Vihervasemmisto oli sittenkin oikeassa

Perussuomalaiset ovat olleet väärässä vihreän siirtymän suhteen, kun ovat halunneet hirttäytyä Venäjältä tuotavaan fossiilisiin polttoaineisiin. Tämä porukka on täysin Putinin talutusnuorassa.

Vihervasemmiston ajama energiapolitiikka suosii kotimaista, paikallisesti tuotettua energiaa ja se tarjoaa riippumattomuutta äiti-Venäjästä, jota jostain syystä perussuomalaiset eivät halua. Eli vihervasemmisto on isänmaallista porukkaa ja perussuomalaiset ovat epäisänmaallista porukkaa.

Mitä tästä opimme? Älä äänestä persuja.

16

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Skal sanoo että liian kiire on viherpesulla
      Rekka kulkee 100 vuotta dieselillä

      • Anonyymi

        Voi kulkeakin dieselillä vielä pari vuosikymmentä, mutta ei takuulla sataa vuotta. Fossiilisella dieselillä ei kymmentäkään vuotta.
        Ensin tulee täysin biodiesel ja sitten sähkö tai vety, tai ehkäpä molemmat. Fossiiliset polttoaineet ovat niitä tuottaville maille liian helppo kiristyskeino. Vetyä ja biopolttoaineita voi jo nyt valmistaa jokainen vähänkin kehittynyt toimija.
        Ukrainassa reihuva sota on huono juttu, mutta hyvä opetus energiarintamalla. Sen ansiosta vaihtoehtoisten energiamuotojen kehittely ja käyttöönotto on edennyt kuukaudessa enemmän kuin aiemmin vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kulkeakin dieselillä vielä pari vuosikymmentä, mutta ei takuulla sataa vuotta. Fossiilisella dieselillä ei kymmentäkään vuotta.
        Ensin tulee täysin biodiesel ja sitten sähkö tai vety, tai ehkäpä molemmat. Fossiiliset polttoaineet ovat niitä tuottaville maille liian helppo kiristyskeino. Vetyä ja biopolttoaineita voi jo nyt valmistaa jokainen vähänkin kehittynyt toimija.
        Ukrainassa reihuva sota on huono juttu, mutta hyvä opetus energiarintamalla. Sen ansiosta vaihtoehtoisten energiamuotojen kehittely ja käyttöönotto on edennyt kuukaudessa enemmän kuin aiemmin vuodessa.

        Vihervasurit, omat ja erityisesti Saksan ovat raskaasti osasyyllisiä Ukrainan sotaan.
        Juuri he raivokkaimmin edistivät energiaepätasapainon jyrkentymistä.
        Sitä Putin tavoitteli ja saikin näiden "hyvää tarkoittaneiden hölmöjen" ansiosta.

        Kaikki vihervasurit eivät tietenkään ole hyvää tarkoittaneita yksinkertaisia ihmisiä.
        Joukossa on FSB:n kotimaisia kätyreitäkin, usea ilmeisesti taistolaisaatteensa perua.

        Näemme nyt Ukrainassa mitä Saksan ydinvoimaloiden sulku (ja uusien rakentamisen jarruttelu Suomessa vihreiden toimesta vuosikymmenten ajan) merkitsi, mitä merkitsi turpeen kieltäminen, mitä merkitsi päästökaupalla toteutettu elintason romauttaminen jne.

        Vihreä siirtyminen voidaan ja pitää toteuttaa, mutta siinä järjestyksessä minkä tekniikan kehittyminen tekee mahdolliseksi. Nyt ymmärtämättömät ihmiset ja myötäjuosseet poliitikot sivuuttivat tosiasiat ja Putin kiitti.
        Useimmat vihreät tuskin edes ymmärtävät Ukrainan tapahtumien olevan heidänkin syytään. .


    • Anonyymi

      Heti aamusta kirkumaan !

    • Anonyymi

      Kovasti höpötät persuista, vaikka 99% ajaa edelleen fossiilisilla (myös ladattavilla hybrideillä ajetaan osa matkasta fossiilisella) ja enemmistö ajelee fossiilisilla vielä pitkälle 2030-luvun puolelle. Raskaassa liikenteessä vielä 2040-luvullakin. Ei tuota nopeasti voida muuttaa.

      Ei ihmisillä ole varaa järkyttävän ylihintaisia sähköautoja eikä niitä riitäkään kaikille.

      • Anonyymi

        Vihreä siirtymä on hyvin paljon muutakin kuin ajoneuvojen polttoainetta. Mutta ei persu sitä ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreä siirtymä on hyvin paljon muutakin kuin ajoneuvojen polttoainetta. Mutta ei persu sitä ymmärrä.

        Mutta valtion toimet kohdistuu eniten ajoneuvoihin. Lisäksi muista vihreän siirtymän tuotteista tuulivoimalat ovat lähinnä huuhaatuotteita, jotka toimivat vain satunnaisesti. Välillä ne tuottavat paljon, mutta välillä eivät mitään. Eikä tämä toimi sähköverkossa. Käytännössä siis säätövoimaa tarvitaan niin paljon, että tarvittaessa voidaan korvata kaikki tuulivoimalat esimerkiksi kovissa pakkasissa jolloin tuulivoimalat eivät toimi ollenkaan. Ja tuota säätövoimaa ei ole koska suuri osa niistä on purettu idioottimaisen vihreän siirtymän takia.

        Tietenkin voitaisiin rakentaa reippaasti lisää ydinvoimaa säätövoimaksi. Mutta sitten olisi järkevintä purkaa kaikki tuulivoimalat, koska sitten ne ovat hyödyttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreä siirtymä on hyvin paljon muutakin kuin ajoneuvojen polttoainetta. Mutta ei persu sitä ymmärrä.

        Ja vihreä siirtymä on vaikuttanut niin, että nyt tuodaan entistäkin enemmän sähköä Venäjältä. Varsinkin kun tuulivoiman tuotto on välillä niin minimaalista, että sähköä pitää tuoda paljon ulkomailta. Kun voitaisiin vaikka käyttää turvetta energian tuottamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vihreä siirtymä on vaikuttanut niin, että nyt tuodaan entistäkin enemmän sähköä Venäjältä. Varsinkin kun tuulivoiman tuotto on välillä niin minimaalista, että sähköä pitää tuoda paljon ulkomailta. Kun voitaisiin vaikka käyttää turvetta energian tuottamiseen.

        Mistähän ne vihreät meinaa kohta repiä sähkön autoihinsa(sähkö) kun Rosatomin projektit lyödään jäihin protestina hyökkäykselle Ukrainaan?


    • Anonyymi

      Kuljetusyrittäjät sanoo että tavara kulkee vielä sata vuotta dieselvoimalla että silleen

      patterimosset ei toimi suomessa

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe