Kaveri ehti asua pari kuukautta vain Saloisten uusissa rivareissa, ja muutti pois huonon äänieristyksen takia. Ja äänieristys oli huono, kun kävin kylässä niin naapurissa lapset huutaa kuin hyenat ja kauhea kantapää jyske kantautui kaverin asuntoon. Kaverini mukaan naapurin kuorsauskin kuului seinien läpi, ei mitään yksityisyyttä. Kauhealla kiireellä rakennetaan taloja tänne Raaheen, mutta ei edes sen vertaan rakennuttajia kiinnosta, että kiinnittäisivät huomioita äänieristeisiin. Enkä edes ymmärrä miksi tänne takapajulaan rakennetaan, kun puolet asunnosta tyhjiä.
Raahessa rakennetaan huonoja taloja
9
970
Vastaukset
- Anonyymi
Raahessa tietyt firmat rakentavat ja halvalla.nåmä ovat lestavetoisia ja niiden rakentamiin taloihin ei kannata muuttaa.
- Anonyymi
Joo.tämä lehto on pahin mikä on raahen suosiossa.eikös ne valinneet lehfon tekemään prisman laajennuksenkin noin vaan kaikessa hiljaisuudessa.kartelli ja hyväveli toimii raahessa.aamen armahtakaa.
- Anonyymi
Halvalla ei saa hyvää!
- Anonyymi
Näyttää, että joku jo myy Hälintien rivaria Saloisissa, ilmoitus etuovessa. Eipä joku muukaan jaksanut asua siinä kauan.
- Anonyymi
Ei se ole Oulussakaan tuon parempaa. Sutta ja sekundaa tahallaan tehdään. Hintoja vain nostellaan.
- Anonyymi
Minä asuin Kauppakadulla uudehkossa kerrostalossa ja siellä myös huono äänieristys. Naapureiden vessakäynnit kuuluivat ihan selvästi asuntooni, aamuisin melkoinen lorina kun naapurin mies pissasi pönttöön ja yläkerran vessassa pöntön kansi paiskattiin kiinni niin että pamahdus kuului alakertaan asti. Käytävältä kuului kaikki äänet asuntoon , asunnon ovi oli kuin pahvia, ei minkäänlaista äänieristystä. Asuntojen sisältä taas äänet kuuluivat hyvin käytävään, joten se siitä yksityisyydestä.
- Anonyymi
Normaalia nykysuomaalaista laatua.
- Anonyymi
"Minä asuin Kauppakadulla uudehkossa kerrostalossa ja siellä myös huono äänieristys. Naapureiden vessakäynnit kuuluivat ihan selvästi asuntooni, aamuisin melkoinen lorina kun naapurin mies pissasi pönttöön ja yläkerran vessassa pöntön kansi paiskattiin kiinni niin että pamahdus kuului alakertaan asti. Käytävältä kuului kaikki äänet asuntoon , asunnon ovi oli kuin pahvia, ei minkäänlaista äänieristystä. Asuntojen sisältä taas äänet kuuluivat hyvin käytävään, joten se siitä yksityisyydestä."
Mahdatkohan puhua Kauppakatu 47 asunnoista, Kelan lähellä. Ei ole meinaan siinäkään kerrostalossa paras mahdollinen äänieristys ja naapureina nykyjään teinejä jotka mekastaa. Eikä isännöitsijä piittaa pätkääkään metelistä öisin, vaan se on kuulemma normaalia. - Anonyymi
Ei ole juurikaa viittiny katella, vähemmälläki näkkee millaista aatikoitarakentanee rannikkoseuvuille kovempihintaisia neliöhintoja. Näyttää ihan järjetöntä energiahukka olevia taloja, eivätkä talvella kauniita, ehkä kesällä kun peittyvät pusikoiden taakke. Eipä ole monin paikoin kehumista keskusta alueellaka, monetki vanhat talot heikon kuntoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763143
- 622877
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322415- 802246
- 622079
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191583Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416