Hyvää kesäaikaa kaikille

🌞😎👍 Valo voittaa jälleen! Söin tänään aamiaisella pakastemmamsikoita. Siitä muistui mieleeni ehkä parhain kesäbiisi:
Summer wine
https://youtu.be/791z7Nb985Y

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 🍓 🍓🍓 pakastemansikoita siis. Heräsin liian aikaisin kun luulin nukkuneeni riittävän kauan. Kahvikupin jälkeen ei uni tullut uudestaan, joten päivä on mennyt punaiselle ristille. Mukavinta tässä kellojen siirrossa on se, että iltaseitsemän lenkin saa tehdä valoisana aikana 😎🦮👍 by the way sillä on merkitystä että emojeita on aloituksessa kolme peräkkäin.

    • Anonyymi

      Tuleva kesä 👍👍👍 kesäaika 👎👎👎. Taas monta kuukautta huonoilla unilla. Odotan taas talviaikaa kuin kuuta nousevaa.

      • Riittävä nukkuminen on toimintakyvyn kannalta tärkeää. Itellä on nukkuminen ollut nyt katkonaista uniapneakoneen takia. Huomaa ettei ole yhtä puuhakas kuin hyvin nukkuneena. Mielialaankin se vaikuttaa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Riittävä nukkuminen on toimintakyvyn kannalta tärkeää. Itellä on nukkuminen ollut nyt katkonaista uniapneakoneen takia. Huomaa ettei ole yhtä puuhakas kuin hyvin nukkuneena. Mielialaankin se vaikuttaa.

        No niinhän se olisi tärkeää ja siksi kesäaika onkin persiistä. Monta monituista kuukautta vajailla unilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän se olisi tärkeää ja siksi kesäaika onkin persiistä. Monta monituista kuukautta vajailla unilla.

        Samaa mieltä. Illat ovat muutenkin meillä kesäisin valoisia niin sitten sitä valoa tarvitsee vielä oikein tarkoituksella siirtää yöaikaan. Ei järjen häivää tässä tavassa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Illat ovat muutenkin meillä kesäisin valoisia niin sitten sitä valoa tarvitsee vielä oikein tarkoituksella siirtää yöaikaan. Ei järjen häivää tässä tavassa. 😂

        Jep ja just kun aamut viimein olivat valoisia ja mukava herätä niin ei kun muutetaan ne taas pimeiksi ja odotetaan taas kuukausi. En tajua mitkä neropatit tän systeemin on keksineet. 😂


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Riittävä nukkuminen on toimintakyvyn kannalta tärkeää. Itellä on nukkuminen ollut nyt katkonaista uniapneakoneen takia. Huomaa ettei ole yhtä puuhakas kuin hyvin nukkuneena. Mielialaankin se vaikuttaa.

        Vinkki: jätä se juopottelu vähemmälle ja laihduta normipainoon eli muutama 10kg, niin uniapnea helpottaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja just kun aamut viimein olivat valoisia ja mukava herätä niin ei kun muutetaan ne taas pimeiksi ja odotetaan taas kuukausi. En tajua mitkä neropatit tän systeemin on keksineet. 😂

        Mä oon ollut tyytyväinen pimentävään rullaverhoon. Se on todellakin ollut hintansa väärtti.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mä oon ollut tyytyväinen pimentävään rullaverhoon. Se on todellakin ollut hintansa väärtti.

        No se on hyvä, että nuo sinulle auttavat. Minulle noilla ei ole mitään väliä. Puoli vuotta kestävä elimistön stressitila on syvältä takalistosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vinkki: jätä se juopottelu vähemmälle ja laihduta normipainoon eli muutama 10kg, niin uniapnea helpottaa

        Vinkki: Eiköhän ne erikoislääkärit jotka uniapnean diagnosoi osaa myös antaa palstatohtoreita paremmat hoito-ohjeet.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mä oon ollut tyytyväinen pimentävään rullaverhoon. Se on todellakin ollut hintansa väärtti.

        Mutta kun ikkunat on itään niin yksi kerros pimentävää materiaalia ei riitä peittämään valon ylivuotoa, saatana.

        Saatan kohta panna jätesäkkiä ikkunan pintaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ikkunat on itään niin yksi kerros pimentävää materiaalia ei riitä peittämään valon ylivuotoa, saatana.

        Saatan kohta panna jätesäkkiä ikkunan pintaan!

        Minä teen niin että teippaan maalarinteipillä pimennysverhot ikkunankarmeihin kiinni. Muutamalla teipinpalalla ja sitten aamulla poistan ainakin yhden verhon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun ikkunat on itään niin yksi kerros pimentävää materiaalia ei riitä peittämään valon ylivuotoa, saatana.

        Saatan kohta panna jätesäkkiä ikkunan pintaan!

        Eikä se pimentäminen oikeasti kaikkia auta. Itselleni on ihan sama, vaikka nukkuisin maakellarissa, johon ei tulisi valonsädettäkään. Se valo on minulle lähinnä veemäistä ja juuri se typeryyden viimeinen huipentuma, että täytyy siirtää valosaa aikaa yöhön.

        Suurin ongelma on yksinkertaisesti se kellonajan ja aikataulun vaihto. Se vaan ei onnistu, vaikka mitä tekisin. Uni ei tule ja kun se ei tule niin nukkuminen aina vain vaikeutuu. Sitä ei muuta se, että nousen aamulla ajoissa. Mä nousen sitten kolmen tunnin unien jälkeen ja juu kyllähän se onnistuu ja noin aina jokusen viikon elää, mutta järkeä siinä ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se pimentäminen oikeasti kaikkia auta. Itselleni on ihan sama, vaikka nukkuisin maakellarissa, johon ei tulisi valonsädettäkään. Se valo on minulle lähinnä veemäistä ja juuri se typeryyden viimeinen huipentuma, että täytyy siirtää valosaa aikaa yöhön.

        Suurin ongelma on yksinkertaisesti se kellonajan ja aikataulun vaihto. Se vaan ei onnistu, vaikka mitä tekisin. Uni ei tule ja kun se ei tule niin nukkuminen aina vain vaikeutuu. Sitä ei muuta se, että nousen aamulla ajoissa. Mä nousen sitten kolmen tunnin unien jälkeen ja juu kyllähän se onnistuu ja noin aina jokusen viikon elää, mutta järkeä siinä ei ole.

        Joillakin on todella se sisäinen kello niin tarkka, että aikataulun vaihto on hankalaa. Kestämistä sinne. Jospa olis viimeinen kellonvaihto tämä.


    • Anonyymi

      Erikoista tämä kesäaika. Ajattelin lähteä illalla "lenkille", mutta kirkon kello näyttikin yllättäen jo 19.30. Eihän siinä enää mihinkään voi lähteä, kun pitää kläydä pötkölleen, jotta aamupakkasessa ennen auringonnousua on reippaana raappaamassa auton ikkunoita.

      • Jotkut on hyötyneet auton suojapeitteistä. Ei ole niin paljon rapsuttamista. Turhanpäiväistä tuo kellojen muuttelu. Kaikki oli ihan hyvin silloin kun kelloja ei muutettu.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jotkut on hyötyneet auton suojapeitteistä. Ei ole niin paljon rapsuttamista. Turhanpäiväistä tuo kellojen muuttelu. Kaikki oli ihan hyvin silloin kun kelloja ei muutettu.

        Peltilehmäily on läskien harrastus mikä tuhoaa ilmaston, tukkii kaupunkien kadut, pilaa hengitysilman ja tuhoaa peltilehmäilijänkin terveyden, saatana!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Peltilehmäily on läskien harrastus mikä tuhoaa ilmaston, tukkii kaupunkien kadut, pilaa hengitysilman ja tuhoaa peltilehmäilijänkin terveyden, saatana!

        Maaseudulla on nykyisin auto välttämätyömyys kun kaikki palvelut kauppoja myöten ovat kaukana. Muutenkin autoilijat rahoittaa yhteiskuntaa aika hyvin. Verotus olisi paljon kovempi ilman maksulehmiä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Maaseudulla on nykyisin auto välttämätyömyys kun kaikki palvelut kauppoja myöten ovat kaukana. Muutenkin autoilijat rahoittaa yhteiskuntaa aika hyvin. Verotus olisi paljon kovempi ilman maksulehmiä.

        Peltilehmän vaatima tila on koko väestön kustantama!!! Peltilehmäväylien rakentaminenkin maksaa törkeästi enemmän kuin ihmisten väylät ja koko infra on koko väestön verotuloilla tuettua!!!

        Peltilehmäilijät ovat vähemmistö mutta niilleon jyvitetty ylimäärä verotuloista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peltilehmän vaatima tila on koko väestön kustantama!!! Peltilehmäväylien rakentaminenkin maksaa törkeästi enemmän kuin ihmisten väylät ja koko infra on koko väestön verotuloilla tuettua!!!

        Peltilehmäilijät ovat vähemmistö mutta niilleon jyvitetty ylimäärä verotuloista!

        Mistähän sinä nuo tietosi kaivat. Autoilijat maksavat veroa ja maksuja enemmän kuin mitä yhteiskunnalta teiden ylläpitoon kuluu.


    • Anonyymi

      Aloitus oli pirteä ja kesäbiisi on hyvä, mutta kesäaika on todella typerä keksintö.

      Ajatelkaa, että eletään 2000-lukua ja koululaiset pakotetaan heräämään liian aikaisin.

      Koulu alkaa klo 7.00 oikeasti. Sitten vielä ihmetellään, että lapset ja nuoret ovat niin väsyneitä.

      • Koululaisilla on kovat ajat. Liian aikaiset aamut. Liian lyhyet kesälomat. Liikaa opeteltavaa. Ooetus alkaa liian aikaisin esikouluilla ja varhaiskasvatuksella. Kyllä sitä myöhemminkin ehtii opiskelemasn ja juoksemaan kellon perässä. Mitä yksi vuosi merkitsee ihmisen elämässä.


    • Anonyymi

      Vitun kesäaika, muovinen, keinotekoinen aika! Kesäaika on lähellä ryysyä ja muutenkin normaaliaika olisi oikein, jos mä saisin valita niin eilen olisi käännetty tunti taaksepäin eikä kuten piti tehdä!

      Vitun kesäaika!

      • Minä olin mielissäni iltalenkillä, mutta olisin voinut odottaa muutaman viikon sitä valoisampaa iltaa. Jotenkin hölmöä on siirrellä kelloa edestakaisin. En ole ymmärtänyt koko kesäaikaa.


    • Anonyymi

      Ihan hyvä melodia biiseissä, mutta sanat.. nainen ryöstää miehen omaisuuden lopussa..

      • Tosiaan, aika huonosti lopussa käy. En ollutkaan niin tarkkaan biisiä kuunnellut kun olen ollut kertsin lumoissa.


    • Anonyymi

      Kesäaika on ihan paska.👎 🤮👎

      • Hyvä mielipide!


    • Anonyymi

      Kesäaika on hyvä, jos väsyttää niin nukkuu univelat pois.

      • Niinpä, jos vaan voi nukkua aamulla pidempään niin onhan silloin pimeämpää. Ja ne joille se sopii, voivat melatoniinilla tasottaa kellojen siirtämistä. Kaikkien lääkkeitten kanssahan melatoniini ei sovi.


      • Anonyymi

        Ei ole ikinö aikaa nukkua, mutta kuolemahan kuittaa kaikki univelat.


    • Anonyymi

      Oikein oikein

    • Anonyymi

      Aivan on paras biisi mulle myös!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe