Kysymys "Rabbille".

Anonyymi

Voiko noita sinun blogikirjoituksia koota ja vaikka painattaa niistä jonkinlaisen joko kirjoituksen tai vihkon? Saako niitä järjestellä tai ryhmitellä, ja mitä vaatimuksia sinulla on mahdollisen julkaisun suhteen.
Niissä näkyy olevan hyvin paljon suoranaista profetiaa, ja ennen selittämättömien Raamatunkohtien avaamista.

213

4799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jakaisitko ovelta ovelle ja julistaisit rabbimme tiedon valtakuntaa?

      • Anonyymi

        "Älkää te antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä teillä on vain yksi opettaja ja te olette kaikki veljiä." (Matt 23:8)


    • Anonyymi

      Täällähän on joku joka on sanonut tuntevansa hänet, voisitko vihjata, että katsoisi tänne palstalle.

    • Anonyymi

      Saa kopioida Nehemia seurakunnan sivuilta. T. Profeetta Pasanen

      • Anonyymi

        Ei taittu sinua tarkoittaa.


      • Anonyymi

        "Rabbimme" nimi näkyy olevan aivan erilainen kuin Pasanen.


      • Anonyymi

        Pasaselle tiedoksi:

        Matt 23:8 "Älkää te antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä teillä on vain yksi opettaja ja te olette kaikki veljiä.


    • Anonyymi

      Aloittajalle.
      Ei minun puolelta ole mitään estettä.
      Kuitenkin eräs asia on huomioitava, se että ne ovat seurakunnan sivuille.
      Se taas aiheuttaa luvan saamista myös seurakunnalta.
      Siitä kannattaa olla yhteydessä seurakunnan johtoon.

      Ennenkuin siitä tehdään joku julkaisu olisi hyvä saada tieto mihin, ja miten sitä käytetään.
      Jos sillä vain kirkastetaan Kristusta niin hyvä on.

      Tämä on minun kantani.
      Eero N.

      • Anonyymi

        Hei Eero.

        Ennen kuin sinun kirjoituksistasi painetaan paljastuskirja, niin kannattaa tsekata ne läpi.
        Pieni hapate hapattaa koko taikinan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Eero.

        Ennen kuin sinun kirjoituksistasi painetaan paljastuskirja, niin kannattaa tsekata ne läpi.
        Pieni hapate hapattaa koko taikinan.

        Minä en ymmärrä niin paljo Raamattua, että voisin sanoa mikä on väärin ja mikä oikein. Eniten minua hämmästyttää niissä se tietous mitä joku sanonta tai asia on Raamatun aikoihin tarkoittanut. Aivan selvästi on joku historian ja itämaiden vanhan kulttuurin tuntija kyseessä. Todella mielenkiintoisia lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ymmärrä niin paljo Raamattua, että voisin sanoa mikä on väärin ja mikä oikein. Eniten minua hämmästyttää niissä se tietous mitä joku sanonta tai asia on Raamatun aikoihin tarkoittanut. Aivan selvästi on joku historian ja itämaiden vanhan kulttuurin tuntija kyseessä. Todella mielenkiintoisia lukea.

        Samaa minäkin ihmettelen mistä joku voi tietää noita vanha asioita. Ei ole ilmeisesti kuka tahansa ukko vaan taitaa olla sittenkin se Turun Yliopiston professori jos ei ole oikea rabbi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Eero.

        Ennen kuin sinun kirjoituksistasi painetaan paljastuskirja, niin kannattaa tsekata ne läpi.
        Pieni hapate hapattaa koko taikinan.

        Hyvä muistutus.
        Tiedän tekeväni virheitä, mutta onko ollut muita täydellisiä kuin Jeesus?
        Jos haluaa varmistaa ettei kirjoita yhtään virhettä, niin silloin ei voi kirjoittaa mitään.

        Olen kirjoittanut sen minkä mitä tunnen oikeaksi, ja mitä uskon Jumalan avanneen minulle.
        Kyllä minua saa korjata, en siitä pahastu, mutta otan huomioon vain asiallisesti esitetyt korjaukset.
        Kannattaa laittaa Raamatun kohta mukaan, ja miten se liittyy kyseiseen aiheeseen.

        Herra Jeesus Messias siunatkoon kaikkia.
        Eero N.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä muistutus.
        Tiedän tekeväni virheitä, mutta onko ollut muita täydellisiä kuin Jeesus?
        Jos haluaa varmistaa ettei kirjoita yhtään virhettä, niin silloin ei voi kirjoittaa mitään.

        Olen kirjoittanut sen minkä mitä tunnen oikeaksi, ja mitä uskon Jumalan avanneen minulle.
        Kyllä minua saa korjata, en siitä pahastu, mutta otan huomioon vain asiallisesti esitetyt korjaukset.
        Kannattaa laittaa Raamatun kohta mukaan, ja miten se liittyy kyseiseen aiheeseen.

        Herra Jeesus Messias siunatkoon kaikkia.
        Eero N.

        Niitä käytetään opettamiseen ja opettajat tuomitaan kovemmin.
        Täällä niitä on levitetty arvoisa tutkija ja rabbi nimityksillä.
        Olet aika kovaa valuuttaa joidenkin silmissä ja luotettava tietolähde ja opettaja.

        Mutta te älkää antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä yksi on teidän opettajanne, ja te olette kaikki veljiä.Mutta te älkää antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä yksi on teidän opettajanne, ja te olette kaikki veljiä.

        Nyt jos mitä niistä joku tekeekin, niin eivät he koettele niitä opetuksia.
        He ovat oppilaita jotka oppivat sinun opetuksistasi.
        Tuntuvat olevan innoissaan siitä uudesta mitä kuulevat.

        Sinulla on korjattavaa niissä opetuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä käytetään opettamiseen ja opettajat tuomitaan kovemmin.
        Täällä niitä on levitetty arvoisa tutkija ja rabbi nimityksillä.
        Olet aika kovaa valuuttaa joidenkin silmissä ja luotettava tietolähde ja opettaja.

        Mutta te älkää antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä yksi on teidän opettajanne, ja te olette kaikki veljiä.Mutta te älkää antako kutsua itseänne rabbiksi, sillä yksi on teidän opettajanne, ja te olette kaikki veljiä.

        Nyt jos mitä niistä joku tekeekin, niin eivät he koettele niitä opetuksia.
        He ovat oppilaita jotka oppivat sinun opetuksistasi.
        Tuntuvat olevan innoissaan siitä uudesta mitä kuulevat.

        Sinulla on korjattavaa niissä opetuksissa.

        Kiitos asiallisesta palautteesta!

        Tuosta "rabbi" nimityksestä ensin.
        Olen ilmoittanut täällä jo aikaisemmin, etten ole rabbi, joten en katso olevani millään tavalla vastuussa siitä, että jotkut sitä käyttää.

        Sitten mainitsit "kovasta valuutasta, luotettavasta tietolähteestä ja opettajasta, sekä innoissaan olosta.
        Vaikka se ei nyt liity tähän, mutta voin kertoa toimineeni aikoinaan myös opettajana ja kouluttajana aikuisille.

        Tiedän tuovani kirjoituksissani paljon sellaista tietoutta, jota harvoin tiedetään, tai tuodaan esiin.
        Ne ovat kuitenkin faktoja, joita eri tieteenalojen tutkijat ovat saaneet selville.
        Niiden käytön tarkoitus on vain vahvistaa Jumalan Sanan totuudellisuutta, ja avata kyseisen Raamatun kohdan todellista sisältöä, siksi tuon niitä esiin.

        "Sinulla on korjattavaa niissä opetuksissa".
        Kuten aikaisemmin kirjoitin, että kyllä minua saa korjata, en siitä pahastu.
        Joten ole hyvä ja kerro, missä on mielestäsi suurimmat virheet?
        Onko tiedoissa vai missä?

        Mielipiteitäsi kunnioittaen, ja Herran Sanaa hieman eri kulmasta katsova Eero N.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta palautteesta!

        Tuosta "rabbi" nimityksestä ensin.
        Olen ilmoittanut täällä jo aikaisemmin, etten ole rabbi, joten en katso olevani millään tavalla vastuussa siitä, että jotkut sitä käyttää.

        Sitten mainitsit "kovasta valuutasta, luotettavasta tietolähteestä ja opettajasta, sekä innoissaan olosta.
        Vaikka se ei nyt liity tähän, mutta voin kertoa toimineeni aikoinaan myös opettajana ja kouluttajana aikuisille.

        Tiedän tuovani kirjoituksissani paljon sellaista tietoutta, jota harvoin tiedetään, tai tuodaan esiin.
        Ne ovat kuitenkin faktoja, joita eri tieteenalojen tutkijat ovat saaneet selville.
        Niiden käytön tarkoitus on vain vahvistaa Jumalan Sanan totuudellisuutta, ja avata kyseisen Raamatun kohdan todellista sisältöä, siksi tuon niitä esiin.

        "Sinulla on korjattavaa niissä opetuksissa".
        Kuten aikaisemmin kirjoitin, että kyllä minua saa korjata, en siitä pahastu.
        Joten ole hyvä ja kerro, missä on mielestäsi suurimmat virheet?
        Onko tiedoissa vai missä?

        Mielipiteitäsi kunnioittaen, ja Herran Sanaa hieman eri kulmasta katsova Eero N.

        Katselukulmassa on se suurin virhe.
        Hyttysten siivilöinti ja kamelin nieleminen.

        Ne pienet yksityiskohdat eivät aina ole tärkeimpänä pointtina, siinä katoaa se suurempi kuva.

        Nyt viimeisenä vaikka se ies.
        Ikeen pointti on jakaa taakka toisen kanssa.
        Sillä yhdistetään kaksi kantamaan samaa taakkaa.
        Meille kevyt, sillä hän kantaa meidän taakkaamme meidän kansamme, Herra on meidän aisaparimme.

        Siinä on koko pointti, se kameli joka puuttui.
        Kaikki nahkapehmusteet ja muut on täysin yhdentekevää hyttysten siivilöintiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselukulmassa on se suurin virhe.
        Hyttysten siivilöinti ja kamelin nieleminen.

        Ne pienet yksityiskohdat eivät aina ole tärkeimpänä pointtina, siinä katoaa se suurempi kuva.

        Nyt viimeisenä vaikka se ies.
        Ikeen pointti on jakaa taakka toisen kanssa.
        Sillä yhdistetään kaksi kantamaan samaa taakkaa.
        Meille kevyt, sillä hän kantaa meidän taakkaamme meidän kansamme, Herra on meidän aisaparimme.

        Siinä on koko pointti, se kameli joka puuttui.
        Kaikki nahkapehmusteet ja muut on täysin yhdentekevää hyttysten siivilöintiä.

        Liian kryptinen ja vastaus, ei "lihaa luiden ympärillä", eli et pystynyt osoittamaan yhtään virhettä, joten lopetan hyödyttömän palstakeskustelun tähän.
        Kaikella kunnioituksella, sinua siunaten!
        Eero N.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian kryptinen ja vastaus, ei "lihaa luiden ympärillä", eli et pystynyt osoittamaan yhtään virhettä, joten lopetan hyödyttömän palstakeskustelun tähän.
        Kaikella kunnioituksella, sinua siunaten!
        Eero N.

        No kerro itse mikä on ikeen pointti, niin ymmärrät.
        Historia opettaa ikeestä paljon ja jokaisessa kuvassa härät ovat yhdistetty ikeellä toisiinsa.

        Faktaa siis.
        Ei hyödytöntä vaan opettavaista faktaa ja se todellinen ikeen tarkoitus ja pointti.

        Jos tunnet Herran, niin ymmärrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro itse mikä on ikeen pointti, niin ymmärrät.
        Historia opettaa ikeestä paljon ja jokaisessa kuvassa härät ovat yhdistetty ikeellä toisiinsa.

        Faktaa siis.
        Ei hyödytöntä vaan opettavaista faktaa ja se todellinen ikeen tarkoitus ja pointti.

        Jos tunnet Herran, niin ymmärrät.

        Näin sivusta minuakin kiinnostaa mitä "Rabbi" sinun mielestäsi opettaa väärin? Ei tällainen tavallinen ihminen ymmärrä mitä sinä ikeestä höpiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivusta minuakin kiinnostaa mitä "Rabbi" sinun mielestäsi opettaa väärin? Ei tällainen tavallinen ihminen ymmärrä mitä sinä ikeestä höpiset.

        Googlaa ies.
        Sitten mieti mitä Jeesus tarkoitti puhuessaan ikeestä.
        Ei hän tarkoittanut nahkapehmusteita tms.
        Silloin jo kansa tiesi mitä ikeellä tehdään ja tarkoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa ies.
        Sitten mieti mitä Jeesus tarkoitti puhuessaan ikeestä.
        Ei hän tarkoittanut nahkapehmusteita tms.
        Silloin jo kansa tiesi mitä ikeellä tehdään ja tarkoitetaan.

        Voisitko meille muille selittää missä "Rabbi" puhuu ikeestä, ja miten se liittyy aloittajan aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko meille muille selittää missä "Rabbi" puhuu ikeestä, ja miten se liittyy aloittajan aiheeseen?

        Joku toope taas on saanut ikeestä päähänsä eikä muusta osaa puhua. Eihän täällä kukaan ole ikeestä kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko meille muille selittää missä "Rabbi" puhuu ikeestä, ja miten se liittyy aloittajan aiheeseen?

        Tässä on opetus aiheesta.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17380945/tarkea-opetus

        Näin niitä opetuksia levitetään ja olisi hyvä, että opetus on myös oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on opetus aiheesta.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17380945/tarkea-opetus

        Näin niitä opetuksia levitetään ja olisi hyvä, että opetus on myös oikein.

        Kanna sinä reppana vain sitä iestäsi, kun et näy ymmärtävän aiheesta mitään. Pyrit olemaan opettaja, mutta ota ensin selvää asioista ennenkuin olet tuomitsemassa. Siinnä mistä toista tuomitsen siinnä itsesi syylliseksi osoitat. Minäkin olen kuulut monta opetusta ikeestä, ja tuo sinun on kyllä sekavin ikinä ja pohjanoteeraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanna sinä reppana vain sitä iestäsi, kun et näy ymmärtävän aiheesta mitään. Pyrit olemaan opettaja, mutta ota ensin selvää asioista ennenkuin olet tuomitsemassa. Siinnä mistä toista tuomitsen siinnä itsesi syylliseksi osoitat. Minäkin olen kuulut monta opetusta ikeestä, ja tuo sinun on kyllä sekavin ikinä ja pohjanoteeraus.

        Niin kannankin ja todellakin ymmärrän mistä on kyse.
        Sama henki joka meillä on auttamassa, sama henki avaa opetukset ja tuomitsee.

        Montakohan opetusta olet kuullut?
        Kerrohan yksi niistä, sen jälkeen keskustellaan siitä sekavuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kannankin ja todellakin ymmärrän mistä on kyse.
        Sama henki joka meillä on auttamassa, sama henki avaa opetukset ja tuomitsee.

        Montakohan opetusta olet kuullut?
        Kerrohan yksi niistä, sen jälkeen keskustellaan siitä sekavuudesta.

        Sinä reppana et näy edes tietävän mikä on ies ja mitä varten se on ja mitä se vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä reppana et näy edes tietävän mikä on ies ja mitä varten se on ja mitä se vaikuttaa.

        No kerro ihmeessä jos tiedät....Käärme!


    • Anonyymi

      Ei tiedä montako kertaa Suomi on ollut sodan pastalla, mutta niistä ei ole ilmoitettu julkisuuteen.

      • Anonyymi

        Mitä sinä oikein höpiset.


      • Anonyymi

        Miten tämä viittaa sotaan? Oletko ihan terve?


    • Anonyymi

      Blogeistasi on kerätty kooste ja nyt niitä järjestellään aiheittain. Otimme selvää miten sinuun saadaan yhteys, ja ennen kuin julkaisemme mitään, niin kysymme mielipidettäsi, Siunausta työllesi.
      Toivomme saavamme omistuskirjoituksen.

    • Anonyymi

      Edellinen viesti osoittaa lainvastaista toimintaa. Tämä:

      "Blogeistasi on kerätty kooste ja nyt niitä järjestellään aiheittain. Otimme selvää miten sinuun saadaan yhteys, ja ennen kuin julkaisemme mitään, niin kysymme mielipidettäsi, Siunausta työllesi.
      Toivomme saavamme omistuskirjoituksen."

      Liiassa innossa tehdään usein virheitä?

      Kukaan ei voi kerätä koostetta toisen blogeista, eikä varsinkaan julkaista niitä.
      Tässä tulee vastaan Tekijänoikeuslain säädökset. Ellei alkuperäinen kirjoittaja ole antanut kirjallista suostumusta, kyseessä on piraattituotteeseen rinnastettava teko.

      On aika kummallista, ettei tämä "rabbi" itse ole julkaisemassa? Onhan hänen kirjoituksensa esille netissä, muutenkin?

      Tekijänoikeuslain mukaan kukaan ei saa JULKAISTA toisen alkuperäisiä teoksia (kirjoituksiakaan), paitsi vain yksityisesti ja suppeassa määrin.

      Tällainen vaahtoaminen jonkun "rabbin" kirjoitukista atas jällen kerran näyttää, miten hölmöläismäistä tasoa ollaan! Tehdään mitä korvien välistä nousee?

      Onkohan noilla "rabbin" tekstejä koonneilla ihan tarkoitus tehdä jonkin tason bisnestä, toisen teksteillä? Sellaista kyllä tapahtuu.

      Pitääpä ottaa yhteyttä Ka ngasalan helluntaiseurakuntaan, onko se tietoinen, että heidän "rabbinsa" - joka seurakunnan sivuilla kirjoittaa - on joutumassa lainvastaisten tekojen pyöritykseen!

      • Anonyymi

        Kerrankin järkipuhetta. Täällä vain haukutaan miestä tuntemattomana, mutta sinä, kuka lienetkin, tajusit mihin jotkut ovat syyllistymässä.
        Harmi kun tuo "Rabbbi" ei näy kirjoittelevan täällä, muuta kuin joskus, kun joku soittaa hänelle ja pyytää kirjoittamaan. Se täytyy sanoa, että kyllä on mahtava Raamatun tuntemus miehellä, kun olen lukenut muutamia kymmeniä hänen blogikirjoituksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin järkipuhetta. Täällä vain haukutaan miestä tuntemattomana, mutta sinä, kuka lienetkin, tajusit mihin jotkut ovat syyllistymässä.
        Harmi kun tuo "Rabbbi" ei näy kirjoittelevan täällä, muuta kuin joskus, kun joku soittaa hänelle ja pyytää kirjoittamaan. Se täytyy sanoa, että kyllä on mahtava Raamatun tuntemus miehellä, kun olen lukenut muutamia kymmeniä hänen blogikirjoituksiaan.

        Mitä te oikein kötisette. Onhan nuo kysyneet luvan ja vastaus näkyy olevan ettei hänellä ole mitään sitä vastaan. Käskee vain kysymään seurakunnalta. Lukekaa ensin niin kysymys kuin vastaus ja lopettakaa joutava kiihkoilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä te oikein kötisette. Onhan nuo kysyneet luvan ja vastaus näkyy olevan ettei hänellä ole mitään sitä vastaan. Käskee vain kysymään seurakunnalta. Lukekaa ensin niin kysymys kuin vastaus ja lopettakaa joutava kiihkoilu.

        Kylläpä niin ollaan kiukkuisia?

        Ja kehutaan niin miestä kuin seurakuntaa!
        Mit' Raamattu sanoo?
        "Älköön kukaan kerskatko ihmisistä." Eikö ole Sana tuttu!

        Ja kerskaus on kuin "hapatus" joka haisee? Sekin Raamatun sanaa.
        Eikö sekään ole tuttua!

        Haisee se.

        Vanha kansa sanoi: oma -kehu-haisee...
        Ja kun haisevasta nuhdellaan, niin sitten kiukutellaan!

        Missä se HENGELLISYYS on? SE syvä Raamatun opetus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpä niin ollaan kiukkuisia?

        Ja kehutaan niin miestä kuin seurakuntaa!
        Mit' Raamattu sanoo?
        "Älköön kukaan kerskatko ihmisistä." Eikö ole Sana tuttu!

        Ja kerskaus on kuin "hapatus" joka haisee? Sekin Raamatun sanaa.
        Eikö sekään ole tuttua!

        Haisee se.

        Vanha kansa sanoi: oma -kehu-haisee...
        Ja kun haisevasta nuhdellaan, niin sitten kiukutellaan!

        Missä se HENGELLISYYS on? SE syvä Raamatun opetus?

        Missä sinun Raamatun opetuksesi on. Miksi turvaudut valheisiin ja vääriin syytöksiin. Ei Raamatussakaan kukaan jonka Jumala asetti joitain oikaisemaan tai nuhtelemaan, he eivät huudelleet valheita puskista nimettömänä.
        Jos löydät yhdenkin laillasi toimivan niin kerro kuka se Raamatun henkilö oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sinun Raamatun opetuksesi on. Miksi turvaudut valheisiin ja vääriin syytöksiin. Ei Raamatussakaan kukaan jonka Jumala asetti joitain oikaisemaan tai nuhtelemaan, he eivät huudelleet valheita puskista nimettömänä.
        Jos löydät yhdenkin laillasi toimivan niin kerro kuka se Raamatun henkilö oli.

        Kerropas ensin oma nimesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropas ensin oma nimesi?

        Hauska katsella teidän riitelyä. Mikäli minä ymmärrän täällä hyökätään jotain bloggaria vastaan joka ei ole profetia keskusteluihin itse osallistunut lainkaan. Hän on tunnettu ja esiintyy nimellä, mutta ne mitkä hyökkääjien kommentit katsoin olivat kaikki nimettömiä. No se kertoo paljon hyökkääjistä ja heidän vilpittömistä muka uskon ja Raamatun puolustamistarkoituksistaan.
        Ei se mjnua liikuta, joten jatkakaa rauhassa, taitaa olla tavallisesta joutavasta jorinasta kyse, ilmeisesti kateus vie kalatkin vedestä.
        En tiedä maksaako vaivaa lukea noita blogejakaan, mutta saatan pari lukea, niin näen mikä pisti anonyymit kiehumaan "nimelliselle" kirjoittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska katsella teidän riitelyä. Mikäli minä ymmärrän täällä hyökätään jotain bloggaria vastaan joka ei ole profetia keskusteluihin itse osallistunut lainkaan. Hän on tunnettu ja esiintyy nimellä, mutta ne mitkä hyökkääjien kommentit katsoin olivat kaikki nimettömiä. No se kertoo paljon hyökkääjistä ja heidän vilpittömistä muka uskon ja Raamatun puolustamistarkoituksistaan.
        Ei se mjnua liikuta, joten jatkakaa rauhassa, taitaa olla tavallisesta joutavasta jorinasta kyse, ilmeisesti kateus vie kalatkin vedestä.
        En tiedä maksaako vaivaa lukea noita blogejakaan, mutta saatan pari lukea, niin näen mikä pisti anonyymit kiehumaan "nimelliselle" kirjoittajalle.

        Miksi et ITSE kirjoita nimelläsi?


    • Anonyymi

      Ei täällä hyökätä jotain bloggaria vastaan, vaan sitä sääntöjen vastaista hommaa kritisoidaan.

      Itse mainostettu "rabbi" ei osallistu keskusteluun.
      Jotkut tunkevat jonkun hell.srk sivujen blogeja tänne.
      Sääntöjen vastaista.

      Ja sitten ei muka saisi niitä arvostella?
      Hän joku (rabbi) ei ole mikään tunnettu tyyppi, ja jos on, niin
      miksi hän ei itse tuo noita "profetioitaan"
      vaan

      joku sivullinen on hänen mainostajansa...

      Outoo hommaa

      • Anonyymi

        Mikäs siinnä on sääntöjen vastaista jos kirjoitukset koskee Raamatun profetioita. Tännehän ne kuuluukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinnä on sääntöjen vastaista jos kirjoitukset koskee Raamatun profetioita. Tännehän ne kuuluukin.

        Juuri näin niistähän tässä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin niistähän tässä puhutaan.

        Raamatun profetiat ovat juuri sitä oikeaa Profetiaa.


    • Anonyymi

      Raamatussa ei ole profetiaa siitä, että Valkoinen hevonen olisi jokin virus!!

    • Anonyymi

      Huvittava aloitus! Kysytään muka "Rabbilta" saako noita kirjoituksia.....
      Mikseivät kysy henkilökohtaisesti.

      Ihan silkkaa mainostemmpuilua koko homma!

      Ja tuon "rabbin" blogit? Ne ovat niin sekavaa mössöä, että? Ei edes kielellinen ilmaus ole kunnollista... ja sitten niitä luulokuvia ja korvien välistä nousseita visioita!

      Ja tätä humpuukia sitten mainostetaan kuin Korkeinta Profeettatiedettä!!

      Voi rassukoita!

    • Anonyymi

      Niitä näköjään kannattaa lukea, joku on ottanut niitä jo monta esiin tänäänkin, ja oli todella hyvää asiaa.

    • Anonyymi

      Joku otti niitä monta esiin ja ne oli tosi hyviä. Niiden innoittamana luin kymmenkunta edellistä. Ei turhaan ottanut niitä.

      • Anonyymi

        Lukekaa niitä blogeja, niissä n näkyy paljon asiaa joista ei missään opeteta.


    • Anonyymi

      Oletko seurakunnan opettajia tai pastori?

    • Anonyymi

      Mitä olet mieltä eikös nyt selvästi sivustolla riehu Pietarin trolli.

      • Anonyymi

        Kyllä Venäjän trolli näkyy olevan vauhdissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Venäjän trolli näkyy olevan vauhdissa.

        Trolli kirjoittaa ja botit vastaa niin kansa luulee monta kirjoittajaa olevan kyseessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli kirjoittaa ja botit vastaa niin kansa luulee monta kirjoittajaa olevan kyseessä!

        Sehän on Venäjän trollien taktiikka, ja se näkyy selvästi tuon trollin kirjoituksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on Venäjän trollien taktiikka, ja se näkyy selvästi tuon trollin kirjoituksissa.

        Voisitko hiljalleen väistyä, niin minä aion nousta tilalle, sillä minun on noustava nyt, ja sinun lähdettävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko hiljalleen väistyä, niin minä aion nousta tilalle, sillä minun on noustava nyt, ja sinun lähdettävä?

        Kuka sinua estää täällä senkun kirjoitat niin minäkin teen vaikka en ole profeetta enkä rabbi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinua estää täällä senkun kirjoitat niin minäkin teen vaikka en ole profeetta enkä rabbi.

        Ei tämä rabiksi tituleerattu näy kirjoittavan tänne ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä rabiksi tituleerattu näy kirjoittavan tänne ollenkaan.

        Ei tänne tuon tason tutkijat kirjoita, Pietarin trolli vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne tuon tason tutkijat kirjoita, Pietarin trolli vain.

        Oli muuten melko valaiseva puhe rististä, verestä ja uhrista, jonka oli pitänyt seurakunnassa. En nyt pistä linkkiä jos joku ei pyydä, mutta löytyy seurakunnan etusivulta ilman mitään mainostusmieltä. Oli monta asiaa joista en tiennyt mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten melko valaiseva puhe rististä, verestä ja uhrista, jonka oli pitänyt seurakunnassa. En nyt pistä linkkiä jos joku ei pyydä, mutta löytyy seurakunnan etusivulta ilman mitään mainostusmieltä. Oli monta asiaa joista en tiennyt mitään.

        Kuuntelin ja suorastaan haukoin henkeäni, miten ihmeellinen on Jumalan Sana. Se VT:n ehtoollisen esikuvakin oli todella hämmästyttävä.


    • Anonyymi

      Sinä jota täällä rabiksi kutsutaan, vaikka et kuulemma ole rabbi. Miksi et kirjoita täällä, vai kirjoitatko jollain muulla sivustolla? Voisitko kirjoitella täällä, sillä väki kaipaa Raamatuntuntijaa.
      Voisitko vastata sen verran, että sopiiko kirjoittaa tänne, tai jos kirjoitat jollain mulla sivustolla, niin millä?

      • Anonyymi

        Hän ei taida tavoitella palstakunniaa. Hyviä olvat hänen luentonsakin, viimeksi Psalmista 12, avasi tosi hienosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei taida tavoitella palstakunniaa. Hyviä olvat hänen luentonsakin, viimeksi Psalmista 12, avasi tosi hienosti.

        Kuuntelin sen tänään ja oli tosi hyvä, kannattaa kuunnella muidenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei taida tavoitella palstakunniaa. Hyviä olvat hänen luentonsakin, viimeksi Psalmista 12, avasi tosi hienosti.

        Se edellinen oli vielä mielenkiintoisempi, näin tavallisen kristityn kannalta ajatellen.


    • Anonyymi

      Jos ne haluaisi niitä yleisesti tunnetuksi niin miksi ei laita vaikka helluntai tai luteri palstoille. Ei täällä ole väkeä.

      • Anonyymi

        Tuossa se totuus tulikin, kiitos sinulle kirjoittaja.


      • Anonyymi

        On täällä väkeä paljon sekavia lörpöttelijöitä, jotka eivät Raamattua tunne, ja vainoavat niitä jotka tuntee.


    • Anonyymi

      En tiedä keneen aloittaja viittaa, mutta Suomessa on laki tekijänoikeuksista. Toisen tuottamaa tekstiä ei saa omin päin painaa ja julkaista.

      Muokkaaminen on myös kielletty, kuten on myös arkkitehtien suunnittelemien rakennusten muuttelu jälkikäteen, koska ne ovat arkkitehdin teoksia.

      • Anonyymi

        Kyllä tekstiä saa lainata vapaasti kun ei vain ota siitä taloudellista hyötyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tekstiä saa lainata vapaasti kun ei vain ota siitä taloudellista hyötyä.

        Se on juuri noin, kyllä saa lainata, kun ei vain tee sitä ansaitakseen.


      • Anonyymi

        Tuo arkkitehtien rakennusten muuttelun kielto on oma keksintösi, ei todellisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tekstiä saa lainata vapaasti kun ei vain ota siitä taloudellista hyötyä.

        Tekstiä saa lainata pala sieltä ja pala täältä, kunhan liittää mukaan lähdeviittaukset. Koko teoksen kopiointi on laissa kielletty, vaikka ei tavoittelisi taloudellista hyötyä. Suomessa on voimassa laki tekijänoikeuksista.


    • Anonyymi

      Ei mulla muuta kuin harmi ettei kaveri kirjoittele tänne.

    • Anonyymi

      Onko sinuun suoraan otettu yhteyttä kirjoitustesi tai Raamatunopetus striimien vuoksi? Täällä haukutaan, mutta haukkujat ei näytä kovin henkisesti vakailta, kunhan kälisevät.

      • Anonyymi

        Hei jos tämän lukee joku joka tuntee hänet, niin pyytäiskö senverran kertomaan aikooko osallistua tämä palstan keskusteluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei jos tämän lukee joku joka tuntee hänet, niin pyytäiskö senverran kertomaan aikooko osallistua tämä palstan keskusteluihin.

        Ei näy tulevan tänne, no olkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy tulevan tänne, no olkoon!

        Taidan minäkin häipyä kun ei täällä ole mitään todellista Raamatun profetioista keskustelua.


      • Anonyymi

        Suomi24 on anonyymi keskustelufoorumi, johon kirjoittelee kaikenlaiset tapaukset. Ei täältä kannata etsia vastauksia uskonnollisiin kysymyksiin eikä muutenkaan käyttää aikaa tällaiseen humpuukiin.


    • Anonyymi

      Olen nyt kuunellut Kangasalan kokouksia ja hyviä ovat olleet vaikka ei tuo E.N. ole niissä puhunut. Oli hän puhunut jossain Israel tilaisuudessa ja oli kyllä todella paljon uutta asiaa josta ei kukaan ole ennen puhunut. Mikä lie miehiään, mutta tärkeitä ja aivan uusia asioita toi esiin.

      • Anonyymi

        Minäkin kuuntelin tuon Israel- puheen ja oli todella erikoinen, pisti ajattelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin kuuntelin tuon Israel- puheen ja oli todella erikoinen, pisti ajattelemaan.

        Outo kätketty sanoma on noissa heimoissa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä taitaa viskiprofeetta olla aivan juonut aivonsa pehmeiksi.

      • Anonyymi

        On olemassa sellainen tila jota sanotaan juoppohulluudeksi? Mitä se tarkoittaa, voiko viski aiheuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa sellainen tila jota sanotaan juoppohulluudeksi? Mitä se tarkoittaa, voiko viski aiheuttaa?

        Jokainen humala tuhoaa miljoonia aivosoluja lopullisesti, joten sitä se viskillä ennustus tekee, näe ja ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa sellainen tila jota sanotaan juoppohulluudeksi? Mitä se tarkoittaa, voiko viski aiheuttaa?

        Kyllä viski näkyy aiheuttavan, alkoholi siinnä on samaa ajnetta, kuin missä hyvänsä viinassa. Ei Jumala käytä viinaa saadakseen profeetat profetoimaan, tai selittääkseen profetioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä viski näkyy aiheuttavan, alkoholi siinnä on samaa ajnetta, kuin missä hyvänsä viinassa. Ei Jumala käytä viinaa saadakseen profeetat profetoimaan, tai selittääkseen profetioita.

        Olet aivan oikeassa, mutta sitä ei tuo alkoholisti ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa, mutta sitä ei tuo alkoholisti ymmärrä.

        Joo juopolla on juopon jutut öööörrh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo juopolla on juopon jutut öööörrh!

        Oletkohan sinä aito kristitty?On nääs kristittyjä ja kristittyjä


    • Anonyymi

      Olen seurannut Kangasalan kokouksia, mutta se "rabbi" ei näy siellä puhuvan ollenkaan. viimeksi on puhunut jossain Israel- illassa toukokuussa.

      • Anonyymi

        Se oli muuten erikoinen puhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli muuten erikoinen puhe.

        Oli tosi outo teoria, mutta uskottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli tosi outo teoria, mutta uskottava.

        Olikohan sittenkin messiaaninen juutalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olikohan sittenkin messiaaninen juutalainen?

        oli mikä oli, mutta kiinnostaisi tietää missä kirjoittelee.


    • Anonyymi

      En tiedä onko juutalainen vai ei, mutta näkyy tuntevan hyvin juutalaisuuden, ja vanhat kirjoitukset.
      Ei kuitenkaan ole rabbi, kuten itse näkyy kieltävänkin kyseisen väitteen.
      Obadja.

      • Anonyymi

        Vanhojen kirjoitusten, sanontojen ja historian tunteminen avaa näköjään monta asiaa Raamatussa paljon laajemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhojen kirjoitusten, sanontojen ja historian tunteminen avaa näköjään monta asiaa Raamatussa paljon laajemmin.

        Eikä täällä ole koko palstan historian aikana montaa sellaista näkynyt, ja kun yksi poikkesi tänne niin palstan huuhaa väki hyökkäsi kuin rottalauma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä täällä ole koko palstan historian aikana montaa sellaista näkynyt, ja kun yksi poikkesi tänne niin palstan huuhaa väki hyökkäsi kuin rottalauma.

        On kyllä hyvin sanottu, aivan naulankantaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä täällä ole koko palstan historian aikana montaa sellaista näkynyt, ja kun yksi poikkesi tänne niin palstan huuhaa väki hyökkäsi kuin rottalauma.

        Ei sieltä Kangasalan helluntaiseurakunnan ohjelmastakaan löytynyt koska hän puhuisi siellä. Taitaa olla vetäytynyt jo vanhuuden lepoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sieltä Kangasalan helluntaiseurakunnan ohjelmastakaan löytynyt koska hän puhuisi siellä. Taitaa olla vetäytynyt jo vanhuuden lepoon.

        Onkohan siellä muita Raamatunopettajia, jos kerran hän ei enää jaksa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan siellä muita Raamatunopettajia, jos kerran hän ei enää jaksa?

        Sinne kannattaa soittaa ja kysyä, ei täällä palstalla tiedetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne kannattaa soittaa ja kysyä, ei täällä palstalla tiedetä.

        "Rabin" sijaan neuvoisin kuuntelemaan sitä poropaimenta josta puhutaan aloituksessa Lapin profeetasta. On laadukasta sanomaa, tai mistä minä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rabin" sijaan neuvoisin kuuntelemaan sitä poropaimenta josta puhutaan aloituksessa Lapin profeetasta. On laadukasta sanomaa, tai mistä minä tiedän.

        Mistä poropaimenesta sinä puhut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä poropaimenesta sinä puhut?

        Mene profetiapalstalle ja sieltä aloituksesta Lapin profeetta, tai metsäprofeetat, kaksi aloitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene profetiapalstalle ja sieltä aloituksesta Lapin profeetta, tai metsäprofeetat, kaksi aloitusta.

        Olen nyt kuunnellut häntä jonkun jakson ja hyvin puhuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene profetiapalstalle ja sieltä aloituksesta Lapin profeetta, tai metsäprofeetat, kaksi aloitusta.

        Kangasalan hellareiden lobbausta?


    • Anonyymi

      Minä luotan vain tuohon "rabbiin", hän tuntee Raamattua.

      • Anonyymi

        Voisiko joku joka tuntee hänet vaikka soittaa ja pyytää häntä tulemaan tänne niin saataisiin mukaan joku joka tuntee sanaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko joku joka tuntee hänet vaikka soittaa ja pyytää häntä tulemaan tänne niin saataisiin mukaan joku joka tuntee sanaa.

        Täällähän kirjoitti joskus joka sanoi tuntevansa hänet, jos näet tämän niin soita hänelle ja pyydä tänne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän kirjoitti joskus joka sanoi tuntevansa hänet, jos näet tämän niin soita hänelle ja pyydä tänne!

        Maailma tuntuu räjähtävän ympärillä, taudit, sodat, nälkä uhkaa. Pyydän kohteliaasti sinua E.N. voisitko kirjoittaa jotain mielipidettä, mitä näet olevan tulossa, ja miten tästä selvitään. Pyydän vain mielipidettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma tuntuu räjähtävän ympärillä, taudit, sodat, nälkä uhkaa. Pyydän kohteliaasti sinua E.N. voisitko kirjoittaa jotain mielipidettä, mitä näet olevan tulossa, ja miten tästä selvitään. Pyydän vain mielipidettä.

        Ei se täällä kirjoittele, mutta sehän kirjoitti joskus ettei hän ole mikään profeetta eikä rabbi, vaan tavallinen Raamattua opetava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se täällä kirjoittele, mutta sehän kirjoitti joskus ettei hän ole mikään profeetta eikä rabbi, vaan tavallinen Raamattua opetava.

        Hyvin tuntuu tuntevan Raamattua ja kaikkea siihen liittyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tuntuu tuntevan Raamattua ja kaikkea siihen liittyvää.

        Kuuntelin hänen Raamattutuntinsa Ilmestyskirja niistä 144 000 merkitystä. Jo olikin silmiä avaava luento.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelin hänen Raamattutuntinsa Ilmestyskirja niistä 144 000 merkitystä. Jo olikin silmiä avaava luento.

        No oli tosiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelin hänen Raamattutuntinsa Ilmestyskirja niistä 144 000 merkitystä. Jo olikin silmiä avaava luento.

        Mistä sen löytää, ei ainakaan sen seurakunnan sivuilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen löytää, ei ainakaan sen seurakunnan sivuilta?

        He ovat poistaneet sen jostain syystä sivuiltaan.
        Mistä on kyse?


    • Anonyymi

      Varmaan voi

    • Anonyymi

      Kangasalan seurakunta näyttää boikotoivan tuota "rabbia", mutta miksi? Olisiko joku järkevä syy, sairas mies, ei jaksa enää.

      • Anonyymi

        Juu hänen puheitaan on poistettu seurakunnan sivuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu hänen puheitaan on poistettu seurakunnan sivuilta.

        On voinut itsekin poistattaa eli pyytää poistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On voinut itsekin poistattaa eli pyytää poistamaan.

        Hän on kuulema ollut aikoinaan Raamatun opettaja joka on selittänyt ja avannut vähemmän tunnettuja kohtia. Yksi tuttu kertoi joka on siinnä seurakunnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kuulema ollut aikoinaan Raamatun opettaja joka on selittänyt ja avannut vähemmän tunnettuja kohtia. Yksi tuttu kertoi joka on siinnä seurakunnassa.

        Joku oli tietävinään, että hän on asunut yli kymmenen vuotta Israelissa ja opiskellut siellä jotain, ei tiennyt mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku oli tietävinään, että hän on asunut yli kymmenen vuotta Israelissa ja opiskellut siellä jotain, ei tiennyt mitä.

        Soittakaa seurakuntaa ja kysykää ja lopettakaa arvailu, tarvitaan faktaa!


    • Anonyymi

      Nyt näkyy tuo Mustan hevosen kirjoitus alkavan toteutua. voisitko tulla jollekin Suomi 24 sivulle kirjoittelemaan enemmän. Nuo kirjoituksesi näyttää alkavan toteutua yksi kerrallaan.

      • Anonyymi

        Olen seurannut häntä ja huomaan ettei uusia puheita ole tullut, mutta blokeja näkyy kirjoittelevan viikottain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen seurannut häntä ja huomaan ettei uusia puheita ole tullut, mutta blokeja näkyy kirjoittelevan viikottain.

        Niitä blogeja näkyy olevan satoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä blogeja näkyy olevan satoja.

        Jos ei ole juutalainen, niin sitten on opettajana Teologisessa tiedekunnassa. Ei ole mitään kansanmiehen tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole juutalainen, niin sitten on opettajana Teologisessa tiedekunnassa. Ei ole mitään kansanmiehen tietoa.

        On se hyvä, että joku tuntee Jumalan Sanaa paremmin kuin itseriittoiset kohjot, joita palsta on täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä, että joku tuntee Jumalan Sanaa paremmin kuin itseriittoiset kohjot, joita palsta on täynnä.

        Se on vain paha juttu kun ne kirjoituksia tuntevat eivät pysy täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain paha juttu kun ne kirjoituksia tuntevat eivät pysy täällä.

        Niin on. Kaikenlaiset hörhöt vain postaa houreitaan.


    • Anonyymi

      Viskiprofeetta taitaa olla "ponupoika".

      • Anonyymi

        Viina on vienyt siltä aivosolut. Raamatussa kerrotaan ettei juomarit pääse Taivaaseen. Ei auta vaikka kuin leikkisi profeettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viina on vienyt siltä aivosolut. Raamatussa kerrotaan ettei juomarit pääse Taivaaseen. Ei auta vaikka kuin leikkisi profeettaa.

        Juoppo näkee ja kuulee ensin harhoja ja sitten kipaisee koneelle kirjoittamaan mitä näki ja kuuli.


    • Anonyymi

      Onko "rabbi" jossain naamakirjassa tai jossain muussa. Tekisi mieli kysellä, sillä hän näkyy tietävän.

      • Anonyymi

        Katso nimellä, niin löytyy jos on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso nimellä, niin löytyy jos on.

        Yritin etsiä ei löytynyt. ei kaipaa julkisuutta eikä osallistu mihinkään.


    • Anonyymi

      Montakohan vuotta nämä fanittajat jaksavat näitä lapsellisia viestejään kirjoitella. Ei mene jakeluun, ettei hän halua julkisuutta.

      Käyttäkää aika mieluumin rukoukseen, kuin yhden tavallisen miehen palvomiseen.

      • Anonyymi

        Täällä taitaa olla enemmän lyöjiä kuin kannattajia!


    • Anonyymi

      Rabbi näkyy kirjoittavan melko rankkoja juttuja viimeisissä blogeissaan. Aivan uutta tietoa minulle tuossakin "Jumalan uhmaamis" jutussa.

      • Anonyymi

        On tosi hurjia asioita, ja nuo Voi Huudot Suomelle joista kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Kirjoittaa nykyään melko hurjia asioita. Millä saisi lopettamaan? Ei tuollaisia saa julkaista.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa tuollaisilla jutuillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa tuollaisilla jutuillaan.

        Ne taitaa olla profetioita koko Suomelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne taitaa olla profetioita koko Suomelle.

        Kirjoittaa juutalaisista koska itse on juutalainen.


    • Anonyymi

      Olisi tosi piristävää saada hänet tänne keskustelemaan, mutta miksi ei tule?

      • Anonyymi

        Ei juutalaiset tule tälle palstalle, se pitäisi olla selvä jokaiselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei juutalaiset tule tälle palstalle, se pitäisi olla selvä jokaiselle!

        Ei näy tulevan sekään ainoa juutalainen jota täällä porukalla haukutaan, pelkästä kateudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy tulevan sekään ainoa juutalainen jota täällä porukalla haukutaan, pelkästä kateudesta.

        Kateus näkyy olevan melkoisen kantava voima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus näkyy olevan melkoisen kantava voima.

        kaikki hälle on kateita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki hälle on kateita

        Enkä yhtään ihmettele vaikka ovat kateita. On niin selkeät esitykset, puhuu rauhallisesti ja tuntuu tietävän ja tuntevan asiansa hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä yhtään ihmettele vaikka ovat kateita. On niin selkeät esitykset, puhuu rauhallisesti ja tuntuu tietävän ja tuntevan asiansa hyvin.

        On hän ainakin tottunut esiintyjä eikä huuda ja vaahtoa. Selkeä ja johdonmukainen esitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hän ainakin tottunut esiintyjä eikä huuda ja vaahtoa. Selkeä ja johdonmukainen esitys.

        Puhuu tosiaan kansan kieltä niin että vähemmänkin oppinut ymmärtää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuu tosiaan kansan kieltä niin että vähemmänkin oppinut ymmärtää

        Tuosta esiintymisestä olen samaa mieltä tyhmäkin ymmärtää.


    • Anonyymi

      Onko hän siviiliammatiltaan ollut opettaja? Jotenkin paistaa esiintymistottumus koko olemuksesta. Asiat mistä puhuu näyttää olevan hyvin hallinnassa.

      • Anonyymi

        On opetusalan ammattilainen ollut aikoinaan, ja tutkija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On opetusalan ammattilainen ollut aikoinaan, ja tutkija.

        Sinä siis tunnet hänet. Onko hän syntyjään juutalainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis tunnet hänet. Onko hän syntyjään juutalainen?

        Ihan supisuomalainen.


    • Anonyymi

      Täällä yleensä tuomitaan ihmisiä sen enempää heitä tuntematta.

      Timo.

      • Anonyymi

        Pilkkaajat täällä riehuu ja haukkuu jokaista joka ymmärtää Raamattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilkkaajat täällä riehuu ja haukkuu jokaista joka ymmärtää Raamattua.

        Sellaiset leikkii suurta asiantuntijaa jotka ei ymmärrä mistään mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset leikkii suurta asiantuntijaa jotka ei ymmärrä mistään mitään!

        Kuvasit juuri "viski- ja kahviprofeettaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset leikkii suurta asiantuntijaa jotka ei ymmärrä mistään mitään!

        Kuvasit juuri "viski- ja kahviprofeettaa". Se vaan löpisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvasit juuri "viski- ja kahviprofeettaa". Se vaan löpisee.

        Viskityyppi kirjoittelee kännissä pitkiä sekavia juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viskityyppi kirjoittelee kännissä pitkiä sekavia juttuja.

        Ne on niitä humalaisen höpinöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on niitä humalaisen höpinöitä.

        Kun tuo "rabbi" saataisiin takaisin tänne, niin olisi opetusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tuo "rabbi" saataisiin takaisin tänne, niin olisi opetusta.

        Ei ole tullut vaikka on monesti on pyydetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tullut vaikka on monesti on pyydetty.

        En minäkään tulisi tänne omana itsenäni kaikkien haukkumaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään tulisi tänne omana itsenäni kaikkien haukkumaksi.

        Hän kyllä näkyi tulevan aikoinaan, mutta kun huomasi palstan tason niin jätti öyhöttäjät öyhkäämään.


    • Anonyymi

      Kuka sinä oikein olet, ja oletko kantasuomalainen vai mikä oikein olet?

    • Anonyymi

      Johan se on kerrottu että on juutalainen uskon opettaja.

      • Anonyymi

        Kuulun seurakuntaan ja tiedän että täällä arvostetaan hänen opetuksiaan. On vain kovin sairas ja puhuu tosi harvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulun seurakuntaan ja tiedän että täällä arvostetaan hänen opetuksiaan. On vain kovin sairas ja puhuu tosi harvoin.

        Seurakunnan sivuilla on hänen puheitaan, mutta vain yksi tuore.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seurakunnan sivuilla on hänen puheitaan, mutta vain yksi tuore.

        Minä löysin kaksi Psalmien selityksiä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olen kuunnellut kaikki Psalmi- striimisi läpi.
        Olet ilmeisesti saanut opetusta vanhoihin juutalaisiin teksteihin.
        Ymmärrän ettet halua paljastaa tietoja itsestäsi julkisesti.
        Onko sinulla jotain suojattua kanavaa, jota kautta sinuun saisi yhteyden?

        Obadja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuunnellut kaikki Psalmi- striimisi läpi.
        Olet ilmeisesti saanut opetusta vanhoihin juutalaisiin teksteihin.
        Ymmärrän ettet halua paljastaa tietoja itsestäsi julkisesti.
        Onko sinulla jotain suojattua kanavaa, jota kautta sinuun saisi yhteyden?

        Obadja.

        Ei taida vasta, on poistunut palstalta. Ota yhteyttä hänen seurakuntaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida vasta, on poistunut palstalta. Ota yhteyttä hänen seurakuntaansa.

        Tarkoitin Vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuunnellut kaikki Psalmi- striimisi läpi.
        Olet ilmeisesti saanut opetusta vanhoihin juutalaisiin teksteihin.
        Ymmärrän ettet halua paljastaa tietoja itsestäsi julkisesti.
        Onko sinulla jotain suojattua kanavaa, jota kautta sinuun saisi yhteyden?

        Obadja.

        Ei se näköjään vastaa siulle soita sinne seurakunhtaan


    • Anonyymi

      Obadjalle.Soitin tänään "rabille" ja kerroin asiasi.Hän sanoi että voit soittaa seurakuntaan,niin saat sieltä tarvitsemasi tiedon.

      • Anonyymi

        Juutalaisille on oma palsta, joten he voivat keskustella siellä. En sano tätä pahalla, mutta tuo rabbi on selvästi juutalainen ja Obadjakin on nimestä ja viestin sisällöstä päätellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaisille on oma palsta, joten he voivat keskustella siellä. En sano tätä pahalla, mutta tuo rabbi on selvästi juutalainen ja Obadjakin on nimestä ja viestin sisällöstä päätellen

        Miksi mielestäsi juutalaiset eivät saa kirjoitella tänne, kerro syy?


    • Anonyymi

      Kyllä täällä kaivataan asiallisia keskustelijoita.

      • Anonyymi

        Ja sellaisia jotka tuntee Raamattua, eikä juo koko ajan viskiä ja kahvia, ja sitten kännipäissä kirjoittele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sellaisia jotka tuntee Raamattua, eikä juo koko ajan viskiä ja kahvia, ja sitten kännipäissä kirjoittele.

        Hän on ykkönen tämän pastan Raamatunselittäjien joukossa. Todellinen rabbi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ykkönen tämän pastan Raamatunselittäjien joukossa. Todellinen rabbi.

        Se hän tosiaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ykkönen tämän pastan Raamatunselittäjien joukossa. Todellinen rabbi.

        Paitsi, ettei kirjoittele tällä palstalla :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, ettei kirjoittele tällä palstalla :-)

        Missä hän sitten kirjoittelee?


    • Anonyymi

      Miehen kun tuntee, kyllä naurattaa nää kaverit, jotka häntä rabiksi kutsuu :-) Eikä hän itse pidä yhtään, että niin kutsutaan.

      • Anonyymi

        Miksi hän ei sitten estä kutsumasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän ei sitten estä kutsumasta.

        Miten estää täällä jotain tuntematonta kutsumasta?


    • Anonyymi

      Kaikkea saa kopioida ja jakaa.

      • Anonyymi

        Joo lupa näkyy olevan ja olen tottavie jakanutkin, on niin asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo lupa näkyy olevan ja olen tottavie jakanutkin, on niin asiaa.

        Mitä veikkaisit iäksi. Mielestäni 60 - 70 vaikuttaisi olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä veikkaisit iäksi. Mielestäni 60 - 70 vaikuttaisi olevan.

        Vaikuttaa ainakin melko isolta tyypältä. Joku vanha metsuri tai painija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa ainakin melko isolta tyypältä. Joku vanha metsuri tai painija.

        Entinen urheilija, nyrkkeilijä, sanoo eräs seurakuntalainen kun kysyin häneltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen urheilija, nyrkkeilijä, sanoo eräs seurakuntalainen kun kysyin häneltä.

        näyttä vieläkin olevan melko karpaasi. Ei tarvitse arvailla missä sarjassa on otellut.


    • Anonyymi

      Minulla olisi hieman kysyttävää taustastasi, olen seurannut sinua kauan ja uteliaisuuteni on herännyt. Sinut tunnetaan erään toisen työn yhteydestä, johon osallistui väkeä eri puolilta Suomea. Joskus opastit meitä ja innostit.
      Betailboux.

      • Anonyymi

        Sain jo tarvitsemani tiedot eräältä entiseltä seurakuntanne jäseneltä.
        Koeta jaksaa sen kaiken keskellä, missä elät.

        Betailboux.


    • Anonyymi

      Mistä on kyse, pitääkö rukoilla hänen puolestaan?

      • Anonyymi

        Ei varmaan olisi pahitteeksi.
        Betailboux.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan olisi pahitteeksi.
        Betailboux.

        Näkyy taas pitäneen Raamattutunnin Psalmista 19. Jos ei ole entinen rabbi niin mikä ihme hän on, tuntee liian hyvin vanhoja kirjoituksia ollakseen tavan tallaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy taas pitäneen Raamattutunnin Psalmista 19. Jos ei ole entinen rabbi niin mikä ihme hän on, tuntee liian hyvin vanhoja kirjoituksia ollakseen tavan tallaaja.

        Tässäpä tuo on, voitte arvioida. Pidin sitä kohtuu hyvänä selvityksenä. on aika ukko.

        https://www.youtube.com/watch?v=nKzXYkEBsHE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäpä tuo on, voitte arvioida. Pidin sitä kohtuu hyvänä selvityksenä. on aika ukko.

        https://www.youtube.com/watch?v=nKzXYkEBsHE

        Oli sellaista tietoa mitä ei mistään kirjastoista löydä. Hattua nosta vanhalle miehelle, mutta järki on kuin partaveitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli sellaista tietoa mitä ei mistään kirjastoista löydä. Hattua nosta vanhalle miehelle, mutta järki on kuin partaveitsi.

        Totta tosiaan on melko tarkka ja avaava selitys!


    • Anonyymi

      Minä hankin bannin sinulle ja Rabille.

    • Anonyymi

      Tunnustan etten pidä tuosta rabista, joskus jopa vihaan häntä, mutta pakko tunnustaa hänen puheitaan on rakentavaa kuunnella. Niissä on paljon sellaista rakentavaa tietoa mitä ei muualta saa. Eikä hän hauku eikä mollaa ketään, puhuu vain Raamatusta.

      • Anonyymi

        Minä en pidä, enkä vihaa häntä, mutta silti arvostan hänen opetuksiaan.


    • Anonyymi

      Hänhän ei ole enää Rabbi, vaan hänet on ylennetty Rabbuuniksi.,ainakin minun mielestäni.

      • Anonyymi

        Jaa mutta mikäs ero niillä on, kumpi niistä on juutalainen pappi ja kumpi roomalaiskatolinen?


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe