Haluaisin niin uskoa

Anonyymi

mutta kun ei ole mitään mihin uskoa.

17

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "ei ole mitään mihin uskoa"

      Niinkö uskot?

      • Anonyymi

        "Niinkö uskot?"
        Empä usko

        Luulet itse vaan


      • Anonyymi

        Uskon, että olet tollo.

        Niin uskon.


    • Anonyymi

      Voisit kokeilla reaalikoriuskoa. Se on aika helppoa.
      Otat aina jonkin tolkun asian kerrallaan ja lisäät sen uskottavien koriin jos se selkeästi kuuluu sinne.
      Esimerkiksi jos sinusta vaikuttaa selvältä, että energiaa voi varastoida akkuihin, niin laitat se asian sinne koriin.
      Sitten otat toisen asia ja kolmannen ja ...
      Muista laittaa kori tukevalle alustalle, etten kuin aloitat. Siitä nimittäin tulee äkkiä niin painava, ettei sitä voi siirtää.

      • "Esimerkiksi jos sinusta vaikuttaa selvältä, että energiaa voi varastoida akkuihin, niin laitat se asian sinne koriin."

        Höpsistä, tuo ei ole uskon asia vaan tieteellisesti mitattava fakta. Uskon asia on sellainen, jota ei voi todistaa tieteellisesti, esimerkiksi vaikkapa ihmisoikeudet tai raha.


      • Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

        "Esimerkiksi jos sinusta vaikuttaa selvältä, että energiaa voi varastoida akkuihin, niin laitat se asian sinne koriin."

        Höpsistä, tuo ei ole uskon asia vaan tieteellisesti mitattava fakta. Uskon asia on sellainen, jota ei voi todistaa tieteellisesti, esimerkiksi vaikkapa ihmisoikeudet tai raha.

        Moose, taisit lukea hieman liian nopeasti;-D


    • Anonyymi

      Usko pois!

    • Anonyymi

      Aloittajalla on tyypillinen ateistin ongelmallinen elämä. On totta, että ei voi uskoa, ellei ole mihin uskoa.

      Kannattaa siis lukea Raamattua ja löytää Jumala. Jumalaan voi aina kaikissa tilanteissa uskoa.

      • Anonyymi

        Joo, voi aina uskoa, mutta samalla aina perusteettomasti.

        Sama koskee hindulaisten lukemattomia jumalia, viikinkien/vanhojen kreikkalaisten ja egyptiläisten jumalia, puhumattakaan maahisista ja menninkäisistä: kaikkiin voi uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, voi aina uskoa, mutta samalla aina perusteettomasti.

        Sama koskee hindulaisten lukemattomia jumalia, viikinkien/vanhojen kreikkalaisten ja egyptiläisten jumalia, puhumattakaan maahisista ja menninkäisistä: kaikkiin voi uskoa.

        Eikö nuo tuollaiset ole epäjumalia? Raamatusta löytyy Elävä Jumala!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nuo tuollaiset ole epäjumalia? Raamatusta löytyy Elävä Jumala!

        Mistään ei ole löytynyt minkäänlaist jumalaa, ei elävää, ei kuolluytta.
        Jumalia on vain jumaluskovien korvien välissä.


      • Anonyymi

        "Kannattaa siis lukea Raamattua ja löytää Jumala."

        Niin mutta kun se Raamatun Jumala on aivan uskomaton tapaus.
        Ei siihen pysty uskomaan millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistään ei ole löytynyt minkäänlaist jumalaa, ei elävää, ei kuolluytta.
        Jumalia on vain jumaluskovien korvien välissä.

        Mun Raamatusta löytyy
        Liiskasin sillä kärpäsen

        Tarkoitin yllä


    • Anonyymi

      > Haluaisin niin uskoa

      Miksi?

      Parempi olisi alkaa ymmärtää oikein asioita.

    • Ateistit perustelevat ateismiaan-> rationaaliseen ajatteluun.


      Ja tieteen tutkimuksiin.
      Siksi kaikki henkimaailman asiat kokevat sellaista turbulenssia
      missä jokainen ateisti täräjää ja kehittää vastapyörteen
      ja kaikki uskonnollisuuteen ja henkiseen todellisuuteen
      liittyvät asiat siirretään öömappiin nauruhymiöllä ja käkätyksellä.

      Uskoisin että tiede tulee kuitenkin yhä enemmän lähentymään henkimaailmaa teknisin välinein. Ihmissilmä näkee vain taajuusvälillä
      430-770 THz. Korvamme havaitsevat äänen välillä 20Hz - 20kHz. Nämä alueet muodostavat murto-osan äänen ja valon kokonaistaajuusalueesta. Tämä tarkoittaa, että ympärillämme tapahtuu paljon, mitä emme näe tai kuule. Nyt maailmalla oleva buumi kehoittaa ihmisiä ottamaan yhteyttä henkiin ja keskustelemaan henkimaailman kanssa.

      On rakennettu erityisiä laitteita, joita voi ostaa. On myös Appseja joita
      voi ladata älylaitteisiin ilmaiseksi tai pientä korvausta vastaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=izgKIH3HMjk

    • Anonyymi

      minä uskon että voitan lotossa 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Älä usko! Usko mieluummin, että minä voitan :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe