Nyt pääsee kotoa lähtemään vieraisiin tanssin verukkeella ja on tätä odotettu mirri kuumana. Ukko ei tiedä mitään mitä siellä reissulla oikeasti tehdään! Tsih tsih
Tanssipaikat taas auki moneen aikaan
29
2672
Vastaukset
- Anonyymi
Tanssitaan. Mitäs muuta???
- Anonyymi
Vierasta melaa mekkoon tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vierasta melaa mekkoon tietenkin.
Asuntoauto heiluu
- Anonyymi
Kannattaa ruuvata tukiijalaat alahalle nottei auto pahoon heilu
- Anonyymi
Mut antenni
heiluu- Anonyymi
No sekin alaha
- Anonyymi
Luhurikkaan, lurikkaan, tanssimaan ja ......n
- Anonyymi
Samalla reissulla salarakas panee minua mökillä ja joskus autossa. Mies kyselee ennen lähtöä, että miksi pimppa pitää sheivata tanssiin lähtiessä. No miksiköhän?
- Anonyymi
Kannattaa tulla Lahteen päin. Pääsiäisenä on Pesäkalliolla joka ilta hyvät esiintyjät.
- Anonyymi
Saako siellä pesää?
- Anonyymi
Kukunmajalla oli tanssit. Sain eka kerralla
- Anonyymi
Siis vuonna 64 sain..
- Anonyymi
Järvenrannassa käytiin painamassa.
- Anonyymi
Hänkin oli mies 🥸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänkin oli mies 🥸
Sain kerran tansseissa erittäin hyvän poskihoidon eräältä pitkätukkaiselta Kuortaneen naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain kerran tansseissa erittäin hyvän poskihoidon eräältä pitkätukkaiselta Kuortaneen naiselta.
Pimppiä kihelmöi. Olisiko jossain tansseja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimppiä kihelmöi. Olisiko jossain tansseja?
Ukko luuli minun lähtevän kaverin kanssa tansseihin, mutta sain kyytiä rakastajan asunto-autossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukko luuli minun lähtevän kaverin kanssa tansseihin, mutta sain kyytiä rakastajan asunto-autossa.
Kyllä oli kovat menot ja pimpero höyryää vieläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli kovat menot ja pimpero höyryää vieläkin.
Ja sitten heräsin unestani
- Anonyymi
Saimpa isoa vierasta.
- Anonyymi
Kiimakallion tielläkö?
- Anonyymi
nojatuoli ollu viime aikoin nukkuma paikka
- Anonyymi
Eikö se yks tee uutta tanssipaikkaa sinne maalle.
- Anonyymi
Kaks tekee sitä kiimakalliontiellä.
- Anonyymi
Auto heiluu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto heiluu!
Oliko kumi puhjennut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko kumi puhjennut
Ei siellä kumia käytetä.
- Anonyymi
Tekee gutvanaa.
- Anonyymi
Nii eikös teillä se asuntovaunu projekti ollukin?
Isompi tyttö ku kerran persettä heilauttaa nii Levilläkin vielä heiluu vaunu.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308418Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571123Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17756Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?60650En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617- 34588