mutta kun ei ole mitään mihin uskoa.
Haluaisin niin uskoa
17
50
Vastaukset
- Anonyymi
"ei ole mitään mihin uskoa"
Niinkö uskot?- Anonyymi
"Niinkö uskot?"
Empä usko
Luulet itse vaan - Anonyymi
Uskon, että olet tollo.
Niin uskon.
- Anonyymi
Voisit kokeilla reaalikoriuskoa. Se on aika helppoa.
Otat aina jonkin tolkun asian kerrallaan ja lisäät sen uskottavien koriin jos se selkeästi kuuluu sinne.
Esimerkiksi jos sinusta vaikuttaa selvältä, että energiaa voi varastoida akkuihin, niin laitat se asian sinne koriin.
Sitten otat toisen asia ja kolmannen ja ...
Muista laittaa kori tukevalle alustalle, etten kuin aloitat. Siitä nimittäin tulee äkkiä niin painava, ettei sitä voi siirtää."Esimerkiksi jos sinusta vaikuttaa selvältä, että energiaa voi varastoida akkuihin, niin laitat se asian sinne koriin."
Höpsistä, tuo ei ole uskon asia vaan tieteellisesti mitattava fakta. Uskon asia on sellainen, jota ei voi todistaa tieteellisesti, esimerkiksi vaikkapa ihmisoikeudet tai raha.- Anonyymi
Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
"Esimerkiksi jos sinusta vaikuttaa selvältä, että energiaa voi varastoida akkuihin, niin laitat se asian sinne koriin."
Höpsistä, tuo ei ole uskon asia vaan tieteellisesti mitattava fakta. Uskon asia on sellainen, jota ei voi todistaa tieteellisesti, esimerkiksi vaikkapa ihmisoikeudet tai raha.Moose, taisit lukea hieman liian nopeasti;-D
- Anonyymi
Usko pois!
- Anonyymi
Aloittajalla on tyypillinen ateistin ongelmallinen elämä. On totta, että ei voi uskoa, ellei ole mihin uskoa.
Kannattaa siis lukea Raamattua ja löytää Jumala. Jumalaan voi aina kaikissa tilanteissa uskoa.- Anonyymi
Joo, voi aina uskoa, mutta samalla aina perusteettomasti.
Sama koskee hindulaisten lukemattomia jumalia, viikinkien/vanhojen kreikkalaisten ja egyptiläisten jumalia, puhumattakaan maahisista ja menninkäisistä: kaikkiin voi uskoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, voi aina uskoa, mutta samalla aina perusteettomasti.
Sama koskee hindulaisten lukemattomia jumalia, viikinkien/vanhojen kreikkalaisten ja egyptiläisten jumalia, puhumattakaan maahisista ja menninkäisistä: kaikkiin voi uskoa.Eikö nuo tuollaiset ole epäjumalia? Raamatusta löytyy Elävä Jumala!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nuo tuollaiset ole epäjumalia? Raamatusta löytyy Elävä Jumala!
Mistään ei ole löytynyt minkäänlaist jumalaa, ei elävää, ei kuolluytta.
Jumalia on vain jumaluskovien korvien välissä. - Anonyymi
"Kannattaa siis lukea Raamattua ja löytää Jumala."
Niin mutta kun se Raamatun Jumala on aivan uskomaton tapaus.
Ei siihen pysty uskomaan millään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistään ei ole löytynyt minkäänlaist jumalaa, ei elävää, ei kuolluytta.
Jumalia on vain jumaluskovien korvien välissä.Mun Raamatusta löytyy
Liiskasin sillä kärpäsen
Tarkoitin yllä
- Anonyymi
> Haluaisin niin uskoa
Miksi?
Parempi olisi alkaa ymmärtää oikein asioita. Ateistit perustelevat ateismiaan-> rationaaliseen ajatteluun.
Ja tieteen tutkimuksiin.
Siksi kaikki henkimaailman asiat kokevat sellaista turbulenssia
missä jokainen ateisti täräjää ja kehittää vastapyörteen
ja kaikki uskonnollisuuteen ja henkiseen todellisuuteen
liittyvät asiat siirretään öömappiin nauruhymiöllä ja käkätyksellä.
Uskoisin että tiede tulee kuitenkin yhä enemmän lähentymään henkimaailmaa teknisin välinein. Ihmissilmä näkee vain taajuusvälillä
430-770 THz. Korvamme havaitsevat äänen välillä 20Hz - 20kHz. Nämä alueet muodostavat murto-osan äänen ja valon kokonaistaajuusalueesta. Tämä tarkoittaa, että ympärillämme tapahtuu paljon, mitä emme näe tai kuule. Nyt maailmalla oleva buumi kehoittaa ihmisiä ottamaan yhteyttä henkiin ja keskustelemaan henkimaailman kanssa.
On rakennettu erityisiä laitteita, joita voi ostaa. On myös Appseja joita
voi ladata älylaitteisiin ilmaiseksi tai pientä korvausta vastaan.
https://www.youtube.com/watch?v=izgKIH3HMjk- Anonyymi
minä uskon että voitan lotossa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Älä usko! Usko mieluummin, että minä voitan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412458Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101858Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731766Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801295- 651218
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171178TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161058Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901050Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42904- 70882