Missä kunnan asunnossa on sellainen parkkipaikka jossa voi ladata sähköautoa. Kela ei maksa minun bensalaskuja. Sähkölaskun kyllä maksaa. Nykyisellä paikalla ei ole sellaista mahdollisuutta. Vuokraahan en tietenkään joudu itse maksamaan. Sähköauton kyllä pystyn ostamaan, kylläkin toisen nimiin.
Sähköauton lataus.
6
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikesta päätellen olet hieno ihminen...
- Anonyymi
En minäkään voi tankata omassapihassa. Siksi on huoltoasemat.
- Anonyymi
🙈 justjoo, mee töihin ja omalla kustannuksella…
- Anonyymi
Voi ihme, sähköautollako ja "Kelan kerjäläisenä" ?! Onhan se tuokin tapa säästää rahaa "sähkäriin" ! Luulisi noin pienellä paikkakunnalla joku virkamies huomaavan tuon "epäsuhdanteen", kun vie "anomusta" kelan luukusta !?
Kaikenlaista kummaa, jos on totta ! Ei ole tasan "onnenlahjat" kaikilla !!
Noh, nyt sitten voi ajella hiljakseen ja äänettömästi, ei tunnu nekään kuuluisat töyssyt, ajellessa kylän raitilla ! - Anonyymi
Miksi jotkut työnantajat antavat työntekijöidensä ladata sähköautojaan ilmaiseksi työpaikalla, mutta eivät anna bensa-autolla ajavien työntekijöidensä tankata ilmaiseksi firman piikkiin? Pitääkö tämäkin asia oikeudessa koeponnistaa?
- Anonyymi
Aloittajan tulee kuntoutua tekemään kansalaisaloite että KELA korttiin tulle lisätä lataus- optio sähköautoille.
Sillä voisi ladata kalleimmillakin latausasemilla ettei matka katkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1247092KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4096793Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693443Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323008Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092594Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432144- 1251874
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211737Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821407- 741297