Etsin aate tovereita kenen kanssa jakaa surut ja ilot. Tykkään the Rasmuksen musiikista ja olen harrastanut painia. Toivottavasti löydän ystäviä Terv Tuomo
Olen kansallismielinen
22
770
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä varmasti löytyy samanhenkisiä, monesti tuossa kylällä kattonu että siinä on joitain tosi isänmaalisen näköisiä kulkijoita!
- Anonyymi
Kyyläkyttääjä, hanki elämä
- Anonyymi
Minäkin olen hyvin kansallismielinen. Kuuntelen Irwin Goodmanin tuotantoa ja katselen YouTubesta Matti Nykäsen hyppyjä Calgaryn olympiakisoissa 1988 sekä vanhoja formulakisoja. Löytyykö ystäviä?
- Anonyymi
Minä taas olen keskustaliberaali. Prideliputan, käyn kirpparilla, vietän paastoa, kampanjoin transihmiset ja lgbt-tyyppien puolesta. Vihaan natseja, ei natseja minnekään, ei natseja Ilmajoelle... Laulan oopperakuorossa, toimin 4h kerhoissa, vesaisissa. Kierrätän kaiken, ajan sähköautolla, minulla on vihreän sähkön sopimus. Luen paljon, mutta en päässyt jatko-opintoihin nyt vietän välivuotta. Olen työharjoittelussa kirpparilla. Minulla on pinkit kumisaappaat. Löytyykö keskusta-aatteen joukoista kavereita?
- Anonyymi
Sinä olet kylläkin persu, kaikki merkit täsmäävät.
- Anonyymi
Tule mukaan tupailtoihin, meillä löytyy Vesaisista, nurista tuottajista Marttakerholaisiin oikeita Alkiolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kylläkin persu, kaikki merkit täsmäävät.
Oikea Pesru, totta moses
- Anonyymi
Minä puolestani olen käytettyjen autojen kauppias. Niitä on pitkä rivi rivitaloasuntoni pihalla. Minulla on parta, mutta ei hiuksia. Facebook-profiilikuvassani istun autossa aurinkolasit silmillä. Ilmeeni kuvassa on tiukan totinen.
Löytyykö ystäviä?- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Olen persu ja vihaan työntekoa
- Anonyymi
Jos vihaat työntekoa, liity keskustaan, me elämme tukiaisilla.
- Anonyymi
Olen persu ja tykkään käyttää väkivaltaa, mutta koen, että minuun itseeni kohdistetaan väkivallan uhkaa. Toivon saavani apua korkeimmilta voimilta, onneksi aatetoverit uhriutuvat kanssani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen persu ja tykkään käyttää väkivaltaa, mutta koen, että minuun itseeni kohdistetaan väkivallan uhkaa. Toivon saavani apua korkeimmilta voimilta, onneksi aatetoverit uhriutuvat kanssani.
Minä olen Marko ja tykkään valehdella työssä ja vapaa-aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moro Balint! Hiljaa oot ollu valtuustossa 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moro Balint! Hiljaa oot ollu valtuustossa 🤔
No morjens. Onneksi saatiin kuitenkin hyvä kunnanjohtaja. Näistä vanhoista paskoista pitää vielä päästä eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No morjens. Onneksi saatiin kuitenkin hyvä kunnanjohtaja. Näistä vanhoista paskoista pitää vielä päästä eroon.
Taas persu kirjoittelee kuppilasta keskellä yötä kun muut joutuu aamulla töihin.
- Anonyymi
Minä olen sosialidemokraatti ja siinä ne tärkeimmät.
- Anonyymi
Johan tuli hiljaista.
- Anonyymi
Persutko kansallismielisiä?
- Anonyymi
Venäjän kansallismielisiä.
- Anonyymi
Tänään olis paini kisat Eskon sänkyssä. Mennään ensin saunaan ja sitten yhden pers.een luo
- Anonyymi
Mun äiti on taistolainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646598
- 541965
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441772- 541152
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3461130Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511085Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907