Aika monella on tämä tapa täällä.
Uusi Testamentti povitaskussa
29
1073
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta vanhan testamentin sääntöjen mukaan eletään
- Anonyymi
Ja perinteiset perhearvot.
- Anonyymi
Eli kakaroista ei pidetä huolta, eikä kasvateta hyviin tapoihin. Kannattaa tehdä vain sen verran lapsia että ehtii kasvattaa niistä kunnon ihmisiä. Noita liikennemerkkien kaatajia on pitäjä puolillaan
- Anonyymi
Vielä jos viisi leipää ja kaksi kalaa. Ne ritittävät pitkälle.
- Anonyymi
Nuo vaativat kassin.
- Anonyymi
Tärkeä kirja
- Anonyymi
Mulla on taskumatti
- Anonyymi
Säälin sinua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälin sinua!
Minä sinun vaimoasi
- Anonyymi
Huomenna on jo pyhän aatto.
- Anonyymi
Se on hyvä tapa.
- Anonyymi
Kerran pääkaupunkiseudulla käydessäni joku miekkonen huomasi paidan rintataskussani olevan kohouman. Luuli sitä tupakka-askiksi ja tuli pummaamaan. Näytin sitten taskustani samankokoista ja muotosta Uutta Testamenttia. Miekkonen hämmästyi suuresti. Olisitte nähneet hänen ilmeensä.
- Anonyymi
Älypuhelissa on koko Raamattu ja myös Virsikirja
- Anonyymi
Suositteleisin lukemisen aloittamista Johanneksen evankeliumista.
- Anonyymi
Perinteiset perhearvot ennen kaikkea.
- Anonyymi
Näinä aikoina se pitääkin olla povitaskus.
- Anonyymi
Uusi testamentti korvaa vanhan tietysti, ettei tuu liian vaikeeksi elämä!😇😇
- Anonyymi
Se tapa saisi olla kaikkialla Suomessa.
- Anonyymi
Näin pääsiäisen aikaan, kun oleillaan vaan kotosalla, niin on paljon aikaa lueskella Raamattua ja kuunnella hengellisiä radio-ohjelmia.
- Anonyymi
Uudesta Testamentista ei löydy tukea kuin perinteisille perhearvoille.
- Anonyymi
Muistakaa rukouksissa kaikkia kärsiviä ihmisiä.
- Anonyymi
Kannattaa myös seurata aikain merkkejä ympärillä. Ennen Kristuksen toista tulemista tapahtuu suuri luopumus, uskosta luopuminen. Myös sanomia sodista, maanjäristyksiä, kulkutauteja esiintyy yhä enemmän. Sitten ilmestyy laittomuuden ihminen / antikristus. Laittomuuden ihminen korottaa itsensä yli kaiken mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan. Mikään ei ole antikristukselle pyhää, paitsi hän itse.
- Anonyymi
Hyvä tapa.
- Anonyymi
Pitäisi olla taskumatti povitaskussa 👍🥂
- Anonyymi
Ei vaan Raamattu.
- Anonyymi
Ensin pitäs olla takki, mihin minulla ei ole varaa 🥺
- Anonyymi
Aika monella Jallu povitaskussa.
- Anonyymi
Saako jallusta tilattua povitaskumallin?
- Anonyymi
Ainakaan kondomipakettia ei povarissa ole kun halpahallista ei saa kondomeja 😡
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001