Olen kansallismielinen

Anonyymi

Etsin aate tovereita kenen kanssa jakaa surut ja ilot. Tykkään the Rasmuksen musiikista ja olen harrastanut painia. Toivottavasti löydän ystäviä Terv Tuomo

22

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä varmasti löytyy samanhenkisiä, monesti tuossa kylällä kattonu että siinä on joitain tosi isänmaalisen näköisiä kulkijoita!

      • Anonyymi

        Kyyläkyttääjä, hanki elämä


    • Anonyymi

      Minäkin olen hyvin kansallismielinen. Kuuntelen Irwin Goodmanin tuotantoa ja katselen YouTubesta Matti Nykäsen hyppyjä Calgaryn olympiakisoissa 1988 sekä vanhoja formulakisoja. Löytyykö ystäviä?

    • Anonyymi

      Minä taas olen keskustaliberaali. Prideliputan, käyn kirpparilla, vietän paastoa, kampanjoin transihmiset ja lgbt-tyyppien puolesta. Vihaan natseja, ei natseja minnekään, ei natseja Ilmajoelle... Laulan oopperakuorossa, toimin 4h kerhoissa, vesaisissa. Kierrätän kaiken, ajan sähköautolla, minulla on vihreän sähkön sopimus. Luen paljon, mutta en päässyt jatko-opintoihin nyt vietän välivuotta. Olen työharjoittelussa kirpparilla. Minulla on pinkit kumisaappaat. Löytyykö keskusta-aatteen joukoista kavereita?

      • Anonyymi

        Sinä olet kylläkin persu, kaikki merkit täsmäävät.


      • Anonyymi

        Tule mukaan tupailtoihin, meillä löytyy Vesaisista, nurista tuottajista Marttakerholaisiin oikeita Alkiolaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kylläkin persu, kaikki merkit täsmäävät.

        Oikea Pesru, totta moses


    • Anonyymi

      Minä puolestani olen käytettyjen autojen kauppias. Niitä on pitkä rivi rivitaloasuntoni pihalla. Minulla on parta, mutta ei hiuksia. Facebook-profiilikuvassani istun autossa aurinkolasit silmillä. Ilmeeni kuvassa on tiukan totinen.
      Löytyykö ystäviä?

      • Anonyymi

        Ei.


    • Anonyymi

      Olen persu ja vihaan työntekoa

      • Anonyymi

        Jos vihaat työntekoa, liity keskustaan, me elämme tukiaisilla.


      • Anonyymi

        Olen persu ja tykkään käyttää väkivaltaa, mutta koen, että minuun itseeni kohdistetaan väkivallan uhkaa. Toivon saavani apua korkeimmilta voimilta, onneksi aatetoverit uhriutuvat kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen persu ja tykkään käyttää väkivaltaa, mutta koen, että minuun itseeni kohdistetaan väkivallan uhkaa. Toivon saavani apua korkeimmilta voimilta, onneksi aatetoverit uhriutuvat kanssani.

        Minä olen Marko ja tykkään valehdella työssä ja vapaa-aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen persu ja tykkään käyttää väkivaltaa, mutta koen, että minuun itseeni kohdistetaan väkivallan uhkaa. Toivon saavani apua korkeimmilta voimilta, onneksi aatetoverit uhriutuvat kanssani.

        Moro Balint! Hiljaa oot ollu valtuustossa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moro Balint! Hiljaa oot ollu valtuustossa 🤔

        No morjens. Onneksi saatiin kuitenkin hyvä kunnanjohtaja. Näistä vanhoista paskoista pitää vielä päästä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No morjens. Onneksi saatiin kuitenkin hyvä kunnanjohtaja. Näistä vanhoista paskoista pitää vielä päästä eroon.

        Taas persu kirjoittelee kuppilasta keskellä yötä kun muut joutuu aamulla töihin.


    • Anonyymi

      Minä olen sosialidemokraatti ja siinä ne tärkeimmät.

      • Anonyymi

        Johan tuli hiljaista.


    • Anonyymi

      Persutko kansallismielisiä?

      • Anonyymi

        Venäjän kansallismielisiä.


    • Anonyymi

      Tänään olis paini kisat Eskon sänkyssä. Mennään ensin saunaan ja sitten yhden pers.een luo

    • Anonyymi

      Mun äiti on taistolainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe