulkki! Juu, olen käynyt sen keikoilla yli 20 kertaa eli tiedän mistä puhun. Aluksi mä vain ajattelin et mä kuvittelin mut sit kun kaveritkin alko huomaamaan sen käytöksen niin pakkohan se oli uskoa. SIllä on nää suosikki tyypit ja sit ei suosikit. Huomautettakoon etten KOSKAAN oo yrittäny tyrkyttää itteeni sille tai mitään vastaavaa!! (joku kuitenkin jo ajatteli sitä....) SE ei oo vaivautunu edes välttämättä antamaan mulle nimmaria vaikka on nähny mun seissees jonos viistoistakin minuuttia. Eikä sitä oo koskaan kiinnosta kuunnella mitä mä oon yrittäny sille sanoa. Olisin vain kiittäny keikasta ja musiikista. Eipä se mua haittaa kun en sen keikoille enää edes vaivaudu. Silloin se hieman harmitti ku vielä erehdyin sitä kattomaan. ON sitä parempia ja mukavampiakin muusikkoja olemas jotka vaivautuu huomioimaa KAIKKI kuuliansa!

Se nyt vaan on mahdotonta huomioida kaikkia (tai edes suurinta osaa).Aika ei todellakaan riitä joka fanin kanssa jutteluun/nimmarin kirjoittamiseen.

• metsään menee
        Juu-u kirjoitti:

Minä laitan kans kauhani tähän liemeen.
        Olen muutaman kerran käynyt Janne Tulkin keikoilla,
        enkä ole seisomassa lavan reunalla.
        Joka kerta ,kun olen nimmaria hakenut ,olen sen halauksen ja kauniin hymyn kera saanut. Minulla on sellainen tuntuma,että Janne Tulkki
        on ujonpuoleinen.Pitää ite rohkeesti mennä pyytämään se nimmari.Eisitä kukaan sun puolestas tee.
        Jos olet ystävällinen , niin saat myös ystävällisyyttä.
        Niin metsä vastaan ,kuin sinne huudetaan!

• Kyselijä...
        P.K. kirjoitti:

Laulajan muija ja alttarin kautta synnyttämään käy tie. Kitaristilla oli samointein tos jokin aika sitten. Unelmavävyjä tosiaan!

Vai laulajalle ja kitaristille perhettä tulossa lisää, pitääpä kysäistä heiltä iteseltään. Täällä se on hyvä olemattoman nimimerkin takana tuollaisia puhua...

• vai sillälailla
        P.K. kirjoitti:

Kitaristin poikahan oli tuossa taannoin Syvälahden lavalla, tuollainen arvoilta 4-5 vuotta vanha poika, että ei se nyt ihan uusi juttu kuitenkaan ole....

• hilmis
        kilpikonna.. kirjoitti:

Jaa..mikä suosio?

• unelmavävyistä
        P.K. kirjoitti:

puhutte mutta Finlandersin bändi se vasta läpimätä tuossa uskollisuusasiassa onkin, sääliksi käy niiden liian hyväuskoisia naisia/c:.....(varmaa tietoa..)

• kosonen

Eino Grön, tosi leuhka ja ylimielinen, vai mitä????

• <<<<<

LOISTAVA LAULAJA KUN MIKÄ....

• Todellista tietoa
        <<<<< kirjoitti:

LOISTAVA LAULAJA KUN MIKÄ....

Kyllä se ykkösleuhka on tuo karaookelaulaja Olga Lehikoinen.

On se perseestä, sano, ihan kokonaan.

• vainenkin
        Todellista tietoa kirjoitti:

Kyllä se ykkösleuhka on tuo karaookelaulaja Olga Lehikoinen.

On se perseestä, sano, ihan kokonaan.

Nytten ollutkin tarkoitus kertoa, että onko lesoja artisteja eikä väitellä, että kuka ei oo....typerää juupas eipäs sekoilua.

• nää....
        vainenkin kirjoitti:

Nytten ollutkin tarkoitus kertoa, että onko lesoja artisteja eikä väitellä, että kuka ei oo....typerää juupas eipäs sekoilua.

Typeriä sellaset muusikot jotka ei enää vastaa viesteihin, jos ollu jonkun kans, koska luuleeko ne että se nainen enää tulee niiden keikalle? Syö omasta kuormasta ja tekee hallaa myös artistille!

• millä eväillä?

TimoTurpeinen vaikuttaa todella leuhkalta tyypiltä.
      Mitään syytä leveilyyn ei hänellä kyllä ole!!

• jii...

Tapani Kansa.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3583
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3342
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2046
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1972
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      43
      1790
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1686
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1645
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe